در تور کانادا به آلبرتا برویم

استان آلبرتا و شهرهای دوست داشتنیش، از برترین مقصدهای گردشگری برای کسانی هستند که ویزای توریستی کانادا را دریافت کرده اند و حالا آماده اند تا جاذبه های این کشور بزرگ را ببینند. هر شهری در این استان مکان های دیدنی خاص و خاطره انگیز خاص خود را دارد.

در تور کانادا به آلبرتا برویم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مال وست ادمونتون خیلی بیشتر از تنها یک مرکز خرید است. در این مال مسافران تور کانادا می توانند مینی گلف بازی کنند و از تماشای یک آکواریوم با نمایش های زنده لذت ببرند. بولینگ، سینما و رستوران هایی با غذاهای متنوع، از دیگر جذابیت های این مال هستند که می توانید در کنار خریدتان از آنها هم بهره ببرید. یک روز تفریحی کامل را برای این مرکز کنار بگذارید. با وجود این همه جاذبه در کنار تمام اعضای خانواده می توانید یک روز لذت بخش و سرگرم کننده را در این مرکز خرید تجربه کنید.

برج کلگری یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر کلگری در استان آلبرتا است. این برج بلند یکی از بزرگترین سکوهای تماشای منظره 360 درجه را به مسافران تور کانادا ارائه می دهد. روزهایی که هوا صاف است می توانید منظره های تماشایی از کوه های اطراف شهر را ببینید. کف شیشه ای این سکو هم کمک می کند تا شهر را به خوبی و از بالا ببینید. یک رستوران گردان در ارتفاع 155 متری قرار دارد که به راحتی نمی توان از خیر آن گذشت.

بعد از دریاچه لوئیس و در انتهای یک جاده کوهستانی پر پیچ و خم به طول 13 کیلومتر، دریاچه مورین قرار دارد. جاذبه اصلی این دریاچه آب های فیروزه ای رنگ شگفت انگیزش است. 10 قله در اطراف دریاچه وجود دارند. در بهارهای آلبرتا می توانید صدای لغزش زمین و ریزش های یخچال های طبیعی بر اثر رعد و برق را بشنوید. از دریاچه مورین یک پیاده روی یک روزه تا دره لارچ فاصله است. کار آسانی نیست ولی پاداشش مناظر خیره کننده و جذاب خواهد بود.

مانند بنف، جاسر هم یک پارک ملی و یک شهر است. شهر جاسپر در قلب این پارک بی نظیر قرار دارد. مساحت پارک ملی جاسپر بیش از 10 هزار کیلومتر مربع است و بزرگترین پارک ملی کشور کانادا حساب می شود. مسافران تور کانادا در این پارک می توانند دریاچه ها، آبشارها، کوه ها، یخچال های طبیعی و جنگل ها را ببینند.

انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 256

به "در تور کانادا به آلبرتا برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور کانادا به آلبرتا برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید