ویزای خویشاوندی کانادا چیست؟

یکی از انواع ویزای کانادا ویزای خویشاوندی یا اسپانسری است که در آن یک شهروند کانادایی با ارائه مدرکی نشان می دهد که می تواند خویشاوندان خود را برای مستقر شدن در این کشور و بنا کردن زندگیشان به طور کامل پشتیبانی کند.

ویزای خویشاوندی کانادا چیست؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر فردی بالای 18 سال داشته باشد و به عنوان شهروند کانادا شناخته شود و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد، می تواند برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود درخواست ویزای خویشاوندی کانادا کند. در صورتی که برای والدین خود اقدام می کنید باید سراغ اسپانسر فامیلی بروید. داشتن شرایط مالی مشخص برای پشتیبانی از افرادی که می خواهید از طریق ویزای خویشاوندی کانادا برای آنها اقدام به اخذ ویزا کنید الزامی است. برای این منظور شما باید یک توافقنامه امضا کنید و متعهد شوید که این افراد را از 3 سال تا 20 سال حمایت خواهید کرد.

اگر شما مقیم دائم کانادا باشید و هنوز شهروند نشده باشید نمی توانید ویزای اسپانسرشیپ کانادا را برای همسر و فرزندان خود بگیرید. اگر شما شهروند کانادا هستید ولی در خارج از کانادا زندگی می کنید، باید هنگام دریافت اقامت برای فرزندان خود ثابت کنید که قصد دارید در کانادا زندگی کنید. در این جا هم بحث مالی مطرح است و شما باید درآمد کافی برای حمایت از فرزندان و همسر خود را داشته باشید.

در ویزای خویشاوندی کانادا امکان ارائه درخواست برای دیگر اعضای خانواده مانند خواهر، برادر، برادرزاده، خواهر زاده و غیره هم وجود دارد. شهروند بودن و یا داشتن اقامت دائم شرط اصلی است. این کار از دو طریق شدنی است. برای ویزای خویشاوندی کانادا برای دیگر بستگان محدودیت سنی وجود ندارد و باید خویشاوندان شخص شامل همسر، فرزند، والدین، خواهر و برادر، عمه، خاله، خواهرزاده ها و برادرزاده ها، دایی و عمو شهروند یا مقیم کانادا نباشند.

انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 190

به "ویزای خویشاوندی کانادا چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای خویشاوندی کانادا چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید