پارک های Xcaret مکزیک - مجری سفرهای گردشگری

پارک های Xcaret مکزیک

شش پارک تفریحی نشئت گرفته از طبیعت در Riviera Maya نویدبخش تجربه های خارق العاده ای از آرامش تا هیجان است. خود را تصور کنید که با زیپ لاین از میان حلقه های آتش عبور می­کنید، در غارهای زیرزمینی قایق سواری می­کنید، روی رودخانه­ای از گل و لای شناور هستید، و سعی می­کنید تعادل خود را درمسیر پر پیچ و خم که موجب خطای دید می­شود حفظ کنید. این سرزمین­های عجیب، توسط راه های آبی مارپیچ و جنگل­های گرمسیری محصور شده اند. بسیار جذاب و البته ترسناک هستند! تردید نکنید، ­می­توانید در کمال امنیت از همه فعالیت­ها لذت ببرید.

پارک های Xcaret مکزیک

مجموعه Xcaret از مکزیک دارای شش پارک خیره کننده و سازگار با محیط زیست است که توسط گروه Xcaret ساخته شده اند. این پارک­ها شامل Xel-Ha ، Xplor ، Xplor Fuego ، Xences و Xoximilco. (حرف X بصورت sh تلفظ می­شود.) هرکدام تجربه های کاملاً متفاوتی روی زمین و آب ارائه می­دهند. این پارک­ها در سراسرRiviera Maya بین کانکان و تولوم در ایالت مکزیکی Quintana Roo پراکنده شده اند.

ابتدا یک توصیه می­کنیم: در هتل بزرگ Xcaret مکزیک در Playa del Carmen اقامت کنید و از این طریق می­توانید به همه پارک­ها دسترسی رایگان داشته باشید. برای ورود به برخی از پارک ها رزرو لازم است، بنابراین با دربان هتل تماس بگیرید.

هتل Xcaret مکزیک یک اقامتگاه وسیع است که در بین دریای کارائیب و پوشش گیاهی قرار گرفته و با آبگیرها و رودخانه ها پوشیده شده است. مجموعه 900 اتاقی که تلفیقی از هنر و معماری معاصر مکزیک، ترکیبی از 10 رستوران، هشت بار و آبگرم muluk می­باشد. اقامتگاه­ها شامل سوئیت های خانوادگی و ساختمان­های مخصوص بزرگسالان هستند. بالکن باغچه سوئیت، مجهز به یک حمام کم ارتفاع و وان حمام سنگی است، که امکان تماشای میمون های مشغول بازی روی درختان را فراهم می­کند.

در اینجا خلاصه ای از پارک های Xcaret و آنچه باید برای برنامه ریزی برنامه سفر خود بدانید، آورده شده:

Xcaret از مکزیک!

اصلی ترین و نمادین ترین پارک های Xcaret ، ادای احترامی به فرهنگ و میراث کشور هستند. بیش از 50 جاذبه دیدنی متنوع وجود دارند که فعالیت­های مختلفی در آنها ارائه شده است. از جمله آنها می­توان به کارهای تفریحی، نمایشگاه­های حیوانات و پرندگان، برنامه­های حفاظت از منابع طبیعی، اماکن باستانی، موسیقی زنده و تئاتر، ماکت روستای مایان و رستوران­ها و مغازه­های ویژه اشاره کرد. به علاوه، مسیرهای پیاده روی و سواحل شنی را خواهید یافت. غذا و نوشیدنی با ورودیه Xcaret Plus همراه است. اگر در هتل Xcaret مکزیک اقامت دارید، می­توانید با قایق مخصوص کانال به پارک بروید.

از مرکز نجات و توانبخشی لاک پشت های دریایی دیدن کنید و در خانه پرندگان (با بیش از 1500 گونه پرنده وحشی) قدم بزنید. موزه هنرهای مردمی مکزیک را بگردید و مسیر پر پیچ و خم رودخانه بهشت را با قایق تفریحی طی کنید. هنگام عصر، برای اجرای خیره کننده و دیدنی Xcaret Mexico به تئاتر Gran Tlachco بروید. در این اجرا 300 رقصنده و نوازنده حضور دارند که داستان مکزیک را از دوران پیش از ورود قوم لاتین تا امروز، به اجرا می­گذارند.

یک جلیقه نجات بپوشید و داخل یکی از سه رودخانه­های آب شیرین زیر زمینی بپرید. یک جریان ملایم شما را از طریق هزارتوی غارها و تونل ها راهنمایی می­کند. دهانه­های موجود در دیواره های سنگی نور طبیعی را تأمین می­کنند، بنابراین می­توانید ببینید که به کجا می­روید.

Xel-Ha

پارک آبی ماجراجویی در طبیعت به نام Xel-Ha، احتمالا بزرگترین آکواریوم طبیعی جهان باشد. این پارک در نزدیکی ورودی دریای کارائیب قرار دارد. اینجا تمرکز بر فعالیت­های آبی می­باشد؛ در درجه اول امکانات شنا و غواصی فراهم شده اما سرسره، پرش های بلند و زیپ لاین­ آبی نیز وجود دارد. همچنین می­توانید از منطقه محفظت شده گاوهای دریایی و بقایای شهر بندری مایای باستانی دیدن کنید. هنگامی که وقت استراحت فرا رسید، به دنبال آرامش سواحل پنهان و باغ های ننو دار باشید. جلیقه های نجات، لوازم جانبی دستگاه هوا و دوچرخه فراهم است. هزینه استفاده از بوفه، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی همراه فی ورودی حساب می­شود.

می­توانید پیاده یا با قطار جنگل به ابتدای رودخانه بروید، سپس درون یک تیوب تکنفره یا دونفره بنشینید و تا مایل ها با آرامش روی آب شناور بمانید. اگر دوست داشتید، در طول مسیر توقف کنید تا از صخره بالا بروید و به درون آب بپرید، از یک پل طنابی عبور کنید یا از زیپ لاین استفاده کنید. Xel-Ha با بیش از 70 گونه متنوع آبزی، از جمله لاک پشت­های دریایی و سفره ماهی­ها، بهشت غواص­هاست و مقصدی به یادماندنی برای گردشگران می­باشد. به دنبال پرچم­های قرمز بگردید؛ این علامت­ها مناطقی را نشان می­دهند که سرشار از انواع موجودات دریایی هستند.

از بیش از 160 پله بالای فانوس دریایی Scenic بالا بروید تا چشم انداز وسیع پارک و فراتر از دریا را تماشا کنید. یکی از چهار سرسره آبی مارپیچ را انتخاب کنید؛ اینجا دو مسیر آهسته و دو مسیر سریع وجود دارند که شما را به پایین چاه (دهانه های برکه مانند به سمت دیواره سفره­های آب زیرزمینی منطقه) پرتاب می­کنند. هرچه سرسره سریعتر باشد، سواری هیجان انگیزتر است.

Xplor و Xplor Fuego  

Xplor و Xplor Fuego هر دو خصوصیت ماجراجویی روزانه و شبانه در زمین بازی را دارند. این پارک طی میلیون ها سال در زمینی صخره ای ایجاد شده؛ سقوط یک شهاب سنگ در منطقه نیز به تسریع فرایند ایجاد آن تأثیر داشته است. هجوم آدرنالین هیجان را روی زمین، در آب، بالای کوه­ها و به سمت عجایب زیرزمینی فرا می­خوانند. ماجراجویی هنگام غروب آفتاب، وقتی Xplor به Xplor Fuego تبدیل می­شود، شدت می­یابد. مشعل ها و آتش بازی ها با جلوه ای چشمگیر و مرموز، جاذبه های پارک را نمایان می­کنند. جلیقه های نجات، کمربند ایمنی و کلاه ایمنی فراهم است. هزینه استفاده از بوفه، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی همراه فی ورودی حساب می­شود.

یک وسیله نقلیه قدرتمند تهیه کنید و حین طی مسیرهای ناهموار جنگل از میان پل های طنابی معلق و غارهای غرقابی، از سرعت لذت ببرید. شنا یا قایق سواری در امتداد رودخانه های زیرزمینی، جایی که سازه­های سنگی هزار ساله و کهکشانهای استالاکتیت هیجان انگیز هستند. بالای کوههای بروید و مرتفع ترین زیپ لاین ها در ریویرا مایا را بپیمایید و در نهایت در یک چاه طبیعی غوطه ور شوید. اگر در زمینه استفاده از زیپ لاین تازه کار هستید یا می­ترسید، ننوی آبی را امتحان کنید که شما را در یک توری معلق روی آب نگه می­دارد.

جدیدترین فعالیت درXplor ، سفر زیرمینی است که شامل امکانات پیاده روی در مناظر دیدنی زیرزمینی، بازدید از رودخانه­های کم عمق، سرسره های آبی و موانع شگفت آور است. از بین دو مسیر یکی را انتخاب کنید، یکی از نظر جسمی چالش برانگیز است و دیگری قابل تأمل می­باشد. کفش ضدآب خود را فراموش نکنید.

مسیر زیپ لاین Xplor Fuego ، تنها مسیری که شب در ریویرا مایا باز است، شما را از میان یک حلقه آتش عبور می­دهد. اشکالی ندارد اگر جیغ بزنید.

Xenses

 اولین نشانه ورود شما به یک دنیای غیرمعمول در ورودی Xences است: به نظر می­رسد یک تخته سنگ عظیم توسط فواره آبی که از آبگیر کم عمقی فوران میکند حمایت می­ شود. این تنها یکی از فریب های حسی و لذت­های تفریحی و پارک تفریحی Xences است، جایی که هیچ چیز آنطور که به نظر می­رسد نیست. بازدید شما مملو از فتوحات آبی­، زمینی و هوایی و عکسبرداری های دیوانه کننده است. نطرتان درباره یک آبنما با آب شفاف که در یک وسیله بهداشتی توالت ساخته شده است چیست؟ - آیا شما وارد این آب می­شوید؟

در رودخانه ای گل آلود یا رودخانه نمک یا هر دو لم دهید و شناور شوید. در شهر Xences قدم بزنید، جایی که قدم زدن در امتداد یک خیابان جذاب مانند احساس یک صعود دشوار است. عضلات ران شما به لرزش در خواهند آمد و چند بار سکندری خواهید خورد اما در آخر متوجه می­شوید زمین کاملاً صاف بوده است!

Xensatorium یک تونل تاریک است که از میان اکوسیستم های مختلفی مانند جنگل، صحرا و زمین های هموار عبور می­کند و توسط حواس غیر از بینایی قابل درک هستند. پابرهنه بروید - بهترین تجربه را زمانی کسب خواهید کرد که با پای برهنه شن و ماسه، سنگ­های صاف و آب را احساس کنید. اگر ترس از مکان بسته دارید، این تونل برایتان خیلی ترسناک خواهد بود، اما کارکنان حواسشان به شما هست و در صورت نیاز به کمک، شما را بیرون می­برند.

وقتی کمربند برد فلایت را ببندید و به طور افقی معلق شوید، عملاً احساس خواهید کرد که دارید پرواز می­کنید. بالهای خود را باز کنید - منظورم دستهایتان است. خوشبختانه، لازم نیست بال بزنید. زیپ لاین این کار را انجام می­دهد و در انتهای مسیر وارد آب خواهید شد!

انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 112

به "پارک های Xcaret مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارک های Xcaret مکزیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های Xcaret مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید