آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارد؟

از سوالات پر تکرار مخاطبین عزیز این است که آیا مدارکی که برای دریافت ویزای کانادا و ویزای آمریکا ترجمه کرده اند تاریخ انقضا دارد؟ آیا علاوه بر مهر دارالترجمه ، مهر دادگستری هم نیاز است یا خیر؟ در ادامه به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت.

آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارد؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بیش از یک سال نباید از آخرین ترجمه مدارک گذشته باشد و اگر به هر دلیلی تغییراتی در مدارک شما صورت گیرد باید حتما مجدد ترجمه انجام دهید.

نوع مدارکی که ترجمه می شود بسیار مهم است

مدارکی که زمان بر آنها تاثیر گذار است و یا ممکن است بی تاثیر باشد.

مدارکی مانند مدارک شناسایی، شناسنامه و سند ازدواج که با تغییر زمان ممکن است دچار تغییرات شوند حتماً باید مجدداً ترجمه شوند. چون ممکن است فرد متعل شود یا فرد صاحب فرزند شود در طول این مدت.

مدارک مانند تحصیل زمان بر آنها بی تاثیر است و اگر به فرض فوق لیسانس بگیرید فقط نیاز به ترجمه مدرک فوق لیسانس خود خواهید داشت.

پس بهتره در ترجمه مدارک خیلی عجله نکنید و فقط مدارک را آماده داشته باشید

حتی مدارک دوران پیش دانشگاهی، دبیرستان، شرکت ثبت شده، روزنامه رسمی شرکت، جواز کسب پروانه مطب،اگر ملک به نام خود همسر (برای افراد متاهل) ملک به نام خود یا والدین (برای افراد مجرد)، گواهینامه ماشین و بیمه ماشین در ایران.

در آخر اینکه مدارک ترجمه شده فقط مهره دارالترجمه نیاز است مگر در مواردی که تاییدیه wes نیاز باشه حتماً مهر دادگستری لازم خواهد بود.

در اکثر ویزاهای تحصیلی فقط مهر دارالترجمه کافی است در برخی برنامه ها مثل کارآفرینی انتاریو و نیوبرانزوییک مهر دادگستری هم علاوه بر مهر دارالترجمه نیاز است.

انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 467

به "آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارد؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارد؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید