بهترین نان بیگل های مونترال (Bagel)

نان بیگل مونترال خیلی معروف است و با ظاهری که شبیه دونات دارد در بین کانادایی ها محبوب است، ریشه این نان به یهودی ها برمیگردد ولی مشخص نیست از چه تاریخی اولین بار به کانادا رسیده است.

بهترین نان بیگل های مونترال (Bagel)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: خمیر این نان شکلی حلقه ای دارد و قبل از پختن، آن را در آب می جوشانند؛ همین باعث می گردد که این نان ظاهری متراکم داشته باشد و پوسته آن ترد، خوشمزه و قهوه ای رنگ از آب دربیاید.

این نان در حالت بسته بندی شده در بسیاری از سوپرمارکت های بریتانیا، آمریکا و کانادا فروخته می گردد، اما بیایید با هم به سه مکان معروف در مونترال برویم که نان بیگل تنوری و خوشمزه را بهتر از هرجایی در دنیا به شما تحویل می دهند:

1. فروشگاه نان و غلات ST-VIATEUR BAGEL / ساعت کاری: شبانه روزی

این مغازه در سال 1957 به وسیله جو مورنا و سه پسرش وینچنزو، نیکولو و و روبرترو تاسیس شد. مهم ترین بخش دودمان مورنا تهیه نان های دستی و سنتی بود. آن ها اعتقاد داشتند که موفقیت یک نان فروشی به وفاداری کارکنانش بستگی دارد. خلاصه هرطوری که بود مورنا و پسرانش بیش از 25 سال به مردم مونترال نان سنتی فروختند. حالا بیش از 60 سال است که با همان شعار همیشگی شان انواع و اقسام نان های موجود در دنیا را می فروشند و به این مفتخرند که یکی از باسابقه ترین فروشگاه های نان در سرتاسر مونترال هستند.

به نظر آن ها، این موفقیت چندین و چند ساله به علت همین جامعه ای است که به آن ها نان می فروشند و به قول خودشان به آن ها خدمت می نمایند. به طور کلی دیدگاه و نوع رفتار صاحبان این مغازه قدیمی از آن دسته رفتارهاست که حسابی به دل آدم می نشیند. جالب است بدانید این فروشگاه امضای خاص خودش را در تهیه و دستور ساخت نان بیگل دارد و همین مهم ترین علتی است که هواداران بیگل را از هرنقطه مونترال به اینجا می کشاند. بیگل های خوشمزه و بی نظیر این نان فروشی را در نقاط مختلفی از مونترال مثل Mont Royal، Laval، Mile-End و Marche هم می توان تهیه کرد.

انواع نان بیگل در این فروشگاه: بیگل کنجدی، خشخاشی، دارچینی و کشمشی، گندمی، دارچینی، بیگل همراه با قهوه، بیگل کلاسیک، سنتی، بیگل مخصوص صبحانه، بیگل کره ای، بیگل با کاپوچینو، بیگل پخته شده با رزماری و بگل با نمک دریایی

آدرس: 263 Rue Saint Viateur O, Montreal, QC H2V 1Y1

2. فروشگاه FAIRMOUNT BAGEL / ساعت کاری: شبانه روزی

شاید خود Isadore Schlafman هم در سال 1919 فکرش را نمی کرد که فروشگاهش اینقدر در مونترال پرطرفدار گردد. این فروشگاه به نان های خوشمزه و شیرینی که با پنیر خامه ای می پزد معروفیت زیادی دارد. این مغازه نان های بیگل را با مخلوط آرد گندم کامل، عسل و تخم مرغ تازه می پزد و تحویل مشتریان می دهد تا نوش جان نمایند. این فروشگاه انواع و اقسام نان ها را با طعم های خیلی خیلی متفاوت ارائه می دهد. برای مثال من به شما پیشنهاد می دهم که نان مخصوص این فروشگاه را که با ترکیب ماهی قزل آلای دودی و پنیر خامه ای درست شده است حتما امتحان کنید.

این فروشگاه برای تهیه نان بیگل مخصوص خودش، 9 مرحله را در نظر می گیرد. این 9 مرحله شامل همه مراحل سنتی پختن این نان مثل غلتاندن خمیر، جوشاندن آن در آب و اضافه کردن کمی نمک و.. می گردد. این فروشگاه علاوه بر اینکه نان بیگل داغ و تنوری به مشتریانش تحویل می دهد امکان خرید نان های بیگل بسته بندی شده را هم برای تمامی هواداران بیگل در مونترال فراهم نموده است. راستی شما می توانید به وسیله سایت این فروشگاه نان بیگل سفارش بدهید و قبل از اینکه سرد گردد جلوی درب منزل تان آن را تحویل بگیرید.

انواع نان بیگل در این فروشگاه: نان بیگل کنجدی، خشخاشی، بیگل با ترکیب پیاز و سیر، بیگل با دانه کتان، بیگل پخته شده از آرد گندم کامل، بیگل با گندم و کشمش، بیگل شکلاتی، بیگل نیویورکی، چیپس نان Matzoh، بیگل شیرین و مینی بیگل

آدرس: 74 Fairmount West, Montreal, QC H2T 2M2

سایت برای سفارش آنلاین: fairmountbagel.com

3. فروشگاه نان و کافه HINNAWI BROS / ساعت کاری: 24 ساعته (روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر)

حدود 8 سال پیش (2013) این فروشگاه کار خودش را به عنوان یک فروشگاه ساده نان در مونترال آغاز کرد. اما حالا این فروشگاه به خاطر نان های بیگل خوشمزه اش یک کافه شیک و مجذوب کننده هم به مجموعه خودش اضافه نموده است. این کافه دنج فرصت امتحان کردن نان های بیگل خوشمزه و ترد را به همراه یک فنجان قهوه فراهم می نماید. نان های خوشمزه و تنوری این فروشگاه را می توانید در هر روزی از هفته به صورت تازه تهیه کنید. برای صاحبان این فروشگاه خیلی خیلی مهم است که از مواد غذایی درجه یک و تازه برای پختن نان های بیگل استفاده نمایند؛ آن ها معتقدند که رضایت مشتری به واسطه کیفیت بالای محصولات آن ها به وجود خواهد آمد.

جالب است بدانید که قیمت نان های این فروشگاه با توجه به کیفیت بسیار بالای آن ها تغییری نمی نماید و خیلی ارزان است. بهتر است نان بیگل پنیری و نان بیگل گوجه ای مخصوص، دوتا از محبوب ترین نان های این فروشگاه از نظر اهالی مونترال هستند.

انواع نان بیگل در این فروشگاه: نان بیگل آتلانتیک، بیگل گوجه ای، بیگل با پنیر چدار، بیگل با خیار و کاهو، بیگل با پنیر سوئیسی، بیگل ترکی، بیگل با خردل، بیگل مخصوص صبحانه، بیگل با ترکیب موزلی، بیگل مخصوص کارمندان، بیگل کلوچه ای، بیگل مخصوص با بادام

آدرس: 372 Sherbrooke East, Montreal, QC H2X 1E6

انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1152

به "بهترین نان بیگل های مونترال (Bagel)" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین نان بیگل های مونترال (Bagel)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نان بیگل های مونترال (Bagel)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید