ویزای مولتی کانادا چیست؟

برای علاقه مندان به سفر به این کشور دوست داشتنی، گرفتن ویزای مولتی 5 ساله کانادا یک خبر خیلی خوب خواهد بود. برای اخذ این ویزا شما باید شرایط مشخصی را داشته باشید. این ویزا همچنین مزایایی عالی دارد.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ویزای مولتی کانادا به دارندگانش این امکان را می دهد که بعد از هر بار ورودشان به خاک کانادا 6 ماه در این کشور اقامت کنند، نکته ی مهم دیگری که در مورد این نوع ویزا وجود دارد این است که با داشتن ویزای مولتی شما می توانید بدون داشتن ویزای تحصیلی کانادا در دوره های آموزشی (دوره های کمتر از 6 ماه) شرکت کنید. البته شما نمی توانید برای دوره های آموزشی طولانی مدت ثبت نام کنید یا در این کشور شغل و حقوق داشته باشید.

با اخذ ویزای مولتی کانادا شما می توانید تا هر تعداد باری که خواستید به خاک این کشور وارد شوید و یا از آن خارج شوید. گفتنی است پس از 6 ماه اقامت در کانادا، تنها کافی خواهد بود برای چند ساعت از این کشور خارج شوید تا دوباره بتوانید برای یک دوره 6 ماهه دیگر در کانادا اقامت کنید. یکی دیگر از مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا کسب اعتبار برای پاسپورت است که می تواند برای دریافت ویزای شنگن هم مفید باشد. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، ویزای مولتی می تواند کمک خوبی برای شناخت و آماده سازی شرایط برای مهاجرت دائم باشد.

برای این که بتوانید ویزای مولتی کانادا را بگیرید باید شرایط مشخصی را داشته باشید. تمکن مالی هم از شرایطی است که برای مامور اداره مهاجرت مهم خواهد بود. تحصیل و کار خارج از اجازه ی ویزای مولتی نباید انجام گیرد. متقاضی نباید سابقه کیفری داشته باشد و تابع قانون کانادا باشد. مورد دیگر مهم دارا بودن سلامتی است که ممکن است درخواست تست پزشکی هم انجام گیرد. در نهایت سوابق شما باید نشان دهنده این موضوع باشد که تهدیدی برای کانادا نیستید و مدارک تان باید کامل و دقیق باشد.

انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 196

به "ویزای مولتی کانادا چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "ویزای مولتی کانادا چیست؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای مولتی کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید