شهرهای دوست داشتنی کانادا

شهرهای دوست داشتنی فراوانی برای تحصیل در کانادا یا اقامت دائمی وجود دارند. هر کدام از این شهرها ویژگی های جالب توجه خودشان را دارند. در ادامه می خواهیم برخی از این شهرها را به شما معرفی کنیم.

شهرهای دوست داشتنی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به غیر از دو زبانه بودن، مهمان نوازی مردمانش از مشخصات بارز مونترال است. رستوران های زیادی در این شهر وجود دارند. این رستوران ها نمایی چند فرهنگی و جهانی را ارائه می دهند. غذاهای متنوعی از سراسر جهان را می توانید در منوی رستوران های مونترال ببینید. همین چند فرهنگی بودن کمک فراوانی در مهمان نواز شدن این شهر داشته است. هر چه هست این شهر موفق شده در رتبه سوم مهمان نوازترین شهرهای کانادا قرار بگیرد.

کیفیت زندگی در هالیفاکس بالا است و نسیم دریایی هوای این شهر را تمیز نگه می دارد. پارک ها و باغ ها زیبا و آراسته شده ی بسیاری در این شهر وجود دارند. کافه های زیادی هم در هالیفاکس وجود دارند. ساختمان های قدیمی و صنایع دستی میل مردم این شهر به سادگی را نشان می دهند. امید به زندگی در این شهر بالا است. این شهر برای همه سنین مناسب است. در هالیفاکس می توان با قدم زدن در اسکله های تاریخی و تماشای موسیقی زنده آرامش زیادی را به دست آورد. تمام این خصوصیات خوب در کنار هم باعث شده تا ساکنان هالیفاکس از میزبانی افراد جدید مسافران تور کانادا خوشحال شوند.

ونکوور یکی از شهرهای ساحلی کانادا است. این شهر در استان بریتیش کلمبیا قرار دارد. تراکم جمعیت ونکوور بسیار زیاد است اما تراکم جمعیتی بالا باعث نشده که شهری کسل کننده به وجود بیاید. کیفیت زندگی در ونکوور بسیار بالا است و نام این شهر در بین 5 شهر برتر جهان از لحاظ کیفیت زندگی دیده می شود. شاید امکانات رفاهی زیاد و آب و هوای مناسب ونکوور تاثیرش را روی خلق و خوی مردم گذاشته است چرا که این شهر یکی از مهمان نوازترین شهرهای کانادا است.

انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 212

به "شهرهای دوست داشتنی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای دوست داشتنی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید