آشنایی با کافی شاپ های مونترال کانادا

بعد از یک گشت و گذار حسابی در شهر مونترال نوبت نوشیدن یک فنجان قهوه است تا باز پر انرژی به مسیر ادامه دهید. در ادامه با کافی شاپ های مونترال همراه ما باشید.

آشنایی با کافی شاپ های مونترال کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آیا در مونترال هستید و در پی کافه ای می گشت که در آن به کارهای عقب افتاده خود برسید یا کمی درس بخوانید؟ در این جا با بعضی از برترین کافه های مونترال آشنا می شوید که مکان های ایده آلی برای درس خواندن یا کار کردن هستند. بیشتر این کافه ها مجهز به وای فای هستند و قهوه های با کیفیتی برای شما سرو می نمایند.

کافه سوکوپ (Cafe Soukop)

کافه سوکوپ یکی از قدیمی‌ترین کافی شاپ‌های مونترال است که در سال 1946 تاسیس شده است. این کافی شاپ در منطقه میلر (Mile End) واقع شده و فضایی دنج و آرام دارد. کافه سوکوپ به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند و قهوه‌هایش را با مهارت خاصی دم می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه سوکوپ غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک صبحانه یا ناهار آرام است.

کافه برولوار (Cafe Boulevard)

کافه برولوار یکی دیگر از کافی شاپ‌های قدیمی مونترال است که در سال 1952 تاسیس شده است. این کافی شاپ در منطقه ویلیام (William) واقع شده و فضایی مدرن و شیک دارد. کافه برولوار به خاطر قهوه‌های خلاقانه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از انواع مختلف قهوه استفاده می‌کند و نوشیدنی‌های قهوه‌ای مختلفی را با طعم‌های متفاوت سرو می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه برولوار کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک عصرانه یا شام دلچسب است.

کافه پرکو (Cafe Perko)

کافه پرکو یکی از کافی شاپ‌های محبوب مونترال است که در منطقه پلی (Plateau) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی دنج و دوستانه دارد و همیشه مملو از جمعیت است. کافه پرکو به خاطر قهوه‌های با کیفیتش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند و قهوه‌هایش را با عشق و دقت دم می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه پرکو غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک دورهمی دوستانه است.

کافه شل ادیتور (Cafe Sherbrooke Editor)

کافه شل ادیتور یکی از کافی شاپ‌های شیک مونترال است که در منطقه سن ژائو (Saint-Jean) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی مدرن و دنج دارد و همیشه مملو از هنرمندان و نویسندگان است. کافه شل ادیتور به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه شل ادیتور غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک کار یا مطالعه‌ی آرام است.

اوی مه نون

اوی مه نون (Oui Mais Non) نام کافه ای با محیطی بسیار محبت آمیز در مونترال است. این کافه قهوه های سبک و دلچسبی به همراه خوراکی های خوشمزه سرو می نماید. یکی دیگر از شعبه های این کافه به نام گرِن برولی (La Graine Brûlée) در ویلِج (The Village) قرار گرفته است. اوی مه نون یک کافی شاپ کوچک و دنج است که در منطقه سن فرانسوا-اوسمان (Saint-François-Xavier) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی صمیمی و دوستانه دارد و همیشه مملو از جمعیت است.

کافه ویتو (Cafe Vito)

کافه ویتو یک کافی شاپ ایتالیایی است که در منطقه سن لئوناردو (Saint-Léonard) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی دنج و خانوادگی دارد و همیشه مملو از مردم محلی است.

این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی ایتالیایی استفاده می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه ویتو انواع مختلفی از شیرینی‌ها و دسرهای ایتالیایی هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک عصرانه یا شام ایتالیایی است.

کافه لاریس اند فیلز (Cafe Laris & Fields)

کافه لاریس اند فیلز یک کافی شاپ مدرن و شیک است که در منطقه لیتل برگرندی (Little Burgundy) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی باز و روشن دارد و همیشه مملو از جوانان است. کافه لاریس اند فیلز به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند و قهوه‌هایش را با دقت خاصی دم می‌کند.

علاوه بر قهوه، کافه لاریس اند فیلز انواع مختلفی از غذاهای سبک هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک ناهار سریع یا یک عصرانه دلچسب است.

کافه اور

اگر می خواهید در حالی که از نوشیدن قهوه خود لذت می برید کمی هم سرگرمی کنید، این کافه همان جایی است که باید بروید. کافه اور (Café Orr) در حقیقت یک کافه و یک سینما است. در این کافه می توانید فیلم های وینتِج، ایندی و هنری را دیدن کنید.

کافه پیستا

عناصر زیادی در کافه پیستا وجود دارند که شما را به یاد یک کافه موج سوم می اندازند. این کافه مقابل مترو بوبیِن (Beaubien) قرار گرفته است و محیطی مجذوب کننده برای تازه واردان است. در این کافه دانه های قهوه از کیتِل و زاب (Zab) در مونترال و پایلوت (Pilot) از تورنتو تامین می شوند.

کافه هوش

کافه هوش (Hoche Café) در نزدیکی هوما مِیزونوو مارکت (HoMa Maisonneuve Market) قرار گرفته است. این کافه محیطی دنج و آرامش بخش دارد و می توانید برای صرف صبحانه یا ناهار به آن جا سر بزنید. در این کافه بعلاوه می توانید یک فنجان قهوه اورجینال میل کنید که از روستری هایی مانند روستری های کلان شهر شیکاگو می آیند.

کافه پاکبو

پاکِبو (Paquebot) یکی از کافه های معروف مونترال است که چندین شعبه در این شهر دارد. این کافه در ابتدا به جای کافه پلوم (Café Plume) در مایل اِند (Mile End) تاسیس شد. سپس یک شعبه در اولد مونترال (Old Montreal) یا محله قدیمی مونترال افتتاح کرد.

کافه پاکِبو مجهز به وای فای است و برای کار کردن و درس خواندن محیطی ایده آل به شمار می رود. این کافه دارای میزهای طویلی است و پیشخوان آن در فصل تابستان روبه خیابان قرار می گیرد.

کافه باریستلو اند کو

باریستِلو اند کو (Baristello & Co) یکی از کافه های ایتالیایی در محله ویلِری (Villeray)، یکی از زیباترین خیابان های مونترال است. در سال 2017 باریستای کافه سن سیمیون (San Simeon) در لیتِل ایتالی (Little Italy) تصمیم گرفت به صورت انفرادی کار کند و این کافه را افتتاح کرد. این کافه یکی از برترین مکان های مونترال برای خوردن ساندویچ های خوشمزه است.

کافه سن سیمیون (Cafe Saint-Simeon)

کافه سن سیمیون یک کافی شاپ کوچک و دوستانه است که در منطقه شومدوف (Hochelaga-Maisonneuve) واقع شده است. این کافی شاپ فضایی دنج و صمیمی دارد و همیشه مملو از مردم محلی است.

کافه سن سیمیون به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند و قهوه‌هایش را با عشق و دقت دم می‌کند.

علاوه بر قهوه، کافه سن سیمیون غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک وعده غذایی آرام و دلچسب است.

کافه اسکینا (Cafe Esquina)

کافه اسکینا یک کافی شاپ کوچک و دنج است که در منطقه Mile End واقع شده است. این کافی شاپ فضایی صمیمی و دوستانه دارد و همیشه مملو از جمعیت است.

کافه اسکینا به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند.

علاوه بر قهوه، کافه اسکینا غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک دورهمی دوستانه است.

کافه اودسا  (Cafe Odessa)

کافه اودسا یک کافی شاپ اروپای شرقی است که در منطقه Little Burgundy واقع شده است. این کافی شاپ فضایی گرم و صمیمانه دارد و همیشه مملو از خانواده‌ها و دوستان است.

کافه اودسا به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. علاوه بر قهوه، کافه اودسا غذاهای اروپای شرقی خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک ناهار یا شام خانوادگی است.

کافه موستاش

کافه موستاش یک کافی شاپ کوچک و دنج است که در منطقه Rosemont-La Petite-Patrie واقع شده است. این کافی شاپ فضایی صمیمی و دوستانه دارد و همیشه مملو از دانشجویان و کارمندان است. کافه موستاش به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد. این کافی شاپ از دانه‌های قهوه‌ی تازه‌ی رست شده استفاده می‌کند و قهوه‌هایش را عالی دم می‌کند. علاوه بر قهوه، کافه موستاش غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک کافه صبح یا ناهار سریع است.

دیسپچ کافی

دیس پَچ کافی (Dispatch Coffee) هم چند شعبه در مونترال دارد. دیس پچ در ابتدا یک دکه خیابانی بود اما امروزه مهره مهمی در عرصه قهوه و کافی شاپ در مونترال به شمار می رود. کریسی دورکاک (Chrissy Durcak) و ربکا لسارد (Rebecca Lessard) در محله مایل اِکس (Mile-Ex) یک کافه هوشمند دارند که به عنوان یک روستری هم فعالیت می نماید. شعبه دیگر دیس پچ کافی یک کافه محلی است. این دو صاحب یکی از پیروز ترین کسب وکارهای شهر مونترال هستند.

کافه فالکو

کافه فالکو یک کافه دنج و صمیمی است که در منطقه پلاتو (Plateau) واقع شده است. این کافه فضایی مدرن و مینیمالیستی دارد و همیشه مملو از دانشجویان و کارمندان است.

 علاوه بر قهوه، کافه فالکو غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافه انتخاب مناسبی برای یک کار یا مطالعه‌ی آرام است.

کافه باتربلوم (Café Butterblume)

کافه باتربلوم یک کافه کوچک و دنج است که در منطقه شاپلوت (Shaughnessy Village) واقع شده است. این کافه فضایی گرم و صمیمانه دارد و همیشه مملو از خانواده‌ها و دوستان است.

علاوه بر قهوه، کافه باتربلوم شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافه انتخاب مناسبی برای یک عصرانه یا شام دلچسب است.

نوبل کافه

نوبل کافه یک کافه شیک و مدرن است که در منطقه گریفیون (Griffintown) واقع شده است. این کافه فضایی بزرگ و باز دارد و همیشه مملو از افراد حرفه‌ای و کارآفرینان است.

نوبل کافه به خاطر قهوه‌های خوشمزه‌اش شهرت دارد علاوه بر قهوه، نوبل کافه غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافه انتخاب مناسبی برای یک جلسه کاری یا یک ناهار سریع است.

کافه المپیکو

کافه اُلمپیکو (Café Olimpico) در سال 1970 به وسیله روکو فورفارو (Rocco Furfaro) افتتاح شد. دختران او روزانا و ویکتوریا اکنون این کافه را اداره می نمایند. بعضی عقیده دارند کافه المپیکو برترین کافه مونترال است. این کافه یک شعبه دیگر هم در محله قدیمی مونترال دارد.

کافه لاریس

لاریس(Larrys) در مایل اِند (Mile End) هم یک کافه است هم یک رستوران کوچک. در این کافه می توانید هم نوشیدنی بنوشید هم یک غذای سبک میل کنید. این کافه به وسیله کیتون ریچی (Keaton Ritchie) اداره می شود. او پیش از این در کافه میریاد (Myriade) کار می کرد.

کافه گامبا

در کافه گامبا در مایل اِند دانه های با کیفیت قهوه از کافه سنت هنری (Saint Henry)، اینتلیجِنسیا (Intellingentsia)، دِتور (Detour)، پارالل 49 (49th Parallel) و کانتر کالچر (Counter Culture) تامین می شوند.

کافه رپلیکا

در کافه رپلیکا (Café Replika) می توانید نوشیدنی های استاندارد بر پایه اسپرسو را سفارش دهید. قهوه ترک، انواع ساندویچ و اسنک از دیگر خوراکی هایی هستند که می توانید در این کافه امتحان کنید.

کافه نو

در کافه نِو (Neve)، کافه محبوب لوک اسپایسِر (Luke Spicer) و گابریل روسو (Gabriel Rousseau) می توانید قهوه هایی از روستری های معروف مانند انکورد در نوا اسکوشیا، کات کافی (Cut Coffee) و پیگ آیرون (Pig Iron) در تورنتو را امتحان کنید. در سال 2014، لوک و گابریل یکی دیگر از شعبه های این کافه را در فرانک اند اوک (Frank & Oak) در مایل اِند افتتاح کردند.

کافه پورکوآ پا

کافه پورکوآ پا (Pourquoi Pas) در ویلِج (Village) دانه های قهوه را از روستریِ پایلوت در تورنتو تامین می نمایند. اگر وگن یا گیاه خوار هستید یا جزو افرادی هستید که عدم تحمل لاکتوز دارند، حتما سری به این کافه بزنید. از قلم نیاندازید شیر نارگیلِ کافه پورکوآ پا که در خودِ کافه فراوری می شود را امتحان کنید.

کافه اوسمو

مدیرانِ ناتمَن هاوس (Notman House) همواره قصد داشتند در محوطه یک کافه راه اندازی نمایند. این پروژه تا زمانی که دنیل روبیشو (Daniel Robichaud) استارتاپِ خود را در این محوطه راه اندازی کند، به تعویق افتاد.

دانه های قهوه کافه اوسمو (Café Osmo) از روستری انکورد (Anchored) در نووا اسکوتیا (Nova Scotia) تامین می شوند. در این کافه انواع شیرینی، سالاد و ساندویچ هم برای مشتریان سرو می شود. اگر هنگام تابستان به این کافه سر بزنید می توانید میزهای روی تراس را که البته کمی گران تر هستند انتخاب کنید.

کافه پیکولو

مهم نیست چه نوع قهوه ای را ترجیح می دهید؛ کُلد برو یا دَم سرد، لاته، اسپرسو یا پور اُوِر (Pour Over). کافه پیکولو (Pikolo) در این زمینه تمام انتظارات شما را برآورده می نماید. این کافه کوچک در حاشیه مک گیل گِتو (McGill Ghetto) دانه های قهوه را از بعضی از برترین روستری ها مانند فیل اَند سباستینَن در کلگری و هارت (Heart) در پورتلند تامین می نمایند.

کافه مای لیتل کاپ

کافه مای لیتل کاپ (My Little Cup) در حقیقت مشتق شده از یکی از کافه های بروکسل است که به وسیله دو برادر فرانسوی به نام لارنت (Laurent) و برتنارد لوکاس (Bertnard Lucas) اداره می شود. ورژن اصلی این کافه، یک اسپرسو بارِ منحصربه فرد در بلژیک است و راه اندازی آن رویای همیشگی برتنارد بود.

این توریست در سال 2012 به یک روزنامه فرانسوی گفته بود که کافی شاپ های موج سوم را زمانی که در آمریکا به سر می برد کشف کرد. او می خواست این مفهوم کافی شاپ موج سوم را به اروپا هم برساند. شعبه متروی مک گیلِ این کافه در ژانویه 2016 در مونترال افتتاح شد.

کافه تامی

این کافه قدیمی در مونترال، در یک ساختمان قدیمی با سقف های بلند و گچ بری های اصل و زیبا قرار گرفته است. قدمت این ساختمان به سال 1874 باز می شود. این کافه که در کنار کلیسا هم قرار گرفته است به عنوان یکی از زیباترین کافه های شهر معروفیت دارد. کافه تامی (Tommy) دارای دو شعبه است. قهوه های این کافه در دسته موج سوم نیستند و در گروه قهوه های سنتی ایتالیایی قرار می گیرند.

کافه هامبل لاین

کافه هامبل لایِن (Humble Lion) در محوطه دانشگاه مک گیل (McGill) قرار گرفته است. قهوه های این کافه از روستری شیکاگو (Chicago) گرفته می شود. کافه هامبِل لایِن یکی از کافه های محبوب این محله است. شعبه دیگر این کافه در نزدیکی دانشکده مک گیل قرار گرفته است.

کرو کالکتیو اند کافه

بسیاری از مردم تنها به علت چشم انداز زیبای کافه کرو (Crew) به آن جا سر می زنند. این کافه در یک ساختمان تاریخی و باشکوه قرار گرفته است. این ساختمان قبلا یک بانک بوده است. به این کافه سر بزنید و در حالی که نوشیدنی های متنوع یا قهوه های خوشمزه سنت هنری را می نوشید از چشم انداز لذت ببرید.

کافه تونل

گاهی اوقات ممکن است به کافه ای سر بزنید که چندان شناخته شده نیست. اما پس از رفتن به آن کافه متوجه می شوید که یکی از برترین کافه های شهر را پیدا نموده اید. کافه تونل (Tunnel) یکی از کافه های موج سوم است و مردم را از کافی شاپ های زنجیره ای و میانه به خود جذب می نمایند. این کافه بین ایتون سنتر (Eaton Centre) و پلاس ویل ماری (Place Ville Marie) قرار گرفته است.

کافه لیوز

همانطور که از نام کافه لیوز (Café Leaves) پیدا است، این کافه مملو از گیاهان مختلف است. در این کافه نیازی نیست که نوشیدنی های رایج مانند ماچا لاته را سفارش دهید. این کافه شما را به قلمرو مجذوب کنندهی از نوشیدنی هایی مانند چغندر تند، پرتقال طلایی و زنجبیل یاقوتی دعوت می نماید. یکی دیگر از شعبه های این کافه در مک گیل کالج (McGill College) قرار گرفته است.

اسپرسو بار پیجن

اسپرسو بار پیجِن (Pigeon Espresso Bar) در سال 2016 افتتاح شد. نکته جالب درباره این کافه این است که آن ها قهوه های خود را بدترین قهوه دنیا می نامند. البته با وجود دانه های قهوه استامپ تاون (Stumptown) که به صورت کُلد برو یا دَم سرد تهیه می شوند، به نظر می رسد این عبارت یک روانشانسی معکوس باشد. این کافه محل مناسبی برای دانشجویان دانشگاه کُنکوردیا به شمار می رود تا ساعتی را در کنار هم به استراحت و گفت وگو بپردازند.

کافه میریاد

آنتونی بِندا (Anthony Benda) با افتتاح کافه میریاد (Myriade) در سال 2008، حال وهوایی مدرن و مستقل به دنیای کافی شاپ و کافه در مونترال بخشید. او اکنون این کافه را فروخته است اما پیش از آن یک شعبه در کلاب موناکو (Club Monaco) و یک شعبه در پلاتو (Plareau) راه اندازی کرد.

کافه سپتمبر سرف

فرهنگ موج سواری در ماه سپتامبر و به علت هیجان ناشی از طوفان هایی که در این فصل اتفاق می افتد به وجود آمد. یکی از کارهای جالبی که می توانید انجام دهید، شرکت در ورکشاپ های ساختِ تخته موج سواری کافه سِپتِمبِر سِرف (Café September Surf) است. این ورکشاپ ها به وسیله مدیران کافه آیزاک بِرمن (Isaac Berman)، راوی هاندا (Ravi Handa)، مری الیزابت لاجوا (Marie-Elizabeth Lajoie) و مایکل مارتین برگزار می شوند.

در این کافه انرژی بال (Energy Ball) یا توپک های انرژی، انواع تُست، ساندویچ های صبحانه، سالاد، کیک و ماست و گرانولا هم برای مشتریان سرو می شوند.

آیدان مک مورِی (Aidan McMurray) که پیش از این در کافه های کیتسونه (Kitsune) و میریاد (Myriade) کار می کرد، بخش تهیه و سرو قهوه در این کافه را مدیریت می نماید. شعبه دوم کافه سِپتِمبر سِرف در پوینت سنت چارلز (Pointe-St-Charles) قرار گرفته است.

کافه فینکا

کافه فینکا یک کافی شاپ کوچک و دنج است که در منطقه Rosemont-La Petite-Patrie واقع شده است. این کافی شاپ فضایی صمیمی و دوستانه دارد و همیشه مملو از دانشجویان و کارمندان است.

کافه فینکا علاوه بر قهوه، کافه فینکا غذاهای ساده و خوشمزه‌ای هم سرو می‌کند. این کافی شاپ انتخاب مناسبی برای یک کافه صبح یا ناهار سریع است.

کافه بلوم

اگر می خواهید یک ناهار سالم و خوشمزه میل کنید و قهوه های با کیفیتی بنوشید، سری به کافه بلوم (Café Bloom) بزنید. قهوه های این کافه از کیتِل (Kittel) و فیل اند سباستین (Phil & Sebastian) در کلگری (Calgary) گرفته می شوند. اگر می خواهید یک غذای کامل میل کنید حتما فرنچ تست های این کافه را سفارش دهید.

کافه لیلی اند اویل

کافه لیلی اند اویل (Lili & Oil) این کافه کوچک و محبوب چندین دهه است که در مونترال فعالیت می نماید. حتی پس از گذشت سال ها و تغییر مکان، هنوز از کیفیت این کافه کم نشده است.

کافه سنت هنری

کافه سنت هنری (Café Saint Henri) بهشتی برای دوستداران قهوه است. سنت هنری تنها یک کافه معمولی مانند دیگر کافه هایی که در خیابان ها می بینید، نیست. ژان فرانسوا لدوک (Jean-François Leducs) در کافه خود ورکشاپ ها و جلسات تِستِ قهوه هم برگزار می نماید.

کافه سنت هنری دارای چند شعبه دیگر در وردون (Verdun)، متروی میدان ویکتوریا، لاتین کوارتر (The Latin Quarter)، بازار ژان تالون (Jean Talon) و در نزدیکی جَری پارک (Jarry Park) است.

کافه استاندارد

کافه استاندارد (The standard) یکی از اولین کافه هایی است که در گروه کافه های موج چهارم قرار می گیرد. این کافه خود را از محدودیت های قهوه های سینگل اوریجین یا تک خاستگاه خلاص نموده است. استاندارد یک کافه شیک در وِستماونت (Westmount) است که می توانید برای صرف یک فنجان قهوه خوش طعم به آنجا سر بزنید.

یکی دیگر از شعبه های این کافه در فِرماونت (Fairmount) در مایل اِند (Mile End) و یکی دیگر در سنت ویاتور (St-Viateur) قرار دارند.

کافه ملک

این کافه یکی از معدود کافه های مانکلَند ویلِج (Monkland Village) است که می توانید یک فنجان قهوه با کیفیت در آن جا بنوشید. به علاوه، می توانید با انواع دونات و کیک ها و نان های خانگی از خود پذیرایی کنید. کافه ملک (Melk) دارای شعبه های مختلفی در استنلی (Stanley) و ساختمان کنگره (Palais des Congrès) است.

کافه کامپانلی

تونی کامپانِلی (Tony Campanelli) و سوفی هِبِرت (Sophie Hebert) زوجی هستند که این کافه محبوب و تازهِ ایتالیایی را اداره می نمایند. این کافه یک ساندویچ بار هم به شمار می رود. کافه کامپانِلی (Campanelli) در سنت هِنری (Saint Henry) قرار گرفته است.

کافه دو مرکانتی

کافه دو مرکانتی (de Mercanti) در محله نوتردام دو گراس (Notre-Dame-de-Grâce) قرار گرفته است. این کافه یکی از برترین مکان هایی است که می توانید در آن اسپرسوی ایتالیایی با بیسکوئیت و کانولی میل کنید.

کلاب سوشال پی اس

کلاب سوشال پی اس (Club Social P.S) در نزدیکی پیتزافروشی الِنا (Elena) در سنت هنری (Saint Henry) قرار گرفته است. از ساعت 10 صبح تا هنگام تعطیلی کافه می توانید قهوه های خوشمزه ای در این کافه میل کنید. قهوه ای که در کلاب سوشال پی اس برای شما سرو می شود، از دو مِلو پالِتا تهیه می شود. از ساعت 11 صبح به بعد می توانید پیتزا تالیو (pizza al taglio) هم سفارش دهید.

کافه استیشن دبلیو

موج سوم ممکن است کاملا وردون (Verdun) را فرا نگرفته باشد اما این به معنای این نیست که نمی توانید قهوه خوب و با کیفیت در این منطقه پیدا کنید. کافه استیشن دبلیو (Station W) قهوه های مشتریان را از روستری های کیتِل و برولوار (Le Brûloir) تهیه می نماید. به علاوه، باریستاهای ماهر و باتجربه ای در این کافه کار می نمایند. این کافه دارای یک شعبه دیگر هم در روزمونت (Rosemont) است.

اسپرسو بار یو اند کو

اسپرسو بارِ یو اند کو (Yo & Co Espresso Bar) به تازگی در محله ویل امار (Ville-Émard) در مونترال افتتاح شده است. این کافه قهوه موج سوم را به این محله آورده است. دانه های قهوه این اسپرسو بار از دو مِلو پالِتا (De Mello Palheta) و کیک ها و نان های آن از آروما (Arhoma) گرفته می شوند.

منبع: montreal.eater.com
انتشار: 15 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 962

به "آشنایی با کافی شاپ های مونترال کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با کافی شاپ های مونترال کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کافی شاپ های مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید