گذر از مرز کانادا و آمریکا

کانادا و آمریکا یکی از بزرگترین مرزهای دنیا را با هم دارند. هر سال تعداد زیادی از کانادایی ها و آمریکایی ها بین دو کشور جا به جا می شوند. یکی از این مسیرها گذرگاه های مرز زمینی است. احتمالا شما به عنوان مسافر تور کانادا کنجکاو هستید که بدانید آیا می توانید به آمریکا سفر کنید یا نه؟

گذر از مرز کانادا و آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادایی ها می توانند به مدت 6 ماه به عنوان گردشگر در آمریکا بمانند. برای این کار تنها پاسپورت کافی نیست؛ ارائه مدارک ملکی و شغلی هم نیاز است. پلیس مرزی می تواند کمی رعب آور باشد و ممکن است برخی دچار استرس شوند. بهترین کار هنگام عبور از مرز آمریکا و کانادا داشتن لبخند و همکاری با مسئولان مرزی است. این روند ممکن است طول بکشد و پلیس بخواهد چمدان شما را بگردد. در این حالت بهتر است به صورت دوستانه همکاری کنید. رعایت کردن قوانین آن هم هنگامی که به تازگی وارد یک کشور می شوید از اهمیت زیادی برخوردار است.

قبل از رسیدن به مرز، چمدان و ماشین تان را خوب بگردید تا در مرز آمریکا و کانادا دچار مشکل نشوید. ممکن است برخی از وسایل که در کانادا قانونی هستند در آمریکا نباشند که باید درباره آنها اطلاعات کسب کنید. هیچ بسته ای را از افرادی که نمی شناسید قبول نکنید. ورود به امریکا برای کسانی که تابعیت کانادا دارند (یعنی شهروند کانادا هستند) عموما ساده است، ولی برای بقیه شرایط کمی تفاوت دارد.

مرحله اول برای ورود به کانادا از مرز آمریکا، رفتن در صف اولیه است. در این بخش یک افسر مرزی مدارک را چک می کند و سوال هایی را از متقاضی عبور از مرز می پرسد. اگر افسر مرزبانی پس از بررسی اولیه بتواند به راحتی درباره عبور متقاضی تصمیم بگیرد، این کار را انجام می دهد. البته اگر شرایط کمی پیچیده تر باشد شما را به افسر دیگری می سپارد. افسر مرزی بعدی مجددا چند سوال از شما خواهد پرسید و ممکن است مدارک بیشتری هم درخواست کند. اگر شما را به افسر دوم ارجاع دادند، نگران نشوید چرا که لزوما موقعیت منفی نخواهد بود.

انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 205

به "گذر از مرز کانادا و آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "گذر از مرز کانادا و آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذر از مرز کانادا و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید