تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

مگر می‌شود با تور کانادا سفر کنید و آبشارهای نیاگارا را نبینید، تیم مجرب BestCanadaTours انواع مختلفی از تورهای یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو ارائه می‌دهد که متناسب با بودجه و انتظار شما است. آبشارهای نیاگارا یکی از جاذبه های جهانی است که در 120 کیلومتری جنوب غربی تورنتو استانانتاریو کانادا واقع شده است. فرقی نمی‌کند که شما از تورنتو به عنوان یک گردشگر یا به عنوان یک سفر شغلی دیدن کنید، بازدید از آبشارهای نیاگارا اولین و بهترین اولویت در سفر شما خواهد بود. یک روز کامل پر از هیجان و یک گردش لذتبخش در یک تور 1 روزه به یاد ماندنی در آبشارهای نیاگارا در انتظار شماست.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

 

آبشار نیاگارا از سه آبشار تشکیل شده و در مرز کانادا و ایالات متحده آمریکا واقع شده است ، آبشار نعل اسبی متعلق به کانادا و بزرگترین این آبشارهاست که با جریان 6400 متر مکعب در ثانیه از بزرگترین و باشکوهترین آبشارهای دنیا به شمار میرود. آبشار آمریکا دومین آبشار از این مجموعه است که 10٪ در آمریکا و 90٪ آن در کانادا واقع است ، پل رنگین کمان یکی از مرزهای ایالات متحده و کانادا به شمار میرود که نزدیک این آبشار قرار دارد. سومین آبشار این گروه Bridal Veil نام دارد که کاملاً در ایالات متحده واقع شده است و از آبشار نعل اسبی توسط جزیره Goat جدا شده است. اولین نیروگاه هیدرولیک جهان در حدود سال 1890 در رودخانه نیاگارا با مشارکت نیکولا تسلا ، جورج وستینگهاوس تأسیس شد.

هر ساله بیش از 15 میلیون بازدیدکننده که به آبشار نیاگارا سفر می‌کنند ، این باعث شده که آبشار نیاگارا به محبوبترین ترین منطقه توریستی در تور کانادا تبدیل شود.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

برنامه سفر تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

برای شرکت در تور یک روزه آبشارهای نیاگارا، از هتل یا خانه خود در GTA تورنتو حرکت کنید و تا ساعت 7:30 صبح در محل تعیین شده در GTA (منطقه ای در تورنتو) حضور داشته باشید. ما در این ساعت با همراهی راهنمای محلی حرفه ای به سمت آبشار نیاگارا حرکت خواهیم کرد، پس از 1 ساعت رانندگی، به مدت 30 دقیقه در استراحتگاهی واقع در بزرگراه ملکه الیزابت برای صرف صبحانه (با هزینه شخصی شما) متوقف می شویم. حدود ساعت 11 صبح به مقصد نیاگارا می رسیم، 30 دقیقه ابتدای تور را برای دیدن جاذبه های نیاگارا مانند خیابان تپه کلیفتون اختصاص خواهیم داد تا بتوانید در تپه کلیفتون قدم بزنید. در ساعت 12 ظهر ما شما را به هیجان انگیز ترین قسمت سفر خود یعنی سوار شدن در Niagara Cruise خواهیم برد که به شما بهترین فرصت را می دهد تا تنها در چند صد متری از آبشارهای نیاگارا با بیشترین میزان گردش آب در جهان، عکس بگیرید. این تجربه شگفت انگیز در آبشار نیاگاراست. این گردش آبی حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر به پایان می رسد و سپس ما یک تجربه ناهار منحصر به فرد را بهترین منظره از آبشار  ترتیب خواهیم داد. رستوران برج اسکلون در بالای برج اسکلون چشم اندازی زیبا در ارتفاع 120 متری از آبشار  نیاگارا ارائه میدهد و با منویی متنوع از خوراکی های خوشمزه همچون استیک، خوراکی های دریایی و ... از شما پذیرایی خواهد نمود.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

بعد از صرف ناهار از جاده کنار دریاچه نیاگارا حرکت خواهیم کرد و بعد از 1 ساعت و 30 دقیقه در فروشگاه سوغات نیاگارا متوقف میشویم. شما می توانید بسیاری از نمادهای کانادا به ویژه سوغاتی های محلی نیاگارا را برای یادگاری از این سفر تهیه نمایید. در ادامه از flower clock دیدن خواهیم کرد و همچنین از یکی از نیروگاه های پرقدرت دنیا بر روی رودخانه نیاگارا بازدید می کنیم، حدود ساعت 4:30 ما 30 دقیقه فرصت داریم تا از محل  تولید نوشیدنی های محلی در نیاگارا دیدن کنیم. حدود ساعت 5 بعدازظهر، 1 ساعت فرصت دارید از دریاچه نیاگارا دیدن کنید، ما حدود ساعت 6 بعد از ظهر به سمت تورنتو حرکت خواهیم کرد و انتظار می رود حدود ساعت 8 شب به تورنتو برسیم.

برای رزرو تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو با شماره تلفن ‎+1647544000 تماس بگیرید.

شما می توانید بهترین تورهای کانادا را در سایت www.bestCanadatours.com پیدا کنید.

تورهای مشابه

به "تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو" امتیاز دهید

12 کاربر به "تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو"

10 دیدگاه

سرور 23 مرداد 1402

سلام
از اوکویل هم می تونیم بیایم و هزینه تور چقدر هستش؟ برای بچه ها متفاوته؟

پاسخ به سرور

عرشیان 14 فروردین 1402

هزینه تور آبشار نیاگارا برای دو نفر ار تورنتو چقدر هست
از ونکور چقدر هست
چند روزه هست
آیا از کلگری تور به آبشار نیاگارا تور هست اگر هست هزینه اش چقدر هست
با سپاس فراوان

پاسخ به عرشیان

Elie 30 مرداد 1401

با سلام
تور دو یا سه روزه نیاگارا برای سه نفر دارید؟
هزینه ش چقدره و در چه هتل هایی

پاسخ به Elie

paria rezaei 5 تیر 1401

با سلام
تور یک روزه ابشار نیاگارا از تورنتو چقدر هزینه دارد؟
از کجا حرکت میکنه؟
ممنون

پاسخ به paria rezaei

علیرضا 9 مرداد 1401

تور یکروزه از تورنتو به نیگارا برای سه نفر با تورلیدر فارسی زبان چقدر هزینه دارد و آیا همه روزها دارید؟

پاسخ به علیرضا

مژگان 5 تیر 1401

لطفا هزینه سفر یه روزه از تورنتو به آبشار نیاگار چقدر میباشد؟

پاسخ به مژگان

سعید 8 اردیبهشت 1401

قیمت تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو چقدر است؟

پاسخ به سعید

لیلا 8 مهر 1400

لطفا قیمت تور یکروزه تورنتو به نیاگارا را بفرمایید،برای 4نفر

پاسخ به لیلا

ناهید 20 خرداد 1401

من و خواهرم می خواهیم از ایشار نیاگارا دیدن کنیم

پاسخ به ناهید

علیرضا 9 مرداد 1401

پاسخ را چگونه دریافت کنیم؟

پاسخ به علیرضا
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)