چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

یکی از مراحل اخذ ویزای کانادا مراجعه برای انگشت نگاری، بیومتریک و ارائه عکس است. بسیاری برای راحت‌تر جلو رفتن کارها و همچنین آشنایی کم با این فرایندها کار را به افراد خبره می سپارند. شما همچنین می توانید با استفاده از سایت در نظر گرفته شده برای این کار، برای گرفتن وقت سفارت اقدام کنید.

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟
    به گزارش مجری سفرهای گردشگری:
  1. وارد سایت VFSGlobal.com شوید.
  2. کشور مبدا را کشوری که در آن انگشت نگاری انجام می دهید (مانند ترکیه، ارمنستان، امارات، کشورهای حوزه شینگن و غیره) و کشور مقصد را کانادا انتخاب کنید.
  3. در صفحه ای که باز می شود، گزینه چگونه درخواست کنیم را انتخاب کنید.
  4. در صفحه چگونه درخواست کنیم، یک لینک قرار دارد. این لینک، پرتال تعیین وقت سفارت کانادا می‌باشد.
  5. شما باید در این پرتال یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  6. برای ایجاد حساب کاربری بر روی گزینه New User کلیک کنید.
  7. برای ساخت حساب کاربری به نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه معتبر و گذرواژه نیاز دارید.
  8. توجه کنید که باید از طریق ایمیل حساب کاربری خود را تائید کنید.
  9. پس از ورود به حساب کاربری، گزینه تعیین وقت سفارت، کنسل کردن وقت تعیین شده، تعیین مجدد وقت سفارت، ارسال برگه وقت سفارت به ایمیل متقاضی و ادامه درخواست قبلی برای شما در دسترس خواهد بود.
  10. در صفحه تعیین درخواست وقت سفارت، متقاضی باید مرکز انگشت نگاری، تعداد نفراتی که مراجعه می‌کنند و علت مراجعه که همان بیومتریک و انگشت نگاری هست را انتخاب کنند.
  11. بعد از آن باید اطلاعات تمامی افرادی که برای انگشت نگاری به این دفتر مراجعه می‌کنند وارد شود. این اطلاعات شامل تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، جنسیت، شماره تماس و آدرس ایمیل است.
  12. پس از این که اطلاعات کلیه افراد را وارد کردید، تقویم تعیین وقت سفارت نشان داده می شود.
  13. در این تقویم، کلیه وقت‌های در دسترس برای انگشت نگاری، به رنگ سبز مشخص هستند. پس از انتخاب تاریخ، باید ساعت حضور خود را نیز انتخاب کنید.

دقت کنید که وقت سفارت کانادا توسط کارگزاری VFSGlobal و با توجه به کشور محل انگشت نگاری مشخص می‌شود. زمان دقیق وقت سفارت، در حساب کاربری متقاضی اخذ ویزای کانادا مشخص می‌شود. معمولا بین 2 تا 5 روز بعد و در صورتی که تعطیل رسمی در این بین وجود نداشته باشد، می‌توانید در این مراکز حضور پیدا کنید. وقت سفارت کانادا را می‌توانید برای حضور در دفاتر انگشت نگاری دبی، تفلیس، استانبول، آنکارا، کشورهای عضو شینگن و تمامی کشورهایی که دفتر VAC دارند، تعیین کنید. هیچ تفاوتی بین دفاتر انگشت نگاری در نقاط مختلف جهان وجود ندارد؛ پس در انتخاب دفتر انگشت نگاری مردد نباشید. برای گرفتن وقت سفارت کانادا فقط به اسکن و یا عکس واضح پاسپورت نیاز هست اما وقتی که برای انگشت نگاری مراجعه می‌کنید، باید پاسپورت و برگه بیومتریک خود را همراه داشته باشید.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 17

به "چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید