تور کاستاریکا

چه به دنبال ماجراجویی باشید، فعالیت‌های مناسب تمام اعضای خانواده، غذای خوب یا هتل های لوکس در محیطی رویایی؛ آن چه که به دنبالش هستید را در تور کاستاریکا پیدا خواهید کرد. این کشور فوق‌العاده زیبا با جنگل‌های بارانی، سواحل متعدد، دره‌های عمیق و سرسبز، حیات وحشی گوناگون و البته رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل های لوکس پر شده است. این کشور همیشه مکانی عالی برای گذراندن یک تعطیلات به‌یادماندنی بوده است، اما در چند سال اخیر محبوبیت و شهرت فراوانی را به عنوان یک مقصد بی‌نظیر برای سفر به دست آورده است. و جای تعجب هم ندارد، وقتی شما با جایی طرف باشید که به معنای واقعی کلمه برای هر کسی با هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد.

کاستاریکا

کاستاریکا را برای پارک‌های ملی خارق‌العاده‌اش می‌شناسند؛ جایی که توریست‌ها می‌توانند از فعالیت‌های مهیجی مانند قایق‌سواری در رودخانه‌های خروشان، کانوسواری، تیوب‌سواری در غارها و زیپ لاینینگ لذت ببرند. این کشور همچنین مکانی عالی برای علاقه‌مندان به جانداران مختلف است، چرا که آنها می‌توانند در تور کاستاریکا خود حیوانات جالب توجهی مانند طوطی‌های رنگارنگ، لاکپشت‌های دریایی و تنبل‌های بامزه را ببینند. در سوی دیگر این طبیعت بکر و زیبا، شما با وجهه سرزنده و پر زرق و برق این کشور طرف خواهید بود. پایتخت این کشور یعنی شهر سن خوزه، به یک آهنربای قوی برای جذب عاشقان غذا و خرید تبدیل شده است. اگر هم به دنبال کسب آرامش هستید، می‌توانید گزینه سر زدن به سواحل بکر و دست‌نخورده و یا هتل های 5 ستاره در نزدیکی چشمه‌های آب گرم این کشور را انتخاب کنید. در ادامه می‌خواهیم شما را با مهم‌ترین دلایل برای انتخاب این کشور به عنوان مقصد بعدی سفرتان آشنا کنیم.

چرا به تور کاستاریکا برویم؟

این کشور منزلگاه 27 پارک ملی و 5 درصد از کل گوناگونی زیستی در جهان است. البته این گوناگونی تنها به جنگل‌های بارانی محدود نمی‌شود. طبیعت این کشور جنگل‌های ابری، باتلاق‌ها، صخره‌های مرجانی و جنگل‌های خشک را هم شامل می‌شود. یکی از بهترین کارها برای انجام دادن در تور کاستاریکا طبیعت‌گردی در این زمین‌های حفاظت شده است. پیشنهاد ویژه ما به شما پارک ملی آتشفشان تنوریو است، جایی که می‌توانید آبشار خیره‌کننده و زیبای ریو سلستی را ببینید.

در حال حاضر 6 آتشفشان فعال و بیشتر از 60 آتشفشان خاموش در این کشور نسبتا کوچک آمریکای مرکزی وجود دارد. آتشفشان آرنال یکی از محبوب‌ترین آتشفشان‌های کاستاریکا است، به خصوص برای افرادی که می‌خواهند در مسیرهای سخت آن کوهنوردی کنند یا در چشمه‌های آب گرم آرامش‌بخشش آب‌تنی کنند. تعداد زیادی اسپا و هتل هم در این منطقه در دسترس هستند که مسافران تور کاستاریکا می‌توانند از آب‌های گرم و طبیعی آنها نهایت بهره را ببرند.

بیشتر از 30 درصد مساحت این کشور را پارک‌های ملی آن پوشش می‌دهند که یعنی وجود مناطق فراوانی برای زندگی جانداران مختلف. در تور کاستاریکا شما تقریبا به هر جایی که بروید، می‌توانید گونه‌های جالب توجه حیات وحش را ببینید. بیشتر از 500 هزار گونه مختلف از حیوانات از جمله مکائو ارغوانی، میمون جیغ‌کش، پروانه‌های رنگارنگ، نهنگ‌های گوژپشت، ایگوانا، لاکپشت‌های دریایی و تنبل‌ها در این کشور پیدا می‌شوند.

وقتی صحبت از حیات وحش باشد، کاستاریکا را می‌توان بدون شک پایتخت مرغ‌های مگس‌خوار در جهان دانست. حتی بدون در نظر گرفتن این نوع پرنده‌های کوچک و جذاب، کاستاریکا مکانی ایده‌ال برای تماشای پرنده‌ها است. اما برای علاقه‌مندان به این فعالیت تفریحی، سفر به این کشور جذاب‌تر خواهد بود، وقتی بدانند می‌توانند مرغ‌های مگس‌خوار از 50 گونه مختلف را هم ببینند.

اگر فعالیت‌های محیط باز و ماجراجویی را دوست دارید، به جز تور کاستاریکا به دنبال سفر دیگری نباشید. مهم نیست به چه نوع فعالیت تفریحی و هیجان‌انگیزی علاقه دارید؛ مطمئنا آن را در این کشور پیدا خواهید کرد. تعداد زیادی شرکت‌های مختلف برگزارکننده‌ی تورهای تفریحی مانند قایق‌سواری در رودخانه خروشان، ماهیگیری، سواری موتور چهار چرخ، غواصی سطحی، اسب‌سواری و حتی زیپ لاینینگ بر فراز جنگل‌های بارانی در دسترس‌تان هستند. تعداد زیادی انتخاب هم برای کوهنوردی، موج‌سواری و شنا در اختیار دارید.

کاستاریکا یکی از آن مقصدهای فراموش‌شده برای عاشقان خوراکی است. اگر به خوراکی و امتحان کردن غذاهای جدید و البته لذیذ علاقه دارید، تور کاستاریکا یک سفر رویایی برایتان خواهد بود. شهر سن خوزه هم در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی در میان گردشگران به دست آورده است، به عنوان شهری با حال و هوای جوان‌پسند که رستوران‌های عالی و سرآشپزهای خبره را در خود جای داده است.

همانطور که اشاره کردیم، کاستاریکا به محیط زیست اهمیت فراوانی می‌دهد و تلاش‌های فراوانی می‌کند تا از پارک‌های ملیش محافظت کند. همین موضوع در مورد سواحل این کشور هم صادق است. کاستاریکا بیشتر از 1000 کیلومتر خط ساحلی زیبا، بکر و دست‌نخورده دارد که هم در طرف دریای کارائیب و هم در طرف اقیانوس آرام قرار گرفته‌اند. تاماریندو یکی از محبوب‌ترین سواحل استان گواناکاسته است. این ساحل به خصوص برای موج‌سواری و دیدن لاکپشت‌های دریایی شهرت فراوانی در میان مسافران تور کاستاریکا دارد.

وقتی سواحل دوست‌داشتنی، جنگل‌های زیبای بارانی و چشمه‌های آب گرم را در نظر بگیریم، می‌بینیم که تور کاستاریکا تنها یک مقصد خشن گردشگری و مناسب علاقه‌مندان به ماجراجویی نیست. این کشور همچنین مکانی عالی برای کسب آرامش و استراحت در اسپاها و هتل های لوکس است. محدوده اطراف آتشفشان آرنال مکانی ایده‌ال در بین مسافران به واسطه هتل‌ها و اسپاهای لوکسش است؛ اسپاها و هتل‌هایی که فرصت یک آبتنی آرامش‌بخش در آب‌های شفابخش کوهستانی و داغ زیرزمینی را به مهمانان خودشان می‌دهند. در این منطقه محبوبیت هتل های ساحلی هم در حال افزایش است؛ جایی که دسترسی آسان و آرامش هتل های 5 ستاره منتظر آن دسته از گردشگرانی است که می‌خواهند مدتی را به دور از هر گونه هیاهو در آرامش سپری کنند.

جالب است بدانید برخی از بهترین انواع قهوه در تمام دنیا از مبدا کاستاریکا به کشورهای مختلف جهان ارسال می‌شوند. کاستاریکایی‌ها خودشان عاشق قهوه هستند؛ تخمین زده می‌شود هر فرد کاستاریکایی در روز به طور متوسط حدود 6 فنجان قهوه می‌نوشد. قهوه همچنین یکی از اصلی‌ترین محرک‌های چرخ اقتصاد این کشور است. بنابراین عاشقان قهوه گوش به زنگ باشند، چرا که پیدا کردن یک فنجان قهوه معطر یا خرید یک بسته دانه قهوه مرغوب در تور کاستاریکا کاری فوق‌العاده آسان برایشان خواهد بود.

یکی از اصلی‌ترین شعارهای معروف کاستاریکایی‌ها پورا ویدا است، به معنی "زندگی خالص". و کاستاریکایی‌ها به معنای واقعی کلمه به آن اعتقاد دارند. فرهنگ‌های و مردمان این کشور فوق‌العاده گوناگون هستند، اما اکثریت آنها با همین شعار ساده زندگی می‌کنند و سعی می‌کنند در تمام لحظه‌ها از زندگی‌شان بیشترین بهره را ببرند. شاید به همین خاطر است که این کشور را به عنوان یکی از خوشحال‌ترین کشورهای دنیا می‌شناسند.

بهترین وقت سال برای رفتن به تور کاستاریکا

پاسخ به سوال "بهترین زمان برای سفر به کاستاریکا چه زمانی است؟"، به جایی که به آن می‌روید و آن چه که می‌خواهید در سفرتان انجام دهید بستگی دارد. آیا برای چند روز به این سفر می‌روید یا مدت سفرتان بیشتر از 2 هفته خواهد بود؟ می‌خواهید موج‌سواری کنید یا فعالیت‌های مهیج و ماجراجویی انجام دهید؟ از چه مناطقی می‌خواهید دیدن کنید؟ پاسخ به تمام این سوال‌ها بهترین زمان رفتن به تور کاستاریکا را مشخص می‌کنند. این کشور کوچک در قاره آمریکای مرکزی جنگل‌های انبوه و سرسبز، دره‌ها، کوهستان‌ها و خطوط ساحلی فراوانی در بخش دریای کارائیب و اقیانوس آرام را در خود جای داده است. با این که از نظر جغرافیایی پهنه گسترده‌ای را در بر نمی‌گیرد، با این حال آب و هوا در این کشور منطقه به منطقه به شکل قابل توجهی متفاوت است.

در واقع زمان بدی برای سفر به کاستاریکا وجود ندارد؛ البته که قیمت پروازها و قیمت هتل عموما در فصل خشک این کشور گران‌تر هستند (پاییز تا بهار)، که مترادف است با آفتاب بیشتر و رطوبت کمتر. فصل بارانی ماه‌های تابستانی این کشور را در بر می‌گیرد و هوا در این زمان فوق‌العاده شرجی است. این دوره البته مزایای خود را هم دارد که یکی از آنها جمعیت توریست کمتر است. دیگری قیمت‌های پایین‌تر است. باران‌ها در این فصل به صورت رگبارهای کوتاه خود را نشان می‌دهند و با آفتاب در آسمان بعد از بارش همراه هستند. حتی در فصل بارانی هم توفان‌ها و گردبادها در کاستاریکا نادر هستند.

بهترین زمان برای تماشای حیات وحش در تور کاستاریکا

کاستاریکا منزلگاه گونه‌های خارق‌العاده‌ای از حیات وحش است که در هیچ جای دیگری در دنیا پیدا نمی‌شوند. پارک‌های ملی این کشور به پناهگاهی برای زندگی در آرامش این جانداران تبدیل شده‌اند و البته به مسافران تور کاستاریکا این فرصت را می‌دهند تا از دیدن حیوان‌ها در محیط طبیعی زندگیشان لذت ببرند. بهترین زمان برای دیدن جانداران در این کشور به حیوانی که علاقه دارید آن را ببینید بستگی دارد. برای مثال برای دیدن لاکپشت‌های دریایی، بین فوریه تا اکتبر به دریای کارائیب بروید.

بهترین زمان برای موج‌سواری در تور کاستاریکا

موج‌سواران از تمام دنیا به این کشور سفر می‌کنند تا در میان امواج بلند اقیانوس آرام موج‌سواری کنند. تازه‌واردها و آنهایی که می‌خواهند مهارت‌های حداقلی خود در این ورزش را امتحان کنند، می‌توانند از مارس تا آوریل (2 ماه آخر فصل خشک) به این کشور سفر کنند، زمانی که دمای هوا و رطوبت بالا می‌رود و امواج همچنان آرام هستند. برای حرفه‌ای‌ها فصل بارانی و امواج خروشان دریای این فصل، بهترین زمان سفر خواهد بود.

بهترین زمان برای دیدن جنگل‌های ابر در تور کاستاریکا

در جنگل ابر کاستاریکا شما مسیرهای کوهستانی را تا بالای کوه ادامه می‌دهید. در آن بالا مه آن قدر غلیظ خواهد بود که به ابر تبدیل می‌شود و یک منظره جادویی در پیش رویتان را به وجود خواهد آورد. البته گردشگران باید این سفر را در زمانی غیر از فصل بارانی انجام دهند، چرا که در آن فصل مسیرها گل‌آلود و برای تردد مشکل‌ساز هستند.

ارزان ترین زمان برای رفتن به تور کاستاریکا

ارزان ترین و گران‌ترین زمان‌های سفر به کاستاریکا همانطور که انتظار می‌رود، با فصل کم‌گردشگر و فصل پر گردشگر این کشور مطابقت دارند؛ که هیچ ربطی به فصل‌های واقعی در این کشور ندارند. فصل پر گردشگر برای کاستاریکا به زمستان در شمال قاره آمریکا مربوط است، زمانی که گردشگران از آمریکا و همچنین کشورهای اروپایی به دنبال مقصدی گرم و دور از سرمای کشورهای خودشان هستند. در نتیجه در این زمان قیمت هتل، قیمت پرواز و دیگر هزینه های سفر به شکل قابل توجهی بالاتر خواهند بود. با این که کاستاریکا یک مقصد ارزان قیمت به حساب می‌آید، با این حال با سفر در فصل کم گردشگر می‌توانید یک تور ارزان داشته باشید.

راهنمایی خرید در تور کاستاریکا

در حالی که عاشقان طبیعت مشغول لذت بردن از منظره‌های منحصربه‌فرد این کشور هستند و لحظه‌هایی فراموش‌نشدنی از این بهشت زمینی را در خاطرات‌شان ثبت می‌کنند، خوره‌های هیجان و ماجراجویی هم با کارهایی مانند بالا رفتن از آبشارها و زیپ لاینینگ بر فراز جنگل‌های بارانی حداکثر توانایی خودشان را می‌سنجند. اما اگر برای این دو دسته کلی کار جذاب برای انجام دادن در تور کاستاریکا وجود دارد، عاشقان خرید هم از قلم نیافتاده‌اند. خرید در کاستاریکا یک تجربه هیجان‌آور را نوید می‌دهد که به اندازه خود این کشور جذاب است. از بوتیک‌های کوچک و با کالاهای خاص گرفته تا مال‌های بزرگ و فروشگاه‌های لوکس‌شان، این کشور می‌تواند هر علاقه‌مند به خرید را با چمدان‌های پر راهی کشور خودش کند. در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین مکان‌ها برای خرید در این کشور را به شما معرفی کنیم.

یکی از بهترین مکان‌های برای خرید در تور کاستاریکا بازار مرکزی یا همان مرکادو سنترال در شهر سن خوزه است. این بازار با غرفه‌های کوچک و راهروهای باریک پر شده و مکانی جذاب برای آشنایی با زندگی مردم محلی و البته خرید است. پر شده با انواع پوشاک، سوغاتی و خواروبار، این بازار یک مقصد بی‌چون و چرا برای آنهایی است که می‌خواهند گستره متنوعی از وسایل را با قیمت‌های عالی و ارزان بخرند. گل‌های تازه، محصولات محلی، خرده‌ریزهای مناسب سوغاتی، انواع لباس، کلاه و سیگارهای برگ تنها برخی از چیزهایی هستند که می‌توانید در کوچه‌های تو در توی این بازار محلی پیدا کنید. سر زدن به بازار مرکزی شهر سن خوزه را تنها برای خرید دانه‌های عالی قهوه هم که شده به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافه‌های کوچک با نام سودا هم غذاهای خوشمزه محلی ارائه می‌دهند که می‌توانید در زمان خرید از خوردن‌شان لذت ببرید.

بازار ملی صنایع دستی درست در قلب شهر پایتخت قرار گرفته و یک مقصد یک توقفه برای آنهایی است که می‌خواهند سوغاتی‌هایی با کیفیت و صنایع دستی از هنرمندان محلی را از تور کاستاریکا به خانه ببرند. در این بازار شما می‌توانید نقاشی، مجسمه، ظروف سفالی، پارچه، مهره، جواهرات و همچنین لوازم چوبی و چرمی را بخرید. بیشتر فروشنده‌ها در این بازار به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند و آماده‌اند تا با شما بر سر قیمت‌ها چانه بزنند. مجسمه‌های چوبی و فلزی موجودات دریایی هم یک سوغاتی منحصربه‌فرد برای بر گرداندن به خانه خواهند بود.

برای یک بیرون‌گردی آرامش‌بخش همراه با تمام اعضای خانواده و در عین حال یک خرید خوب در تور کاستاریکا خود، به یکی از شیک‌ترین مال‌های کشور یعنی آونیدا اسکازو سر بزنید. در حالی که زمین‌های فوق‌العاده زیبای تزئین شده، منظره‌های کوهستانی در پس‌زمینه و مجسمه‌های جالب توجه در همان بیرون به شما خوشامد می‌گویند، در داخل شما با تعداد زیادی فروشگاه طرف هستید که می‌توانید تا آخرین رمق و یا آخرین ریال موجود در جیب‌تان از آنها خرید کنید. چندین رستوران شیک و سطح بالا و رستوران فست‌فود زنجیره‌ای هم در این مال در دسترس هستند که آماده‌اند گرسنگی خوره‌های خرید را برطرف کنند. فروشگاه لگو، فروشگاه باربی و فواره‌های نمایشی آب هم مطمئنا بچه‌ها را در مدت خریدتان سرگرم نگه خواهند داشت.

سیتی مال یک مقصد پر زرق و برق و جدید خرید لوکس در تور کاستاریکا است. و البته مکانی ایده‌ال برای خرید و سرگرمی برای تمام اعضای خانواده. سیتی مال در طبقات مختلف خود میزبان فروشگاه‌های لباس از برندهای سطح بالای دنیا است؛ جایی که شما می‌توانید انواع پوشاک کیف‌ها و کفش‌ها را مطابق با جدیدترین مدهای روز دنیا بخرید. در ضمن تعداد زیادی فروشگاه جذاب هم وجود دارند که وسایل خاص کاستاریکایی می‌فروشند. هر وقت گرسنه و خسته شدید، می‌توانید سری به رستوران‌های مال بزنید و انرژی خود را دوباره به دست آورید. سینما و سواری‌های مفرح برای کودکان هم این مال را به مقصدی جذاب برای بیرون‌گردی خانواده‌ها تبدیل کرده‌اند.

خیابان شلوغ و پر جنب و جوش اونیدا سنترال در قلب شهر پایتخت، تنها جایی برای قدم زدن و لذت بردن از منظره‌ها و صداها نیست. این خیابان همچنین با برخی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌های خرید برای مسافران تور کاستاریکا پر شده است. اونیدا سنترال تعداد زیادی فروشگاه دارد که در آنها انواع محصولات محلی و سوغاتی فروخته می‌شوند. این خیابان زیبا و منحصر به عابران پیاده، همچنین محلی خوب برای تماشای نقاشی‌ها و مجسمه‌ها است. با وجود تعداد زیادی رستوران، کلی گزینه برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه و استراحت دادن به پاهایتان هم در اختیار دارید. شما همچنین در این خیابان می‌توانید اجراهای زنده موسیقی را ببینید، سوغاتی بخرید و فروشگاه‌های چند بخشی معروفی مانند یونیورسال و لا گلوریا را بگردید.

اگر به دنبال خرید لباس‌ها و کفش‌های مد روز و شیک هستید، در تور کاستاریکا خود مستقیم به مولتی پلازا بروید. مال مولتی پلازا یکی از بزرگترین و خوش‌ساخت‌ترین مال‌ها در کل کشور است و فروشگاه‌های برندهای معروف و محبوبی مانند لاکوست، کِنِث کول، دیزل و کلوین کلین را در خود جای داده است. در این مال شما می‌توانید از فروشگاه‌های چند بخشی فوق‌العاده بزرگ دیدن کنید، در رستوران‌های عالی برای خوردن غذاهای خوشمزه توقف کنید و یک فیلم در سینمای مال ببینید.

موزه سوغاتی یک فروشگاه خیلی خاص در این کشور است؛ از آن فروشگاه‌هایی که خریدهایتان از آن می‌توانند با کل خریدهایتان از دیگر فروشگاه‌ها در تور کاستاریکا متفاوت باشند. این فروشگاه بر تشویق هنرمندان محلی و معرفی صنایع دستی و بومی تمرکز دارد و همانند موزه‌ای است که در آن فرهنگ‌های مردمان بومی، رسم و رسوم‌ها و سنت‌ها هنری آنها به نمایش گذاشته شده‌اند. تمام صنایع دستی موجود در این فروشگاه منحصربه‌فرد زیبا هستند و صاحبان آن تضمین می‌کنند که هنرمندان محلی مبلغ منصفانه‌ای برای کارهای هنری‌شان دریافت کرده‌اند.

قیمت تور کاستاریکا چه قدر است؟

در ادامه می‌خواهیم با بررسی هزینه‌های سفر، قیمت تور کاستاریکا را برای‌تان شفاف‌تر کنیم. هزینه‌های سفرتان شامل غذا، محل اقامت، فعالیت‌های تفریحی و جابه‌جایی می‌شود. در ضمن گفتی است که قیمت‌هایی که به آنها اشاره می‌کنیم رقم متوسط هستند و می‌توانید انتظار داشته باشید که در فصل کم‌گردشگر هزینه‌ها 5 تا 10 درصد کمتر باشند. در فصل پر گردشگر هم هزینه‌ها حدود 5 تا 10 درصد بیشتر هستند؛ البته در وقت‌های فوق‌العاده شلوغ سال مانند کریسمس و جشن سال نو این رقم‌ها می‌توانند تا 50 درصد هم بیشتر باشند.

از بخش قیمت تور کاستاریکا به سبک کوله‌پشتی‌گردی و فوق ارزان که بگذریم، به بخش سفر اقتصادی می‌رسیم؛ جایی که شما برای اقامت و جابه‌جایی گزینه‌های مختلفی در پیش رو خواهید داشت. بسیاری از هتل ها و اقامتگاه‌ها در این کشور را می‌توانید از قبل رزرو کنید. هر چه قدر هم فاصله رزروتان بیشتر باشد، قیمت‌های منصفانه‌تری دریافت خواهید کرد. در ضمن برای گروه‌های 3 یا 4 نفری، خانه‌ها یا کلبه‌های اجاره‌ای با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در دسترس هستند.

با 100 تا 150 دلار در روز شما یک تور ارزان کاستاریکا خواهید داشت؛ سفری که در آن یک اتاق خصوصی با دوش آب گرم در اختیار خواهید داشت و می‌توانید برای گشت و گذار در مناطق طبیعی یک موتور چهار چرخ کرایه کنید. در رده قیمتی بالاتر راحتی بیشتری نصیب‌تان خواهد شد. رزرو از مدت‌ها قبل‌تر همچنان توصیه می‌شود، مگر این که در فصل کم گردشگر سفر کنید. با بودجه 200 دلار برای هر روز برای هر نفر، شما یک سفر عالی در این کشور خواهید داشت، وضعیتی که در آن محل اقامت‌تان یک هتل لوکس در محیطی زیبا، جابه‌جایی‌هایتان راحت و کلی گشت و گذار و تور برای دیدن زیبایی‌های این کشور در انتظارتان خواهد بود؛ در حالی که در انتهای روز و بعد از کلی خستگی در یک محیط آرامش‌بخش استراحت خواهید کرد.

راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه های تور کاستاریکا

راه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی و داشتن یک تور ارزان کاستاریکا وجود دارند. در ادامه می‌خواهیم توصیه‌هایی ساده اما کاربردی را برای کم کردن هزینه‌های سفرتان به شما پیشنهاد کنیم.

  • سوداها رستوران‌های کوچک و ساده محلی هستند و غذاهایی خوشمزه و ارزان را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با نصف قیمت یک رستوران توریستی، یک وعده غذای لذیذ را در آنها نوش جان کنید.
  • موسمانی یک نانوایی زنجیره‌ای است که در کل کشور شعبه دارد. این نانوایی یک وعده ناهار عالی ارائه می‌دهد: شما با 1000 کولون می‌توانید یک نوشابه و ساندویچ بخرید. بیشتر شیرینی‌های این نانوایی هم زیر 300 کولون قیمت دارند. با انتخاب این گزینه شما می‌توانید در بخش خوراک، صرفه‌جویی قابل توجهی کنید و قیمت تور کاستاریکا خود را پایین بیاورید.
  • آب لوله‌کشی در کاستاریکا برای آشامیدن مناسب است، در نتیجه به جای خرید بطری آب، می‌توانید بطری خود را از شیر آب در هتل یا دیگر مناطق پر کنید.

به "تور کاستاریکا" امتیاز دهید

30 کاربر به "تور کاستاریکا" امتیاز داده اند | امتیاز: 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کاستاریکا"

4 دیدگاه

21 مرداد 1401

آیا برای سفر به کاستاریکا بمدت 10تا بیست روز نیاز به ویزا میباشد؟

پاسخ به سید مسعود بطحایی

3 اسفند 1402

آیا کاستاریکا نیاز به ویزا دارد
شرایط ویزای توریستی کاستاریکا؟

پاسخ به نرگس

5 مرداد 1401

سلام وقت بخیر
محمود کیانی هستم قصد سفر به کاستاریکا به همراه خانواده ام را دارم
ممنون می شوم کمکم کنید برای دریافت ویزای توریستی 90 روزه در کاستاریکا

پاسخ به کیانی

23 خرداد 1400

عجب جای قشنگیه، کی سفرها شروع میشه اخه؟

پاسخ به هادی
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)