آیا کانادا در سال 2021 برای سفر ایمن است؟

کانادا سرزمین عجایب طبیعت است. اینجا مکانی است که می توانید بیابان های دورافتاده، کوه های ناهموار و جنگل های بارانی معتدل را تجربه کنید. می توانید در دریاچه های بزرگ گشت بزنید، شاهد قدرت آبشارهای نیاگارا باشید و مناظر طبییعی را کاوش کنید. کانادا همراه با ترکیب جالب توجه میراث انگلیس و فرانسه، مقصدی جذاب و حماسی برای بازدید است. این کشور همچنین دارای به این مشهور است که برای بازدیدکنندگان و ساکنان نیز ایمن است. با این حال، ایمنی فقط چیزی نیست که شما در ارتباط با سایر آدمها به آن فکر کنید - بلکه در این کشور عظیم طبیعت، آب و هوا، محیط وموزه هم ایمن هستند. زمستان های شدید با دمای بسیار کم و یخبندان، کولاک و بارش برف می تواند شرایط کاملاً خطرناکی را ایجاد کند.

آیا کانادا در سال 2021 برای سفر ایمن است؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برای اینکه بتوانید شرایط اینجا را تصور کنید، ما این راهنما را برای ایمن ماندن در کانادا ایجاد کرده ایم. ما می خواهیم شما را از نکات مربوط به ایمنی تاکسی و حمل و نقل عمومی، توصیه های مربوط به خانواده ها و هواشناسی آگاه کنیم. ما تقریباً همه مواردی را که برای شما لازم است، بدست آورده ایم.

. کانادا چقدر ایمن است؟ برداشت ما:

کانادا، بزرگترین کشور در آمریکای شمالی (و بعد از روسیه دومین در جهان)، طبیعت دست نخورده زیادی برای گشت و گذار دارد. ما در حال بررسی با بسیاری از کوه ها، چمنزارها، دریاچه های غول پیکر و بیابان های بکر هستیم که مردم از سراسر جهان را به خود جذب میکند. اگر از شما سوال کنیم که آیا کانادا ایمن است یا خیر، ممکن است پاسخ دهید "البته که بی خطر است!" و در بیشتر موارد، این امر درست است، به خصوص اگر آن را با همسایه جنوبی خود مقایسه کنید.

مسائلی وجود دارد که ممکن است شما با "ایمنی" یک کشور ارتباط برقرار نکنید - و این ماهیت آن است. در حالی که کانادا از جنایت نسبتاً کمی برخوردار است، در واقع می تواند خطرناکتر باشد. زمستان سرد هستند و همچنین طوفان های شدید برف آسیب زننده هستند. باور کنید یا نکنید، اینها می توانند تهدید بزرگی برای امنیت شما در کانادا باشند. همچنین ممکن است در تابستان بسیار گرم شود، که عامل اصلی آتش سوزی جنگل هاست که می تواند همه جا را خراب کند. همچنین توفان، زمین لرزه، گردباد وجود دارد - اوه، برخی از حیوانات وحشی خطرناک را هم باید در نظر گرفت!

اگر چه ایمنی از جنبه انسانی نباید شما را در سفر به کانادا نگران کند، اما طبیعت اینجا، وهوای کانادا ممکن است بیشتر باعث نگرانی شود. با این حال، این چیزی نیست که سفر شما به کانادا را سخت کند. بیایید این سوال را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

آیا کانادا برای بازدید و سفر امن است؟

کانادا در حال حاضر از نظر تعداد گردشگران رکوردشکن است. فقط در سال 2018، 21.13 میلیون گردشگر بین المللی به سواحل کانادا برفته اند. از این تعداد، 724،000 نفر انگلیسی بودند و تعداد قابل توجهی نیز از سایر نقاط اروپا، ایالات متحده و چین آمده اند. بازدید کنندگان از این کشور 17.4 میلیارد دلار به اقتصاد کانادا وارد کردند. این یک تجارت بسیار ارزشمند برای ملت آمریکای شمالی است. بخشی از آنچه مردم را به خود جلب می کند (جدا از اینکه طبیعت نقش بسیار مهمی دارد) این است که میزان جرم و جنایت بسیار کمتری نسبت به همسایه خود، ایالات متحده دارد.

با این حال، سه منطقه شمالی کانادا بالاترین میزان جرم را در این کشور دارند (به ترتیب: یوکان، مناطق شمال غربی و نوناووت)، در حالی که جزیره پرنس ادوارد کمترین میزان جرم را دارد، پس از آن انتاریو و سپس کبک. این گفته، علی رغم واقع شدن در یکی از امن ترین مناطق کشور، به این معنی نیست که شهرها از هر جرمی خالی هستند. جیب بری و جرایم خیابانی همچنان وجود دارد. نگران کننده ترین مسئله محیط زیست است. دما اغلب به زیر 0 درجه فارنهایت (-20 درجه سانتی گراد) میرسد. در این نوع هوا، طوفان های برف و بارش شدید برف می تواند راه ها را مسدود کرده و بر حمل و نقل تأثیر بگذارد. از طرف دیگر، در طول تابستان، دما می تواند افزایش یابد و آتش سوزی در جنگل مناطقی مانند بریتیش کلمبیا را تحت تأثیر قرار دهد. در شاخص صلح جهانی 2019، کانادا در رتبه 6 (از 163 کشور) قرار دارد: دقیقاً زیر دانمارک و بالاتر از سنگاپور است، که شما را در مورد امنیت کانادا مطمئن میکند.

منبع: thebrokebackpacker.com
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 458

به "آیا کانادا در سال 2021 برای سفر ایمن است؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "آیا کانادا در سال 2021 برای سفر ایمن است؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا کانادا در سال 2021 برای سفر ایمن است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید