اخذ ویزای توریستی کانادا در دوران ویروس کرونا

کانادا هرساله پذیرای بیش از 5 میلیون گردشگر است. بازدیدکنندگانی که قصد ورود به کانادا را دارند باید اقدام به اخذ ویزای توریستی کانادا کنند، جز ساکنان کشورهایی که برای ورود به کانادا نیاز به این ویزا ندارند.

اخذ ویزای توریستی کانادا در دوران ویروس کرونا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در حال حاضر دریافت ویزای بازدید کننده کانادا تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است! نخست وزیر این ‌کشور برای محافظت از کانادایی ها در برابر شیوع کووید- 19 ، محدودیت هایی برای سفر به کانادا درنظر گرفته است. تا اطلاع ثانوی ، اکثر افراد حتی اگر ویزای بازدید کننده معتبر یا مجوز سفر الکترونیکی (eTA) داشته باشند نمی توانند به کانادا سفر کنند ، برنامه های ویزای ویزیتور هنوز پذیرفته می شوند اما ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمان پردازش آن تاخیر بیافتد که موجب نگرانی و اضطراب متقاضیان خواهد شد.

آنچه که باید درباره‌ی ویزای توریستی کانادا بدانید این است که بازگشت متقاضی به کشورش پس از بازدید از کانادا سوال اصلی افسر مهاجرت است زیرا که بسیاری از متقاضیان به خصوص آنان که از کشورهای توسعه نیافته اقدام به درخواست ویزای توریستی میکنند به کشورشان باز نمی‌گردند. اگر بتوانید داشتن دلبستگی‌هایی از جمله: خانواده، شغل و ... را در کشور خود به افسر اداره مهاجرت ثابت کنید شانس بیشتری برای دریافت این ویزا دارید.

نحوه اخذ ویزای توریستی کانادا:

گردشگران، دانشجویان و کارگران خارجی پیش از ورود به خاک کانادا باید ویزای موقت یا TVR دریافت کنند که ویزای توریستی نیز نوعی از همین ویزا است.

اگر تمام مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا را داشته باشید درخواست شما بررسی و در غیر این صورت بدون پردازش بازگردانده می‌شود.

IRCC (اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا) ممکن است مدارک زیر را از شما بخواهد:

  1. مصاحبه با مقامات کانادا در کشورتان
  2. مدرک آزمایشات پزشکی
  3. دریافت گواهی پلیس
  4. دعوتنامه از شخص ساکن کانادا

علاوه بر این‌ها داشتن گذرنامه معتبر، مدرک استطاعت مالی و انجام انگشت‌نگاری سفارت کانادا(بیومتریک) از دیگر مدارک لازم برای اخذ این ویزاست.

زمان رسیدگی به ویزای شما بستگی به دفتر ویزا و هم‌چنین مراحل اضافی دارد که شاید نیاز به انجامشان باشد. پس از رسیدگی به درخواست شما هرگونه استاد جعلی که داشته باشید به همراه گذرنامه و سایر مدارک اصلیتان به شما بازگردانده می‌شود. پس از تایید درخواست شما ویزا در داخل گذرنامه‌تان مهر و در غیر این صورت توضیحی به شما داده میشود.

انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 385

به "اخذ ویزای توریستی کانادا در دوران ویروس کرونا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اخذ ویزای توریستی کانادا در دوران ویروس کرونا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ ویزای توریستی کانادا در دوران ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید