بهترین سفر جاده ای در ونکوور

ونکوور با جاده هایی که در مناطق طبیعی کشیده اند بسیار زیبا به نظر میرسد، چندین مسیر عالی برای یک سفر جاده ای را در ادامه پیشنهاد خواهیم داد.

با فرا رسیدن تابستان، بسیاری از شهروندان کانادایی آماده می شوند تا در سفرهای جاده ای کوتاه و لذت بخش شرکت کنند. با وجود افزایش قیمت سوخت، برنامه ریزی برای این سفرها می تواند چالش برانگیز باشد. اما با چند ترفند ساده مانند تنظیم فشار باد تایرها و تعویض فیلتر هوا، می توان مصرف سوخت را کاهش داد. علاوه بر این، انتخاب زمان مناسب برای سفر و پیدا کردن جایگاه های سوخت ارزان قیمت می تواند در صرفه جویی هزینه ها کمک کند.

بهترین سفر جاده ای در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: وبسایت Canada Drives لیستی از مقصدهای ایده آل برای سفرهای جاده ای تهیه نموده که با کمتر از سه ساعت رانندگی قابل دسترس هستند.

کودی گرین، مدیرعامل Canada Drive، در اینباره گفت: سفرهای جاده ای بخشی جدایی ناپذیر از تابستان شهروندان کانادایی هستند، اما رشد قیمت سوخت باعث شده تا برنامه ریزی برای آن ها سختتر از هر زمان دیگر باشد. البته با تعویض فیلتر هوای خودرو و تنظیم فشار باد تایرها پیش از حرکت می توان قدری از مصرف سوخت کاست.

او بعلاوه گفت که می توان مقرون به صرفه ترین جایگاه های سوخت را در وبسایت هایی چون GasWizard پیدا کرد. بگفته گرین برای فرار از ترافیک و رشد احتمالی قیمت سوخت برترین کار شروع سفر در ساعات اولیه روز و روزهای ابتدای هفته است.

برای کسانی که در ونکوور زندگی می کنند، خوشبختانه گزینه های متعددی برای سفرهای جاده ای کوتاه در دسترس است. از منطقه تفریحی Pemberton در شمال Whistler گرفته تا جزایر زیبای ویکتوریا و سالت اسپرینگ، هر کدام از این مقصدها جاذبه های منحصر به فردی را ارائه می کنند.

در ادامه بعضی از برترین مقصدهای سفر جاده ای در اطراف ونکوور معرفی شده که می توان با کمتر از سه ساعت رانندگی به آن ها رسید.

Pamberton

این منطقه در شمال Whistler قرار داشته و انواع امکانات گردشگری چون راستاهای کوهنوردی، دوچرخه سواری و ماجراجویی های متعدد را داراست. هم اکنون برترین زمان برای رفتن به Pamberton است.

فاصله از ونکوور: حدود 2 ساعت و 30 دقیقه

Squamish

اگر تا به امروز هنگام سفر به Whistler از Squamish تماشا ننموده اید سال جاری حتما آن را در برنامه خود بگنجانید. این شهر کوچک دارای زیبایی های طبیعی تماشای در فصل بهار و تابستان است.

در Squamish می توان امکانات تفریحی بسیار پیدا کرد و رستوران ها و پاب های گوناگون دارد.

در Squamish، می توانید از زیبایی های طبیعی این شهر کوچک لذت ببرید و در رستوران ها و پاب های متنوع آن غذا بخورید. سیاتل و بلینگهام نیز گزینه هایی هستند که پس از کاهش محدودیت های مرزی، امکان سفر به آنها فراهم شده است. برای کسانی که ترجیح می دهند در نزدیکی بمانند، جزیره بوون با امکانات گلف، دوچرخه سواری و پیاده روی انتخاب مناسبی است.

فاصله از ونکوور: حدود 1 ساعت

Seattle

پیش از پاندمی سفرهای برون مرزی به مقصدهایی چون سیاتل و پورتلند بسیار متداول بود، اما اعمال محدودیت های مرزی باعث شد تا سفر به ایالات متحده سخت شود. حال با کاهش این محدودیت ها می توان از فرصت استفاده نموده و یک سفر جاده ای عالی به سیاتل را ترتیب داد.

فاصله از ونکوور: حدود 2 ساعت و 45 دقیقه

Bellingham

گذراندن تعطیلات در Bellingham واشنگتن در سال های نچندان دور برای بسیاری از شهروندان ونکوور امری معمول بود، اما پاندمی همه چیز را تغییر داد. اما اگر سال جاری بدنبال یک سفر جاده ای کوتاه می شد دوباره امکان برنامه ریزی برای آن وجود دارد.

علاوه بر Bellis Fair می توان از جابذه های طبیعی و تفریحی دیگر این منطقه نیز تماشا کرد.

فاصله از ونکوور: حدود 1 ساعت و 30 دقیقه

Bowen Island

شما می توانید در سفری یکروزه به Bowen Island گلف بازی نموده، در دل طبیعت آن دوچرخه سواری کنید و در بعضی از زیباترین راستاهای پیاده روی قدم بزنید. پس فرصت بوجود آمده در تابستان پیش رو را از دست ندهید!

فاصله از ونکوور: حدود 1 ساعت و 30 دقیقه

Victoria

هرچند بخشی از این راستا در دریاست اما باید رفتن به ویکتوریا را یک سفر جاده ای بحساب آورد. این جزیره تماشای مکانی ایده آل برای فرار از شلوغی شهر ونکوور و بازیابی روحیه در طول تابستان است.

فاصله از ونکوور: 1 ساعت و 30 دقیقه تا کشتی

Harrison Hot Springs

این چشمه های معدنی در دره تماشایی Harrison Valley واقع شده و قبایل بومی منطقه آن را healing place می نامند. پس اگر خسته هستید حتما در سفری کوتاه به این جاذبه طبیعی چشم نواز بروید.

علاقه مندان به طبیعت می توانند به آبشارهای باشکوه Cascade Falls در Mission یا چشمه های معدنی Harrison Hot Springs سفر کنند. همچنین، آتشفشان فعال Mount Baker یک تجربه ماجراجویانه منحصر به فرد را ارائه می دهد.

فاصله از ونکوور: 1 ساعت و 30 دقیقه

Salt Spring Island

منطقه Salt Spring Island مقصدی عالی برای بازیابی انرژی و ماجراجویی است. شما می توانید بلافاصله از دل طبیعت خود را به مراکز خرید و رستوران ها برسانید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

فاصله از ونکوور: 2 ساعت و 30 دقیقه

Cascade Falls

این آبشارهای باشکوه در منطقه Misson واقع شده و دارای آبشاری مرتفع و 30 متری در کنار یک پل معلق هستند که مکانی محبوب برای گرفتن عکس های سلفی محسوب می شود. Cascade Falls بخشی از یک پارک 22 هکتاری در شرق Mission است.

فاصله از ونکوور: کمتر از 2 ساعت

Mount Baker

اگر تا به امروز آتشفشان فعال را از نزدیک ندیده اید حتما به Mount Baker بروید. آخرین فوران این آتشفشان به سال 1843 باز می شود و اخیرا فعالیت آن دوباره بیشتر شده است. پس اگر بدنبال یک سفر ماجراجویانه در نزدیکی ونکوور می شد آن را از یاد نبرید.

فاصله از ونکوور: 2 ساعت

سخن پایانی

با وجود گزینه های متنوع در نزدیکی ونکوور، امسال فرصت عالی برای کشف جاذبه های طبیعی و شهری این منطقه از طریق سفرهای جاده ای کوتاه فراهم شده است. با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ترفندهای صرفه جویی در هزینه ها، می توانید تابستانی پر از خاطرات شیرین را تجربه کنید.

منبع: dailyhive.com
انتشار: 7 اسفند 1402 بروزرسانی: 27 اسفند 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1102

به "بهترین سفر جاده ای در ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سفر جاده ای در ونکوور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفر جاده ای در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید