معرفی انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا سندی رسمی است که به صورت برچسب بر روی پاسپورت شما چسبانده می شود و با داشتن آن اجازه ورود به مرزهای این کشور را دارید. بسته به قصدتان از سفر، انواع مختلف ویزا وجود دارد. ویژگی مشترک تمام این ویزاها مدت محدود اقامت و تعداد مشخص ورود به کشور و خروج از آن است؛ محدودیت هایی که شهروندان و دارندگان اقامت دائم کانادا آنها را ندارند.

معرفی انواع ویزای کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شهروندان برخی از کشورها برای سفر به کانادا به ویزا نیاز ندارند، اما اگر شما شهروند این کشورها نباشید، برای ورود به این کشور باید ویزای کانادا را دریافت کنید. شهروندان بیش از 148 کشور مختلف دنیا، برای تفریح، کار یا مهاجرت به کانادا به ویزا نیاز دارند.

ویزای موقت به دارنده‌اش اجازه می دهد برای مدت زمانی محدود و برای اهداف گردشگری، دیدار با اعضای خانواده، تحصیل یا کار در کانادا اقامت داشته باشد. ویزای اقامت دائم به دارنده‌اش اجازه می دهد تا به طور دائم و مستمر برای کار در این کشور اقامت کند و در مسیر دریافت شهروندی کانادا قرار بگیرد. ویزاهای موقت انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

ویزای توریستی کانادا به دارنده اش این اجازه را می دهد تا برای گردش و بازدید از جاذبه ها، وارد کشور کانادا شود. سوپر ویزا یکی دیگر از انواع ویزای کانادا است. این نوع ویزا به والدین یا پدربزرگها و مادربزرگهای شهروندان کانادایی یا کسانی که اقامت دائم کانادا را دریافت کرده اند، اجازه می دهد تا برای ملاقات با بچه ها یا نوه های خود به این کشور سفر کنند.

ویزای موقت کارگران خارجی به افرادی ارائه می شود که در این کشور به آن ها کاری پیشنهاد شده و می خواهند برای 6 ماه در این کشور کار کنند. برای دریافت این نوع ویزا، متقاضی باید نامه معتبر پیشنهاد کار را از یک کارفرما در کشور کانادا ارائه دهد و صلاحیت دریافت ویزای موقت را داشته باشد. یکی دیگر از انواع ویزای کانادا ویزای تحصیلی است، این نوع ویزا به افرادی داده می شود که از طرف یکی از دانشگاه های کانادا برای تکمیل تحصیلات خود پذیرفته می شوند. اگر قصد دارید برای کمتر از 6 ماه در کانادا تحصیل کنید، می توانید یک ویزای عمومی دریافت کنید، اما برای تحصیلات بیشتر از 6 ماه به ویزای تحصیلی کانادا نیاز خواهید داشت.

انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 20

به "معرفی انواع ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انواع ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید