خرید لباس گرم در کانادا

یکی از نیازهای اساسی شما در کانادا لباس گرم خواهد بود، که البته تنوع و برندهایی که در این کشور خواهید یافت شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

خرید لباس گرم در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: یکی از آیتم های جذاب لباس های فصل سرد پافر است. پافرها (کاپشن های پف دار) یکی از ترندهای دهه 90 بودند و به خاطر محبوبیتشان، دنیای فشن یک قدم به عقب بازگشته تا دوباره این کاپشن های پفی و جذاب را مُد کند. ما در این مقاله به بهترین فروشگاه های فروش لباسهای گرم شیک و گرم در کانادا پرداخته ایم.

فروشگاه آریتزیا (Aritzia) در کانادا برای خرید پالتوی پافر

صفحه اینستاگرام: @arizita

البته که فروشگاه آریتزیا باید در صدر لیست شما باشد! این فروشگاه پفی ترین و گرم ترین پافرها را ارائه می دهد. شما می توانید انواع پافرهای بلند و کوتاه را در ده ها رنگ مختلف در این فروشگاه پیدا کنید. فروشگاه آریزیتا فقط پافر نمی فروشد، انواع جلیقه ها (وست) و ژاکت های گرم و شیک هم در این فروشگاه موجود است.

فروشگاه نوردن (Norden) در کانادا برای پافرهای زیبا

صفحه اینستاگرام: @norden-project

نوردن یک برند پوشاک کانادایی است که توسط B Corp (بالاترین استاندارد کسب و کارهای مختلف) تأیید شده است و البته گواهی PETA (تولید محصولات بدون استفاده از پوست حیوانات) نیز دارد. هدف این برند تولید پوشاک باکیفیت و درعین حال مقرون به صرفه و بدون استفاده از هیچگونه حیوانی است. جنس تمام ژاکت های این برند، 100٪ مواد بازیافتی است و در عین حال طراحی خاص و جذاب این ژاکت ها باعث شده تا کمتر کسی به آن ها نه بگوید. شعار برند نوردن، لباس بهتر برای سیاره ای بهتر، برای فردا است. این برند تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شعار خود را عملی کند و سیاره ای سبزتر و پاک تر برای نسل های آینده بسازد. فلسفه نوردن - شعاری که برند را تشویق می کند تا برای سیاره ای سبزتر برای نسل های بعدی تلاش کند.

برند اورلین (Everlane) برای پافرهای بلند و طرح خاص در کانادا

صفحه اینستاگرام: @everlane

اورلین قطعاً برندی است که محصولاتش باید در کمد لباس همه باشد. در قسمت لباس های بیرون از خانه این فروشگاه، بهترین و زیباترین پافرها را پیدا خواهید کرد که دوست دارید هربار بیرون می روید آن ها را بپوشید. حتماً باید پافر بلند و طرح خاص The Duvet Puffer را ببینید! این طرح واقعاً منحصر به فرد و شیک است.

در ادامه بقیه برندها هم که طراحی های خوب و جالب برای پافر دارند را با هم مرور خواهیم کرد.

آلو یوگا (Alo Yoga)

صفحه اینستاگرام: @aloyoga

آلو یوگا برندی است که بر پایه عشق به یوگا بنا شده است. این برند نه تنها لباس های مخصوص و چند تیکه جذاب و مورد علاقه طرفداران یوگا را برای ورزش تولید می کند، بلکه طراحی لباس ها به گونه ای است که شما همزمان می توانید از آن ها به عنوان لباس بیرون از خانه و بیرون از باشگاه هم استفاده کنید! بخش بزرگی از این برند، شامل ژاکت های مخصوص هوای سرد است. این ژاکت ها هم خوش دوخت هستند و هم شما را گرم نگه می دارند.

زندگی ورزشی (Sporting Life)

صفحه اینستاگرام: @sportinglifeca

برند اسپورتینگ لایف همه جوره لباسی دارد! از لباس های خاص و حرفه ای برای اسکی گرفته تا لباس های مد روز که سلبریتی ها می پوشند. این فروشگاه، بسیاری از مارک های پرطرفدار و لاکچری در سراسر دنیا را با هزینه ای کاملاً مناسب و البته تخفیف های باورنکردنی، به شما تقدیم می کند. مطمئناً نمی توانید ساده از کنار این فروشگاه بگذرید!

لولولمون (Lululemon)

صفحه اینستاگرام: @luluemon

Lululemon قطعاً به یکی از محبوب ترین فروشگاه های لباس های ورزشی و لباس های بیرون از خانه تبدیل شده است. این برند کانادایی مستقر در ونکوور، ژاکت ها و کت های براقی دارد که می توانید در فصل پاییز و زمستان از آن ها استفاده کنید و در عین زیبا و شیک بودن، گرم هم بمانید.

چهره شمال (North Face)

صفحه اینستاگرام: @thenorthfacede

این فروشگاه، پالتوها و بارانی های مخصوص فصل سرما را تولی می کند. مهم ترین مشخصه پوشاک این فروشگاه، راحت بودن آن هاست. این لباس های زمستانی برای کوهنوردان، صخره نوردان و اسنوبوردها بسیار گرم و درعین حال، راحت هستند و به بدن نمی چسبند. لباس های این فروشگاه فقط برای این ساخته شده اند که شما در آن ها احساس راحتی کنید و بتوانید خیلی راحت بدنتان را تکان دهید.

انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1159

به "خرید لباس گرم در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید لباس گرم در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لباس گرم در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید