تور 9 روز کاستاریکا سفر به طبیعتی بهشتی

برای گذران تعطیلات عالی و کم هزینه همراه ارائه وعده­ های غذایی، فعالیت­های مختلف، دسترسی به هتل­های لوکس و امکانات اقامتی، تمام پروازها، تمام امکانات حمل و نقل و گردش، تور کاستاریکا گزینه فوق العاده ­ای است. در تمام مدت اقامت در کاستاریکا، یک راهنمای تور حرفه­ ای همراه ما خواهد بود. پکیج مسافرتی ما همراه وعده ­های غذایی و در ساحل، آب معدنی نیز ارائه می­دهد.

شروع و پایان: سن خوزه، کاستاریکا

روز اول: سن خوزه، کاستاریکا

به این ساحل محشر، سرزمین دوستی و دموکراسی و زیبایی­های طبیعی نادر خوش آمدید. می­توانید همراه راهنماهای طبیعت شناس از حیات وحش و پرندگان وحشی دیدن کنید، در جنگل­های بارانی بگردید، آتشفشان­ها را ببینید، در چشمه آب گرم تنی به آب بزنید و از مسیرهای بیولوژیک عبور کنید. ما برای اقامت دوروزه در هتل، از فرودگاه بین المللی خوان سانتاماریا (SJO) در سن خوزه کاستاریکا، امکانات حمل و نقل فراهم کرده ایم. بعد از ساعت چهار عصر می­توانید به اتاق خود برگردید. برای مراسم خوش آمد گویی، ساعت 8:00 شب به ما سری بزنید. شام تا ساعت 9:30 در هتل سرو می­شود.

روز دوم: آتشفشان پواس، جنگل ابری، مزرعه قهوه، بازدید از پروانه ها

صبح از محبوب­ترین پارک کاستاریکا، یعنی آتشفشان پواس بازدید کنید. اگر هوا خوب باشد می­توانید از یک چشم انداز به دهانه آتشفشان فعال نگه کنید. بعد در مسیر جنگل ابری اسکالونیا که محل زندگی گیاهان اپی­فیت، انواع ارکیده، سرخس و پرندگان مگس­سان گرمسیری است گردش کنید. ناهار بخورید، و سپس همراه یک تور راهنمادار به مزرعه قهوه سر بزنید. قهوه تازه کاستاریکایی را امتحان کنید. بعد به باغ پروانه ها بروید و دنیال پروانه های آبی مورفو بگردید. بعد نوبت صرف شام است.

روز سوم: مرکز حفاظت حیات وحش، سارچی، فورچونا

این مسیر صبح­ها از پارک مرکزی و تئاتر ملی Plaza de la Cultura سن خوزه شروع می­شود. سپس از باغ وحش Ave، یک مرکز حفاظت حیات وحش دیدن کنید. پرندگان و حیوانات آسیب دیده به این مرکز آورده می­شوند و پس از درمان، به طبیعت بازمی­گردند. سپس وقت ناهار است. بعد به سارچی سر بزنید و صنعتگرانی که درحال ساخت ارابه های سنتی کاستاریکایی هستند را ببینید. مسیر خود را به سوی روستای سنت کارلوس ادامه بدهید. می­توانید دو شب در فورچونا اقامت داشته باشید. سپس شام صرف کنید.

روز چهارم: گردش ریو فریو، چشمه آب گرم

صبح این روز به سمت شمال بروید و از مزارع نیشکر، ساج، آناناس و پرتقال عبور کنید. سپس در ریو فریو که از میان منطقه حفاظت شده معروف کانو نگرو می­گذرد و زیستگاه بسیاری از گونه های نایاب پرنده مهاجر است، عبور کنید. این گونه پرنده ها در هیچ جای دیگر کاستاریکا مشاهده نمی­شوند. دنبال لاک پشت­های سیاه، اردک­های سوت زن، پرنده های نوک قاشقی، قره غاز، ماهیخوار، حواصیل و جاکانای شمالی بگردید. سعی کنید تمساح­های کایمن، میمون زوزه کش، میمون عنکبوتی، ایگواناهای سبز و مارمولک­هایی که روی آب راه می­روند را ببینید. بعد از ناهار به فورچونا برگردید. بعد از ظهر این روز می­توانید برای استراحت به چشمه های آبگرم آتشفشانی بروید. در نهایت شام سرو می­شود.

روز پنجم: پل­های معلق، پارک لاک­پشت چرمی

صبح از پل­های معلق بازدید کنید. همراه یک راهنمای طبیعت شناس روی پلها گردش کنید. اگر وضعیت آب و هوا خوب باشد، از مناظر زیبای آتشفشان آرنال لذت ببرید. سپس می­توانید اطراف دریاچه آرنال با اتومبیل بگردید. برای صرف ناهار به ملک تاریخی استان گواناکاسته بروید. سپس به ساحل پاسیفیک زیبای کاستاریکا بروید. از پارک ملی لاک­پشت چرمی بازدید کنید و بدانید کاستاریکا چقدر برای حفاظت از این گونه عظیم و درخطر انقراض تلاش کرده است. لاک­پشت چرمی بزرگترین خزنده آبی جهان است که بیش از 1500 پوند وزن دارد. در ادامه مسیر به استراحتگاه مریوت گواناکاسته بروید؛ می­توانید دو شب آنجا بمانید و از چشمه های معدنی هم لذت ببرید. شام نیز سرو می­شود.

روز ششم: استراحتگاه ساحل گواناکاسته

آزاد هستید تا از استراحتگاه ساحلی باکیفیت و فوق العاده لذت ببرید. به چشمه های آب معدنی سر بزنید یا در استخر بی­نهایت هتل شنا کنید که بزرگترین استخر امریکای مرکزی است. سپس وقت ناهار می­رسد. حین گردش در ساحل بکر استراحتگاه، از مناظر ساحلی نیز بهره ببرید. سپس وقت شام است.

روز هفتم: تماشای پرندگان، مانوئل آنتونیو

صبح این روز با اتومبیل از میان گاوداری­های گواناکاسته عبور خواهید کرد. در تعاونی مونته­ورده توقف کنید. وقت ناهار می­رسد. بعد به سمت رودخانه تارکولس که در مجاورت منطقه حفاظت شده زیستی کارارا واقع شده است، بروید. از میان جنگل­های مانگرو عبور کنید. دنبال مرغ­های ماهیخوار سفید برفی بگردید و لانه های محشر پرنده لانه­آویز دم زرد مونتزوما را ببینید. این محل حفاظت شده برای پرندگان و حیوانات گرمسیری، محل مناسبی برای تخمگذاری ماکائوی اسکارلت می­باشد. به سمت هتل بروید که درست در ورودی پارک ملی مانوئل آنتونیو واقع شده است. به صداهای زیبای جنگل گوش بدهید. بعد وقت شام است.

روز هشتم: مانوئل آنتونیو، ترن هوایی

صبح این روز از پارک ملی مشهور مانوئل آنتونیو بازدید کنید. این پارک محیط زیست طبیعی میمون صورت سفید، میمون نادر سنجابی و تنبل سه انگشتی است. از میان جنگل بارانی عبور کنید، خلیج­های ساحلی فوق العاده را ببینید که یکی از بهترین و زیباترین سواحل جهان هستند. دنبال توکان­ها و طوطی­ها بگردید. سپس وقت ناهار است. بعد می­توانید به ماجراجویی جذابی بروید. از میان یک جنگل خشک گرمسیری عبور کنید یا با گلایدر از بالای آن بگذرید. از مناظر آبشارها و اقیانوس آرام لذت ببرید. به سن خوزه برگردید و برای آخرین بار اینجا شام صرف کنید.

روز نهم: سن خوزه

بعد از صرف صبحانه در هتل، این تور به پایان می­رسد. صبحانه از ساعت 6:30 سرو می­شود. . از فرودگاه بین المللی خوان سانتاماریا (SJO) در سن خوزه کاستاریکا، امکانات حمل و نقل فراهم است.


هتل­ها: فهرست بر اساس روزها

روز 1 و 2: سن خوزه: بارسلو سن خوزه پالاسیو هتل؛ هتل بین المللی

روز 3 و 4: فورچونا: لوماس دل ولکان، چشمه های آرنال، آرنال مانوآ، Magic Mountain

روز 5 و 6: گواناکاسته، ساحل پاسیفیک: استراحتگاه و چشمه آب معدنی جی. دبلیو. ماریوت

روز 7: مانوئل آنتونیو: هتل سن بادا

روز 8: سن خوزه: هتل پنج ستاره Real


سوالات متداول (FAQ)

هزینه هتل چه امکاناتی دربر می­گیرد؟

تقریبا همه چیز! این هزینه همه وعده های غذایی، فعالیت­های شرح داده شده در اطلاعات اقامتگاه، پروازها، انعام به کارمندان هتل، رستوران و راهنماها، و موارد دیگر را دربر می­گیرد. راهنماهای حرفه­ای تور ما، تمام تورها را از ابتدا تا انتها تحت نظر دارند. به انگلیسی تسلط کامل دارند، باتجربه و خوش مشرب هستند و می­توانید مطمئن باشید که بدون هیچ نگرانی تعطیلات خوبی خواهید داشت.

هزینه تور شامل چه مواردی نمی­شود؟

هزینه تور شامل پرواز، ورود به کشور، هزینه سفر، دستمزد کارمندان فرودگاه، ویزا، تلفن، پیشخدمت، خشکشویی، تمام موارد شخصی، غذا و نوشیدنی اضافی خارج از منوی متعارف، و انعامی که به راهنما و راننده تور می­دهید نخواهد شد. هزینه های کلی و مالیات، اضافی هستند و به طور جداگانه زیر قیمت هر تور درج می­شوند.

آیا تمامی گروه های سنی می­توانند در تور شرکت کنند؟

معمولاً مسافران بزرگسال سنین مختلف در تورها شرکت می­کنند. در اکثر تورها، افراد بالغ تمام سنین حضور دارند. کودکان 5 سال به بالا نیز می­توانند شرکت کنند؛ بچه ها اکثراً زمان تعطیلات کریسمس، تابستان و بهار به تورهای ما می­آیند.

آیا تورهای شما فعالیت­های عصرانه نیز دارند؟

بله. تورهای ما شامل دورهمی عصرانه در طبیعت هستند که در تورتوگورو برگزار می­شود، همچنین عصرها مسافران را به بازدید از چشمه های آب گرم آتشفشانی آرنال هم می­بریم. برای مسافرانی که تنها آمده اند گزینه خوبی است!

هر روز چقدر طول می­کشد؟

در هر صورت هدف ما این است که از تعطیلات خود لذت ببرید و اقامت راحت و بدون عجله­ای داشته باشید. روزهای تور در ساعات مناسبی شروع می­شوند و خاتمه می­یابند و چندین توقف نیز در هر روز وجود دارد. حرکت در صبح زود الزامی است، اما سعی می­کنیم شرایط مطلوبی برای شما فراهم کنیم و هر روز بین ساعات 1:30 بعد از ظهر تا 5:30 عصر به هتل خود خواهید رسید.

تعداد نفرات گروه من چندتا خواهد بود؟

تعداد نفرات گروه ها بسته به نوع اتاق رزرو شده در هتل­ها و لژها، ظرفیت قایق­ها و وسایل حمل و نقل متغیر است. معمولاً تعداد افراد هر گروه بین 30 تا 44 نفر می­باشد.

آیا وعده غذایی هم درنظر گرفته می­شود؟

تمام وعده های غذایی شما در تور کاستاریکا قید می­شوند. لیست وعده های غذایی هر تور در انتهای هر روز آماده می­شود. وعده ها شامل صبحانه (B)، ناهار (L) و شام (D) هستند. همه جا می­توانید به صبحانه کامل یا صبحانه های لوکس دسترسی داشته باشید. بطری آب معدنی به طور رایگان توزیع می­شود و همراه با هر غذا نیز آب سرو می­گردد. نوشیدنی­های الکلی در لیست غذاها نیستند؛ مگر اینکه خودتان سفارش بدهید.

برای رزرو تور 9 روز کاستاریکا با شماره تلفن ‎+1647544000 از طریق تلفن یا واتزاپ تماس بگیرید.

به "تور 9 روز کاستاریکا سفر به طبیعتی بهشتی" امتیاز دهید

10 کاربر به "تور 9 روز کاستاریکا سفر به طبیعتی بهشتی" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور 9 روز کاستاریکا سفر به طبیعتی بهشتی"

4 دیدگاه

مریم پرچمی 25 اسفند 1402

سلام به خاطر فیلترینگ در ایران ، واتس اپ شماره شما رو برایم نمایش نمیدهد
بابت تور گردشگری به کاستاریکا پیغام گذاشتم
لطفا واتس اپ به من پیغام بفرستید متشکرم

پاسخ به مریم پرچمی

علی 5 بهمن 1402

زمان تور کاستاریکا کی هس؟
در چه بازه‌ زمانی انحام میسود

پاسخ به علی

امیرحسین 28 خرداد 1402

سلام خسته نباشید.شما ویزای توریستی 45 روزه کاستاریکا رو هم میتونید بگیرید؟

پاسخ به امیرحسین

کارشناس سفر به کانادا29 خرداد 1402

بله می تونید در خواست از طریق واتس آپ بفرستید 0016474028687

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)