جاذبه هایی عالی برای دیدن در تور ارزان کانادا

جاذبه های زیادی برای دیدن در تورهای ارزان کانادا وجود دارند اما مطمئنا چند تایی از آنها آن قدر جذاب هستند که به هیچ عنوان نباید در سفرتان فرصت دیدن شان را از دست بدهید. در اینجا برخی از بهترین مکان های دیدنی کانادا را به شما معرفی می کنیم.

جاذبه هایی عالی برای دیدن در تور ارزان کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جشنواره کلگری یکی از معروف ترین رویدادهای دنیا است که تاریخچه اش به نمایش های گاوچران ها در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم بر می گردد. این مسابقه در طول سال ها گسترش پیدا کرده و حالا بهترین گاوچران های دنیا را با جایزه 2 میلیون دلاری اش به علاوه تعداد زیادی از مسافران تور کانادا ارزان قیمت را به خود جذب می کند. در جریان این رویداد، برنامه های دیگری از جمله اجرای زنده موسیقی، کارناوال، ارائه غذاهای متنوع و نمایش نیز گنجانده شده است. این رویداد با یک رژه 4 کیلومتری در یکی از دیدنی ترین مکان های دنیا در ماه جولای شروع می شود.

مجموعه آبشارهای نیاگارا از سه آبشار عظیم تشکیل شده است و در مرز بین ایالت اونتاریو کانادا و ایالت نیویورک آمریکا قرار گرفته است. آبشار سمت کانادایی آبشار نعل اسبی نام دارد و منظره ای بهتر و جاذبه های بیشتری دارد. ناحیه اطراف آبشار، منطقه گردشگری مهمی برای مسافران تورهای ارزان کانادا به حساب می آید و پر از برج هایی برای مشاهده ی مناظر موجود آبشار، رستوران ها، مغازه های فروش سوغاتی و هتل های بلند است. یکی از بهترین مکان ها برای دیدن آبشار نیاگارا در سمت کانادایی، پارک ملکه ویکتوریا است؛ جایی که شب های تابستان آتش بازی انجام می شود و آبشارها با نورپردازی زیبایی روشن می شوند.

برج سی ان با ارتفاع 1553 متر یک شاهکار مهندسی است. در دهه 1970 اتحادیه ملی راه آهن کانادا یا به اختصار CN، با همفکری رسانه های محلی، تصمیم گرفت تا یک دکل مخابراتی جدید بسازد. هدف از ساخت دکل، تامین نیازهای ارتباطی جمعیت رو به رشد تورنتو و همچنین داشتن نمادی از شکوه شهر بود. هنگام افتتاح برج، مسافران تور ارزان کانادا چنان تحت تاثیر عظمت آن قرار گرفته بودند که برج خیلی زود به مهم ترین و پر طرفدارترین جاذبه گردشگری کانادا تبدیل شد. رستوران گردان برج سی ان به خاطر داشتن غذاها و نوشیدنی های عالی و چشم اندازی بی نظیر از شهر تورنتو شهرت جهانی دارد.

انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 72

به "جاذبه هایی عالی برای دیدن در تور ارزان کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی عالی برای دیدن در تور ارزان کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید