تور بزرگ دور کانادا

در تور بزرگ دور کانادا، از مونترال، اتاوا، نیاگارا، تورنتو، بنف و ونکوور دیدن خواهید کرد، زیباترین شهرهای کانادا را بهترین جذابیت های مدرن و طبیعی تجربه خواهید کرد، با هیجانی وصف ناپذیر در کنار آرامشی دلپذیر تجربه ای خاطره انگیز را رقم خواهد زد، با تور کانادا همراه باشید.

ترکیب تور: مونترال 3 شب اتاوا 1 شب نیاگارا 2 شب تورنتو 3 شب بنف 3 شب ونکوور 4 شب

شناسه پکیج: 15

جدول نرخ

شناسه هتل ستاره اتاق 2تخته
1 هتل 5 ستاره 5 6,500$

برنامه سفر

روز 1 محل: مونترال

ورود به مونترال، انتقال به هتل فرمانت در مرکز شهر مونترال جهت 3 شب اقامت با صبحانه، مونترال دومین شهر بزرگ کانادا بوده مونترال بزرگ شامل 10 ناحیه شهری می باشد که بزرگترین آنها مونترال مرکزی و لاوال بوده، جمعیت مونترال و حاشیه آن حدود 4 میلیون نفر است و دومین شهر بزرگ فرانسه زبان دنیا بعد از پاریس می باشد. این شهر از نظر فرهنگی و تاریخی در صدر شهرهای آمریکای شمالی قرار دارد.

هتل فرمانت مونترال
مونترال
روز 2 محل: مونترال

پس از صرف صبحانه گشت کامل شهر مونترال شامل بازدید از کلیسای نوتردام که در سال 1824 ساخته و در سال 1829 توسط یک معمار ایرلندی امریکایی ساخته شد به عنوان یکی از زیباترین بناهای توریستی مونترال تبدیل شده دیدن خواهیم کرد لازم به ذکر هست که مراسم عقد خواننده معروف کانادایی سلن دیون در این کلیسا انجام شده، این کلیسا در منطقه قدیمی مونترال قرار گرفته و در اطراف ان بناهای مختلف قدیمی و رستورانهای مختلف هست. بعد از این به سمت تپه معروف شهر که مونت رویال یعنی کوه والا یا کوه سلطنتی نامیده شده منشا اسم شهر مونتریال هست رفتیم بعد از نیم ساعت به بالای کوه رسیدیم که چشم انداز بی نظیر شهر امکان این را می داد که یک عکس گروهی بگیریم ساعت 1 بعد از ظهر به سمت کلیسای سنت ژوزف رفتیم که بالای تپه 30 متری ساخته شده. حدود ساعت 2 بعد از ظهر بسمت خیابان سنت لویس که پر رستورانها و مراکز خرید می باشد خواهیم رفت. دیدن از ساختمانهای قدیمی دانشگاه مگ گیل و مورزه هنرهای نوین جز برنامه های تور شهری مونترال خواهد بود. حدود ساعت 5 بعد از ظهر به هتل فرمانت برگشتیم و وقت آزاد برای دوستان که از امکانات خرید اطراف هتل استفاده کنند.

تور بزرگ دور کانادا - مونترال
تور بزرگ دور کانادا - مونترال
روز 3 محل: کبک

پس از صرف صبحانه ساعت 9 بسمت قدیمی ترین شهر کانادا یعنی شهر کبک خواهیم رفت مرکز قدیمی این شهر ثبت جهانی یونسکو شده و سالانه توریستهای زیادی از این شهر دیدن میکنند، این شهر میزبان جشنها و فستیوالهای مختلف می باشند. از جمله این فستیوالها می توان به فستیوال زمستانی کبک اشاره کرد که بزرگترین فستیوال زمستانی دنیا محسوب می شود از هفته آخر ژانویه تا 15 فوریه ادامه دارد. بعد از 3 ساعت رانندگی به شهر کبک که جمعیت حدود 800 هزار نفر دارد خواهیم رسید، این شهر در کنار رودخانه سنت لورنس قرار گرفته جایی که رودخانه در این محل کمترین عرض را دارد، نام کبک در زبان محلی سرخ پوستی به این معنا می باشد. تور را از ساختمان پارلمان شروع میکنیم که در کنار خیابان گراند قرار گرفته سپس به سمت قسمت قدیمی شهر می رویم، تور کبک با جاذبه های تاریخی و توریستی یکی از بهترین قسمتهای سفر کانادا محسوب می شود. در انتهای سفر بسمت بلند ترین آبشار کانادا (Montmorency Falls) با ارتفاع 84 متر در مقابل آبشار نیاگارا با ارتفاع 51 متر می رویم امکان استفاده از تله کابین برای رفتن به بالای آبشار وجود دارد، گشت تمام روز شهر کبک و بازدید از مناطق بسیار زیبا و تاریخی آن را به اتمام رسانده و بسمت مونترال بر می گردیم.

روز 4 محل: مونترال

امروز روز آزاد و وقت استراحت و خرید هست البته 3 ساعت گشت شهر زیر زمینی مونترال و المپیک مونترال و باغ بوتانیکا را جز برنامه بازدید قرار دادیم و بعد از ظهر وقت آزاد و مراکز خرید مونترال.

روز 5 محل: اتاوا

پس ازصرف صبحانه، انتقال زمینی به شهر اتاوا مسیر رفت به اتاوا را طوری انتخاب میکنیم که دهکده توریستی مونت ترام بلانت (Mont tremblant) رفته و از این منطقه که تابستانها بهترین زمینهای گلف و زمستانها بهترین پیستها اسکی را دارا می باشد خواهیم رفت بعد از این بازدید به سمت اتاوا پایتخت زیبای کانادا خواهیم رفت محل اقامت هتل زیبای هیلتون لک لمی می باشد. اتاوا یکی از تمیز ترین و زیبا ترین شهرهای کانادا جمعیتی بالغ بر یک میلیون و سیصد هزار نفر را در خود جا داده هست اتاوا و گتینو با یه پل ارتباطی روی رودخانه اتاوا به هم وصل شده اند.

پارلمان انتاریو
تور بزرگ دور کانادا - اتاوا
روز 6 محل: اتاوا

پس از صرف صبحانه، گشت 7 ساعته شهر اتاوا بازدید از ساختمان پارلمان موزه تاریخ تمدن و بازار چه کنار پارلمان را انجام داده. سپس از پارک معروف فستیوال گل لاله هر ساله در این مکان انجام می شود رفته و نهایتا از کانال ریدو که هر زمستان با یخ بستن تبدیل به بلند ترین پیست اسکیت دنیا می شود رفته و تور شهری اتاوا را بعد از این بازدید تمام کرده و به هتل بر میگردیم .

روز 7 محل: 1000 جزیره و تورنتو

پس از صرف صبحانه، گشت بسمت یکی از شاهکار های طبیعی کانادا یعنی 1000 جزیره خواهیم رفت مدت سفر از اتاوا تا این مکان حدود 2 ساعت و نیم خواهد بود. هزار جزیره تعداد 1864 جزیره مشترک بین استان انتاریو کانادا و نیویورک آمریکا می باشد کروز 1 ساعته بازدید از این جزیره های زیبا که بیشتر آنها خصوصی بوده در آبهای مشترک آمریکا و کانادا و بازدید از قصر زیبای بلد از روی کشتی لحظات بی نظیری را خلق می کند. بعد از اتمام کروز بسمت شهر کینگستون اولین پایتخت کانادا رفته ضمن بازدید 2 ساعت توقف در این شهر زیبا و قدیمی خواهیم داشت یکی از بهترین دانشگاهای کانادا به نام دانشگاه کویین با رتبه جهانی 256 ام در این شهر قرار دارد بعد از اتمام بازدید بسمت تورنتو بزرگترین شهر کانادا خواهیم رفت و محل اقامت هتل هیلتون دان تاون در نظر گرفته شده. تورونتو بزرگ علاوه بر شهر تورنتو شامل شهر های خواهد بود ریچموند هیل میسیساگا. آرورا نیومارکت . برمتون و چند شهر دیگر را شامل می شود و جمعا جمعیتی بالغ بر 7 میلیون را در خود جا داده است. این شهر بزرگترین قطب اقتصادی کانادا بوده و 4 امین شهر بزرگ آمریکای شمالی محسوب می شود.

هزار جزیره
کروزه 1000 جزیره
روز 8 محل: تورنتو

 پس ازصرف صبحانه تور شهر تورنتو را با معرفی ساختمان شهرداری قدیم و جدید شروع کرده و به معرفی خیابان معروف بی و یانگ و ساختمانهای بانک های معروف کانادا و همچنین ساختمان قدیمی کانادا و پارلمان انتاریو می پردازیم این فرصت را خواهیم داشت که از دانشگاه تورنتو که رتبه 26 جهانی دارد بازدید کنیم وقت ناهار در منطقه خاص و قدیمی دستلری برنامه ریزی شده است ساعت 5 هم با استفاده از 1 ساعت کروز روی دریاچه انتاریو شاهد منظره بی نظیر ساختمانهای مدرن تورنتو باشیم تور شهری را با معرفی یکی از زیباترین مالهای تورنتو بنام ایتون سنتر که در فاصله 600 متری هتل می باشد به اتمام می رسانیم.

روز 9 محل: تورنتو

تور شهری امروز با بازدید از محله ایرانی ها که معمولا در قسمت نورت یورک و ریچموند هیل می باشد شروع میکنیم در بازدید از پلازای ایرانی مسافران ذوق زده شده و ضمن بازدید مشغول خرید هم شدند سپس برای بازدید ادوارد گاردن رفته واز محله ثروتمند پست رود دیدن می نماییم وقت ظهر شده و برنامه ناهار را در بوفه من در این Mandarin Restaurant مهمان تور خواهید بود.

 بعد از صرف ناهار بسمت آکواریم تورنتو که یکی از بزرگترین آکواریم های دنیاست رفته و بعد از بازدید از این مکان به دیدن برج سی ان تاور تورنتو می رویم این برج که به برج ملی کانادا معروف هست در سال 1973 شروع به ساخت و در سال 1976 افتتاح شد مدتها به عنوان بلندترین برج یکپارچه دنیا مطرح بوده ارتفاع آن 553 متر می باشد منظره تورنتو و دریاچه انتاریو از بالای این برج بی نظیر و به یاد ماندنی هست مخصوصا کف شیشه ای ان و راه رفتن بر روی این برج لحظات پر هیجانی را ایجاد می کند. بعد از بازدید به هتل بر میگردیم .

ریچموند هیل
روز 10 محل: تورنتو

پس از صرف صبحانه، تمام روز تور خرید. بازدید از 2 مرکز خرید بزرگ در تورنتو  یورک دل مال و وان میلز تورنتو در این مرکز شما امکان خرید ارزان از برندهای معروف چون پوما، آدیداس، گس، کوچ، ریبوک، گپ و... را خواهید داشت

روز 11 محل: نیاگارا

پس از صرف صبحانه، بسمت اصلی ترین جاذبه توریستی کانادا یعنی آبشار نیاگارا خواهیم رفت آبشار نیاگارا در فاصله 128 کیلومتری تورنتو با ارتفاع 51 متر دارای 3 آبشار بوده که بزرگترین آن آبشار نعل اسبی نام دارد و در قسمت کانادایی قرار گرفته و میزان آب خروجی ان 64000 متر مکعب در ثانیه می باشد که در نوع خود در دنیا بی نظیر می باشد خوشبختانه کلیه اتاقهای رزرو شده برای مسافران تور های برتر کانادا با منظره بی نظیر آبشار می باشد. حدود ساعت 1 به نیاگارا می رسیم و در برج چرخان نیاگارا بنام اسکای لن جهت صرف ناهار مهمان تور خواهید بود. این برج در سال 1965 به ارتفاع 160 متر در مقابل آبشار نیاگارا ساخته شده. بعد از صرف ناهار و بازدید از خیابان پر هیجان  Clifton hill and skylon tower به سمت هتل هیلتون نیاگارا می رویم.

اسکای لن، برج چرخان نیاگارا
روز 12 محل: نیاگارا

پس ازصرف صبحانه یکی از پر هیجان ترین لحظات تور نیاگارا فرا رسیده رفتن به زیر آبشار و حس عزمت و بزرگی آبشار نیاگارا با استفاده از کروز  از نزدیک احساس کنیم و بعد از کروز 2 ساعت وقت آزاد برای دوستانی که می تونن از زیپ لاین روی آبشار لذت ببرن و نهایتا بسمت دهکده زیبا و قدیمی Niagara on the lake خواهیم رفت و دوستان می تونن با خیال راحت در این دهکده زیبا قدم بزنن و ناهار خوبی را تجربه کنن. در نهایت نیز 2 ساعت برای خرید در اوت لت معروف نیاگارا صرف خرید خواهند کرد.  

آبشار نیاگارا
روز 13 محل: بنف

 امروز صبح کمی زودتر اماده شده و بسمت فرودگاه تورنتو حرکت می کنیم تا بسمت شهر کلگری پرواز کنیم  این پرواز که 4 و نیم ساعت خواهد بود  بعد از رسیدن به شهر کلگری 2 ساعت  تور شهری خواهیم داشت و سپس به سمت یکی از زیباترین مناطق طبیعی کانادا یعنی منطقه محافظت شده بنف که جز پارک های ملی کانادا محسوب می شود می رویم  این که قسمت اصلی کوهای راکی کانادا از این قسمت شروع می شود شامل دریاچه ها و رودخانه ها و مناظر طبیعی بی نظیر می باشد که سالانه پذیرای میلیونها توریست است هتل زیبای ریم راک با منظزه بی نظیر محل اقامت تور ما خواهد بود

کلگری
روز 14 محل: بنف

 امروز تور 12 ساعته ای را خواهیم داشت که از مناظر زیبای دریاچه لویز (Lake lious) که در میان یخچال و کوه محصور شده خواهیم رفت، هتل زیبای فرمانت در کنار این دریاچه باعث زیبایی مضاعف آن شده است بعد از 1 ساعت توقف بسمت یخچالهای طبیعی کلمبیا (Colombia ice field) خواهیم رفت که با استفاده از ماشینهای خاص در دامنه یخچال رفته و از این مناظر بی نظیر دیدن می کنیم در مسیر یرگشت هم می توانیم از زیبایی های لیک پی تو (lake peyto) لذت ببریم.

 
روز 15 محل: بنف

 امروز  تور باز دید از اولین هتل فرمانت که به تاریخچه ریل خط راه آهن کانادا ارتباط دارد خواهیم  داشت این هتل که سال 1888 افتتاح شده در دوران فعالیت محل اقامت افراد مهم و پولدار که تابستان جهت بازی گلف به این مکان امده اند بوده از جمله هنر پیشه های مشهور هالیودی. بعد ار این باز دید 2 ساعت وقت آزاد در دان تاون بنف خواهیم داشت و نهایتا به تله کابین بنف که منظره غیره قابل تصوری دارد می رویم 2281 متر از سطح دریا می باشد این تجربه از تور کانادا همیشه در ذهن شما خواهد ماند. در ضمن بنف چشمه های طبیعی از آبهای معدنی دارد که از قضا یکی از این مراکز روبروی هتل ما می باشد. که براحتی از هتل ریم راک قابل دسترس است.

روز 16 محل: کملوپس

امروز سفر زمینی در میان کوهای راکی از بنف بسمت ونکوور خواهیم داشت تصمیم گرفتیم در مسیر از چند دریاچه و پارکهای موجود دیدن کنیم برای این منظور در ادامه مسیر در شهر بین راهی کملوپس اقامت خواهیم داشت و روز بعد بسمت ونکوور می رویم کملوبس به فاصله 495 کیلومتری از بنف و 431 کیلومتری ونکوور قرار دارد.

روز 17 محل: ونکوور

پس ازصرف صبحانه، 9 صبح در استان بریتیش کلمبیا بسمت ونکوور می رویم شهری زیبا و بی نظیر با چشم انداز کوه و دریا ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا و یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق کشور زیبای کانادا محسوب می شود مرکز استان بریتیش کلمبیا شهر زیبای ویکتوریا بوده تقریبا ساعت 3 بعد از ظهر است به هتل زیبا و کم نظیر پن پسفیک می رسیم و مسافران به اتاقهای با منظره کوه و دریا که رزو شده است راهنمایی میشوند.

کروز روی دریاچه انتاریو
روز 18 محل: ونکوور

 امروز  تور شهر ونکوور را خواهیم داشت مسیر اول دیدار از منطقه قدیمی گس تاون (Gastown) هست که در اواخر قرن 18 دچار حادثه آتش سوزی شده و سپس باز سازی شده است  در میدان این شهر برج ساعت بخاری قرار دارد که با سوت خود راس ساعتهایی جلوه ویژه به این منطقه می دهد بعد از بازدید از این مرکز بسمت پارک استنلی ونکوور (stanly park) می رویم این پارک که در کناره مرکز شهر قرار دارد یکی از بهترین و زیباترین پارکهای کاناداست و در قسمتی از این پارک نشانه ای خاص سرخ پوستی بنام توتم پو  دیدن میکنیم  در قسمت دیگر این پارک ویوی ونکوور شمال و پل معروف لایون گیت را خواهیم داشت و بعد از اتمام دیدار بسمت محله ایرانی های ونکوور یعنی لانز دل (lansdale) خواهیم رفت در این محل رستورانهای ایرانی و مغازه های مختلف وجود دارد که به شما امکان یک ناهار ایرانی را میدهد. بعد از اتمام نهار از یکی پلهای معلق و هیجان انگیز بنام کاپالینو (cappalino bridge) دیدن کرده و به هتل بر می گردیم.

Gastown
cappalino bridge
روز 19 محل: ونکوور و ویکتوریا

پس ازصرف صبحانه، انتقال به بندر Tsawwassen terminal، که حدود 45 دقیقه ای مرکز شهر ونکوور قرار دارد منتقل شده و با استفاده از کشتی به شهر زیبای ویکتوریا خواهیم رفت باغ زیبای بوچارت از جمله دیدنی ها ویکتوریا بوده و سپس دان تاون زیبا و پارلمان ویکتوریا از دیدنی های دیگر این شهر می باشد پس از اتمام بازدید به همین ترتیب به شهر ونکوور بر میگردیم.

روز 20 محل: ونکوور

امروز وقت آزاد برای خرید از ونکوور می باشد  که راهنمایی های لازم از طرف تور لیدر دریافت خواهند کرد.

روز 21 محل: ونکوور پرواز به ایران

بلا خره پایان تور کانادا نزدیک هست و مسافران اطاقها را تحویل داده به سمت فرودگاه ونکوور حرکت می کنیم تا راهی ایران شویم از اعتماد شما به گروه تور های برتر کانادا و مجری تور با سابقه ایرانی کانادایی کمال تشکر را داریم.

تورهای مشابه

به "تور بزرگ دور کانادا" امتیاز دهید

18 کاربر به "تور بزرگ دور کانادا" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بزرگ دور کانادا"

6 دیدگاه

12 خرداد 1400

من ویزای شنگن ندارم .میشه ویزای کانادا بگیرم؟ ممنون

پاسخ به مهدی نوری

13 شهریور 1402

من ویزای شینگن ندارم خواستم بپرسم چطور میشه ویزای مولتی کانادارو بگیرم

پاسخ به Parisa

18 خرداد 1402

سلام وقت شما بخیر من درخواست تور 15 روز کانادا را دارم برای شهریور ایا ویزا تا او تاریخ میرس و لطفا شرایط را بفرمائید

پاسخ به محمدرضا دهقان

12 خرداد 1400

سلام.
کانادا الان ویزای توریستی صادر میکنه؟ (با توجه به بیماری کرونا).
ممنون.

پاسخ به مهدی نوری

17 تیر 1399

میخام تور کانادا بگیرم اما من ایران نیستم ویزای کاناداهم دارم تنها راه ارتباطی که دارم در حال حاظر واتس اپ با شماره ای که دادم هست لطفاً باهام تماس بگیرید

پاسخ به مریم خواجه پور

9 بهمن 1398

عجب توری جالبیه

پاسخ به کامران
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)