شرایط و مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای 5 ساله توریستی کانادا ویزایی است که متقاضیان رفتن به یک سفر تفریحی به این کشور دریافت می کنند. این ویزا به آنها اجازه می دهد تا مدت 6 ماه بدون وقفه در این کشور مانده و از مکان های دیدنی مختلف در بخش‌های گوناگون کشور بازدید کنند.

شرایط و مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: متقاضی اخذ ویزای توریستی کانادا باید این شرایط را داشته باشد:

  • داشتن مدارک معتبر سفر شامل پاسپورت رسمی
  • تعهد به پایبند بودن به قوانین کشور کانادا در مدت اقامت
  • نشان دادن تعهد به بازگشت به کشور خودش بعد از اتمام دوره اعتبار ویزا یا مدت زمان قانونی اقامتش
  • داشتن سلامت جسمی و روانی کامل
  • نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری (به خاطر دزدی، دعوا و نزاع، جرائم مربوط به مواد مخدر و ...)
  • داشتن منابع کافی برای پوشش تمامی هزینه‌های اقامت و سفر

مهم‌ترین مدارکی که می بایست برای اخذ ویزای توریستی کانادا ارائه دهید، شامل مدارک مربوط به توانایی مالی‌تان برای انجام این سفر و همچنین ریشه‌دار بودن حضورتان در کشور خودتان هست؛ یعنی ارائه مدارکی که افسران اداره مهاجرت را قانع می‌کنند شما بعد از تمام شدن سفرتان به کشور خودتان بر می‌گردید و در کانادا نمی‌مانید. برای اثبات توانایی مالی برای انجام این سفر شما باید گردش حساب و نامه تمکن مالی را به سفارت ارائه دهید.

در مرحله بعدی شما با ارائه مدارکی مانند سند ملکی، گواهی اشتغال به کار، جواز یا پروانه کسب و مدارک ثبت شرکت نشان می‌دهید که قصدتان از گرفتن ویزای مولتی 5 ساله کانادا بازدید و گشت و گذار در این کشور است و به واسطه شغل و دارایی‌های‌تان بعد از پایان سفرتان به خانه بر می‌گردید. در ضمن شما با ارائه پاسپورت‌های قبلی خود می‌توانید سابقه سفرتان را هم نشان دهید و جایگاه خودتان به عنوان یک توریست مشتاق سفر را به سفارت این کشور ثابت کنید.

ویزای توریستی کانادا توسط دولت این کشور ارائه می‌شود و تصمیم‌گیری در مورد ارائه آن به متقاضیان مختلف تماما به عهده افسران اداره مهاجرت است. این که آیا ویزای توریستی کانادا تضمینی باشد، تا حد زیادی می‌تواند به معتبر بودن و قابل استناد بودن مدارک ارائه شده توسط شما به سفارت بستگی داشته باشد. با این که امکان ارائه تضمین در مورد تک تک پرونده‌ها وجود ندارد با این حال می‌توان بیان کرد مسیر اخذ این ویزا مسیری مشخص و روشن است: شما با ارائه مدارک کامل می‌توانید دریافت این ویزا را برای خودتان تضمین کنید.

انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 187

به "شرایط و مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط و مدارک اخذ ویزای توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید