تور یک روزه هزار جزیره از تورنتو

هزار جزیره کانادا مجمع الجزایری مشتمل بر 1867 در بستر رودخانه سنت لورنس است که در حدفاصل انتاریو کانادا و ایالت نیویورک واقع شده است، برخی از این جزایر کوچک حتی به ندرت در 12 ماه سال بیرون از آب هستند و شاید در حد دو درخت بر روی آن روییده باشد، در میان این 1000 جزیره، جزیره وزلی در خاک آمریکا بزرگترین است و جزیره وولف در خاک کانادا بیشترین مساحت را داراست.
هزار جزیره از مشهورترین جاذبه های گردشگری در دنیاست و توصیه میشود هنگامی که در تور تورنتو به سر می‌برید در تور یک روزه تورنتو به 1000 جزیره شرکت کنید و از جذابیت هایی همچون کوتاه ترین پل بین المللی دنیا که 32 پا طول دارد و جزیره زاویکون کانادا را به آمریکا متصل میکند دیدن کنید. شما طی سفر دریایی در 1000 جزیره علاوه بر این این پل شگفت‌انگیز پل دیگری را هم خواهید دید که آمریکا را به کانادا متصل می‌کند.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

پل مرزی هزاران جزیره، شهرهای Alexander bay در نیویورک و ایویلی در انتاریو را به هم وصل می کند.

شهر کینگستون به عنوان اولین پایتخت کانادا در منطقه "هزار جزیره" قرار دارد و در تور یک روزه از تورنتو به 1000 جزیره، شما فرصت بازدید از یکی از شهرهای تاریخی کانادا را دارید.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

سرزمین باشکوه و زیبای 1000 جزیره، یک سفر یک روزه فراموش نشدنی را از تورنتو برایتان رقم خواهم زد. از تور اختصاصی برنامه ریزی شده به 1000 جزیره که با همراهی راهنمای تور محلی حرفه ای برگزار میشود لذت ببرید.

در ضمن در این سفر فعالیت های تفریحی ای نیز در نظر گرفته شده است که انتخابی بوده و ممکن است دوست داشته باشید، میتوانید در طی این تور یک روزه از برج هزار جزیره با ارتفاع 120 متر بازدید کنید، این فرصت بی نظیری را برای دیدن منظره 1000 جزیره از بالا به شما می دهد و گزینه دیگر استفاده از تور هلی کوپتر در هزار جزیره خواهد بود.

تور یک روزه آبشار نیاگارا از تورنتو

برنامه سفر تور یک روزه هزار جزیره از تورنتو

حرکت از مکان مشخص شده در ساعت 7 صبح از جاده 401 انتاریو خواهد بود و 1 ساعت و 30 دقیقه بعد اولین توقف در سیب بزرگ (The Big Apple) واقع در نزدیکی کلبورن انتاریو میباشد، یک رستوران کنار جاده که به سبک محلی کشور کانادا تزئین شده با منوی کامل میزبان شما خواهد بود و از فروشگاه سوغاتی در کنارش هم خریدهایتان را خواهید داشت. شما 30 دقیقه وقت برای بازدید و صرف صبحانه در اینجا با انتخاب خودتان و هزینه خودتان دارید. در حدود ساعت 9:15 می خواهیم در اولین ساعات تور به اولین پایتخت کانادا شهر کینگستون سفر کنیم که می توانید در شهر تاریخی و زیبای کینگستون قدم بزنید و یک وقت برای ناهار خود در یکی از رستوران های کنار دریا اختصاص دهید. کینگستون میزبان یکی از دانشگاه های معتبر کانادا به نام دانشگاه کوئینز است. پس از ناهار و یک ساعت تور در کینگستون، ما از جاده جانبی به Ivy lea یکی از اصلی ترین بندرهای کروز 1000 جزیره خواهیم رفت. در ساعت 3:30 ماجراجویی فوق العاده 1000 جزیره را آغاز می کنیم و از بسیاری از جزایر زیبا بازدید خواهیم کرد Bold Castel یکی از مهمترین نقاط دیدنی در منطقه هزار جزیره و یکی از زیباترین مناظر و جاذبه های گردشگری در 1000 جزیره است. پس از لذت بردن از  گردش 1 ساعته به Ivy lea و قبل از برگشت به تورنت ، امکان 1 ساعت وقت آزاد برای لذت بردن از رصدخانه earthier در برج 1000 جزیره و پرواز با بالگرد به عنوان یک تور اختیاری وجود دارد. انتظار داریم ساعت 8:30 و 9 غروب به تورنتو بازگردیم.

برای رزرو تور یک روزه به 1000 جزیره از تورنتو با شماره تلفن ‎+1647544000 از طریق تلفن یا واتزاپ تماس بگیرید.

شما می توانید بهترین تورهای کانادا را در سایت www.bestCanadatours.com پیدا کنید.

به "تور یک روزه هزار جزیره از تورنتو" امتیاز دهید

14 کاربر به "تور یک روزه هزار جزیره از تورنتو" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یک روزه هزار جزیره از تورنتو"

4 دیدگاه

منظر شیبانی 17 تیر 1400

سلام خسته نباشید ایا ما که ویزیتور هستیم هم می تونیم از تور هزار جزیره استفاده کنیم؟ وچگونه باید رزرو کرد؟ هزینه بچه ها چقدر میباشد؟ ممنون جواب بدین

پاسخ به منظر شیبانی

Hassan Khassehkhan 14 شهریور 1400

سلام با عرض پوزش از تاخیر بله می توانید شرکت کنید هر زمان کانادا تشریف آوردین تماس بگیرید

پاسخ به Hassan Khassehkhan

ارش 10 تیر 1400

سلام
میخواستم بدونم تور هزار جزیره شما از چه موقع شروع میشه و هزینش چقدر هست

ممنون

پاسخ به ارش

ناهید 10 تیر 1401

میخواهم از تور هزار جزیره نون استفاده کنم

پاسخ به ناهید
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)