قوانین خرید اتومبیل و گواهینامه در کانادا

کانادا قوانین خاصی را برای رانندگی یا دریافت گواهینامه دارد، اگر شما اتومبیلی را در کانادا خریداری کردید یا قصد رانندگی در این کشور را دارید بهتر است از قبل این قوانین را مرور کرده باشید.

قوانین خرید اتومبیل و گواهینامه در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر شما یک وسیله نقلیه در کشور کانادا خریداری کرده‌اید در ابتدا باید وسیله نقلیه خود را در اداره راهنمایی و رانندگی به ثبت برسانید در نظر داشته باشید که برای ثبت نیاز است که یک سری شرایط به طور دقیق رعایت شود. اول اینکه باید در یکی از استان‌های کشور کانادا مقیم باشید. باید وسیله نقلیه دارای سند رسمی باشد. نیاز است که بیمه داشته باشد. معاینه فنی از دسته موارد بسیار مهم است و در صورتی که به درستی پیش نرود جریمه خواهند شد. تصادفی بودن خودرو نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که پرونده‌های تصادف آن به سرانجام رسیده باشد. شما برای خرید خودرو در کشور کانادا از نمایندگی‌های معتبر خدماتی استفاده نمایید سایت‌هایی نیز وجود دارد که این روند را برای شما آسان‌تر می‌کند. در نظر داشته باشید که یک سایت رسمی برای بررسی تصادفی بودن خودرو وجود دارد که با وارد نمودن شماره‌شناسایی آن در این سایت می‌توانید میزان جریمه و شرایط تصادفی بودن خودرو را مورد ارزیابی قرار دهید.

در صورتی که فرد گواهینامه معتبر رانندگی خارجی داشته باشد می‌تواند تا 120 روز در این کشور رانندگی کند. اداره راهنمایی و رانندگی این کشور گواهینامه معتبر از برخی از کشورها را بدون آزمون مجدد تأیید می‌کند و شرایط تعویض با گواهینامه کانادا نیز فراهم می‌شود. خرید ماشین در کشور کانادا به روش لیزینگ به این صورت است که هر ماه مبلغی را پرداخت کرده و بین 24 الی 60 ماه زمان برای این کار در نظر گرفته می‌شود. در این دوره اجازه انتقال به شخص ثالث هم ممکن است.

انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 120

به "قوانین خرید اتومبیل و گواهینامه در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "قوانین خرید اتومبیل و گواهینامه در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین خرید اتومبیل و گواهینامه در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید