بهترین کافی شاپ های سائوپائولو برزیل

برای رفع خستگی و مرور رویدادهای روزانه در سائوپائولو به کافه ها و کافی شاپ ها سری بزنید، در ادامه با کافی شاپ های  سائوپائولو برزیل آشنا شوید.

بهترین کافی شاپ های سائوپائولو برزیل

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در سائوپائولو کافی شاپ های فراوانی دیده می گردد که دکوراسیونی فریبنده، کیک هایی خوشمزه، نمایی زیبا و فضایی آرام دارند تا بنشینید و به کارهایتان برسید. اما در این مطلب به این مجذوب کنندهیت ها کاری نداریم و در پی اساس یک کافه یعنی قهوه خوب هستیم. با ده مکان فوق العاده در سائوپائولو آشنا می شوید که در آن ها یک فنجان قهوه فراموش نشدنی خواهید نوشید.

1. کافی لب

کافی لب (Coffee Lab) به معنی آزمایشگاه قهوه، همان طور که از نامش پیداست کارش را خیلی جدی و تخصصی انجام می دهد. یکی از میزهایی که در فضای دلپذیر خانه ای در ویلا مادالنا (Vila Madalena) قرار گرفته است را انتخاب کنید و روی یکی از جایگاه ها بنشینید تا منویی شامل همه جزئیات در اختیار شما قرار بگیرد که انواع قهوه های برزیلی و توضیحاتی در خصوص هر یک در آن ارائه شده است؛ مثلاً منشاء هر قهوه و نمودار طعم آن در منو وجود دارد. علاوه بر روش دم کردن، حتی دانه های قهوه را هم می توانید خودتان انتخاب کنید و از ساده ترین روش، مثل قهوه دمی چکه ای تا تکنیک های نوین دم کردن قهوه که شاید در هیچ کجا ندیده باشید را خواهید دید.

2. ایسو اِ کافه

ایسو اِ کافه (Isso É Café) در میرانته نووی د ژولو (Mirante 9 de Julho) قرار گرفته است که یکی از جالب ترین نقاط اطراف خیابان پُر جنب و جوش پائولیستا (Paulista) است. این کافه در سال 2015 بازگشایی شد اما به سرعت در میان یکی از برترین مکان ها در سائوپائولو برای نوشیدن قهوه جای گرفت. آن ها قهوه را خودشان فراوری می نمایند، بعلاوه انواع دیگری از دانه های قهوه از دیگر مزارع کوچک هم در این مکان عرضه می گردد. قهوه چی های ایسو اِ کافه کارشان را به خوبی بلد هستند و می توانید با خیال راحت یک جایگاه در فضای باز دلپذیر میرانته انتخاب نموده و بنشینید و منتظر یک قهوه فوق العاده باشید.

3. اکتاویو کافه

اکتاویو کافه (Octavio Café) از سال 1890 برترین قهوه را فراوری می نماید و با اختلاف برترین برند موجود در سوپر مارکت های برزیل شناخته می گردد. در سال 2007 اولین کافه واقعی آن ها در خیابان شیک فاریا لیما (Faria Lima) در منطقه ایتایم بیبی (Itaim Bibi) بازگشایی شد. این کافه به زیبایی طراحی شده و راه پله منحنی مدرن آن به یک نیم طبقه می رسد. با همه این توصیفات اما قهوه اکتاویو حرف اول را می زند. سه مدل از قهوه برند اکتاویو کافه به همراه شش نوع قهوه دیگر از فراورینمایندگان برزیلی در اینجا عرضه می گردد. مشتریان بین دوازده روش دم کردن قهوه حق انتخاب خواهند داشت که نوشیدن یک فنجان قهوه باب میل شما را در این جا تضمین می نماید.

4. ایمی کافه

ایمی کافه (Imi Cafe) را می توانید درون خانه ی ژاپن (Japan House) بیابید که مرکز فرهنگی ژاپنی های سائوپائولو است. این کافه کوچک از زمان بازگشایی در تثبیت خودش به عنوان مکانی برای نوشیدن یکی از برترین قهوه های سائوپائولو هیچ فرصتی را از دست نداد. در حالی که ایمی کافه از دیگر کافه های موجود در این لیست، ساده تر به نظر می رسد ولی این کافه اصول اصلی دم کردن قهوه را رعایت می نماید و به راستی که قهوه هایش بسیار حرفه ای هستند. قهوه فیلتر دریپ یا دمی چکه ایِ آن یکی از خوشمزه ترین قهوه ها از این نوع در شهر است. به یاد داشته باشید در ایمی کافه دسرهای ژاپنی خوش طعم را هم امتحان کنید.

5.کافه فلورستا

کافه فلورستا (Café Floresta) در همان مکان و با همان دکوراسیون به مدت چهل سال است که فعالیت می نماید و به هر توریست و هوادار قهوه پیشنهاد می گردد که حتماً آن را امتحان نمایند. این کافه در ساختمان مشهور کوپان (Copan) واقع شده که بنایی 35 طبقه ای است و معمار معروف، اسکار نیمایر (Oscar Niemeyer)، در دهه 1950 آن را طراحی کرد. کافه فلورستا از زمان بازگشایی در دهه 1970 تغییر چندانی ننموده است. درون کافه هیچ میزی وجود ندارد تنها یک کانتر به همراه ردیفی از چارپایه ها را می بینید. قهوه در فنجان های سرامیکی قهوه ای تیره سرو می گردد که در گذشته مد بود. بدون شک می توان ادعا کرد برترین اسپرسوی سائوپائولو در کافه فلورستا دیده می گردد.

6. لیتل کافی شاپ

اگر کافه فلورستا به نظرتان کوچک رسید، به لیتل کافی شاپ یا کافی شاپ کوچک (The Little Coffee Shop) در پینِیروس (Pinheiros) بروید. لیتل کافی شاپ واقعاً کوچک است؛ در واقع کمی بزرگتر از یک سوراخ در دیوار به نظر می رسد که تعدادی چارپایه جلوی آن قرار داده شده و سایبانی که مردم زیر آن در صف کافه می ایستند. منوی آن ساده است و قهوه ای عالی را با قیمت کم در لیوان های کاغذی می فروشد. بعلاوه لیتل کافی شاپ علاقه دارد که چیزها را تلفیق کند. مثلاً اسپرسو تونیک (Espresso Tonic) را عرضه می نماید که از ترکیب قهوه، آب تونیک و یخ درست می گردد یا اختراع نو آن ها که اسپرسو ساب (Espresso Sub) است و در آن اسپرسو به همراه پاپسیکل های میوه ای کوچک سرو می گردد.

7. کینگ آو د فورک

پادشاه چنگال یا کینگ آو د فورک (King of the Fork) چند سال پیش افتتاح شد و امروزه در میان برترین کافه های سائوپائولو قرار گرفته است. این مکان فریبنده در پینیروس برترین نقطه برای استراحت و آرامش همراه با صرف غذای خوب و وقت گذراندن با دوستان است. سرو قهوه های عالی باعث شده که در کنار این مزیت ها، در این مطلب در لیست برترین قهوه های شهر هم قرار بگیرد. بعلاوه می توانید دوچرخه تان را هم به این کافه ببرید چرا که تمام کافه تحت تأثیر دنیای دوچرخه سواری قرار گرفته و نام آن هم الهام گرفته از عنوان برنده مسابقات حرفه ای دوچرخه سواری جاده ای یعنی پادشاه کوهستان (King of the Mountain) است.

8. بیو باریستا

برترین قهوه در منطقه مجذوب کننده کامپوز الیزیوز (Campos Elíseos) را در بیو باریستا (Bio Barista) در خیابان هلوِتیا (Rua Helvetia) خواهید یافت. قهوه عالی را در فضای آرامش بخش این کافه می توانید نوش جان کنید و هزینه ای مناسب بابت آن پرداخت کنید.

9. سوفا کافه

ابتدا با شعار سوفا کافه (Sofá Café)، یکی از شناخته شده ترین کافی شاپ های سائوپائولو، آشنا شوید: برترین مکان برای صرف قهوه، مبل راحتی است. بدین ترتیب ایده اصلی پایه گذاران آن در سال 2011 سرو قهوه مرغوب در محیطی راحت و خانگی بود. در سوفا کافه علاوه بر توجه ویژه به طراحی داخلی فضا، در انتخاب، برشته و آماده کردن دانه های قهوه هم دقت خاصی به خرج می دهند.

10. فورا دا لی کافه

ماشین فورا دا لی کافه (Fora da Lei Café) معمولا در طول هفته آن سوی خیابان پائولیستا، پارک می نماید تا یکی از خوشمزه ترین قهوه های این ناحیه را سرو کند. نام این کافه به معنی کافه خط شکن است و منوی آن با نام خلافکاران مشهور تنظیم شده است. مثلاً آل کاپون (اسپرسو)، بانی و کلاید (دابل اسپرسو)، پابلو اسکوبار (قهوه با پودر شیر) و موارد دیگر را در منوی این کافه خواهید دید. فورا دا لی کافه یک مکان فوق العاده برای صرف قهوه ای خوشمزه، مقرون به صرفه و فوری است.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1093

به "بهترین کافی شاپ های سائوپائولو برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافی شاپ های سائوپائولو برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید