بهترین هتل های لوکس در کانادا

کانادا کشور بسیار پهناوری است (دومین کشور بزرگ دنیا از نظر مساحت). این سرزمین مکان های دیدنی زیبا کم ندارد؛ با وجود آبشارهای خارق‌العاده، سواحل بی‌نظیر، فرصت‌های استثنایی ماجراجویی در طبیعت، سفرهای نفس‌گیر با قطار، مناظر تماشایی، جزیره‌های دیدنی و شهرهای پر جنب و جوش، جای تعجبی ندارد که تور کانادا برای بسیاری از افراد به بهترین سفر زندگی‌شان تبدیل می‌شود. تجربه این همه جاذبه، با اقامت در برخی از لوکس‌ترین و جالب‌توجه‌ترین هتل‌های دنیا به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برایتان تبدیل خواهد شد. در ادامه می‌خواهیم برخی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های کانادا را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های لوکس در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هتل هازلتون هتل پر زرق‌وبرقی است که در منطقه یورک ویل می‌درخشد و یکی از هتل‌های مورد علاقه مسافران تور لوکس کانادا محسوب می‌شود. زمانی که وارد آن شوید حس می کنید وارد یک موزه هنری شده‌اید، چرا که زیبایی در همه جای این هتل دیده می شود. طراحی هتل The Hazelton را شرکت بین‌المللی Yabu Pushelberg انجام داده است. سوئیت‌های این هتل بسیار بزرگ و شکیل هستند و در هر اتاق‌ یک بالکن اختصاصی و کمد مخصوص لباس وجود دارد. رستوران فرانسوی و ایتالیایی این هتل توسط سرآشپزهای مشهور اداره می‌شود.

اگر به دنبال یک نمای 360 درجه از شهر تورنتو هستید؛ اقامت خودتان در تور لوکس کانادا را در هتل ریتز کارلتون بگذرانید. این هتل در مرکز شهر و در خط ساحلی دریاچه انتاریو قرار گرفته است. اتاق‌های منحصربه‌فرد این هتل با کف‌پوش‌های مرمر پوشیده شده‌اند و هر کدام یک تلویزیون 42 اینچی HD و وان‌های مخصوصی دارند.

اگر مسافر تور لوکس کانادا هستید، خود را مهمان قصر ادوارد کینگ کنید. این کاخ در سال 1903 ساخته شده که به مرور زمان تبدیل به یک هتل سلطنتی شد. هتل کینگ ادوارد نزدیک به بازار سنت لارنس، تالار مشاهیر هاکی و مرکز شهر است. خود این هتل یک اثر تاریخی پر از جذابیت و شگفتی است. اتاق‌های کینگ ادوارد مانند قصرهای سلطنتی بوده و امکانات اشرافی دارند. بوفه هتل 24 ساعت شبانه‌روز در دسترس است و رستوران‌های آن غذاهای سلطنتی را ارائه می‌دهند.

هتل شانگری لا یک هتل لوکس دیگر است که نزدیک به مراکز مالی و تفریحی تورنتو قرار گرفته است.  معماری هتل از معماری آسیایی الهام گرفته و نمای کلاسیک و زیبایی دارد. اتاق ها طراحی ساده اما منحصربه‌فرد دارند که حس آرامش را به مسافران تور لوکس کانادا انتقال می‌دهند. دو رستوران در شانگری لا فعال هستند که غذاهایی لذیذ سرو می‌کنند.

هتل فور سیزنز زیر مجموعه شرکت هتل‌های زنجیره‌ای پنج ستاره در کانادا است. فور سیزنز یک هتل لوکس و گران‌قیمت در شهر تورنتو کانادا است که خدمات لاکچری را به مهمانان خود ارائه می‌کند. خدمات این هتل 24 ساعته است و کارکنان مسلط به چند زبان هستند. این هتل فقط 10 دقیقه با برج CN و 40 دقیقه با سرزمین عجایب شهر فاصله دارد.

هتل فیرمونت بنف اسپرینگز کانادا (آلبرتا)

Fairmont Banff Springs

این هتل که شهرت جهانی دارد، درست در قلب پارک ملی بنف قرار گرفته است. هتل فیرمونت بنف اسپرینگز (Fairmont Banff Springs) نماد اصلی شهر کوچک و زیبای بنف است. این هتل که آن را با عنوان قلعه کوه‌های راکی هم می‌شناسند، برای بیشتر از 150 سال است که به مهمانانی از سراسر دنیا مهمان‌نوازی افسانه‌ای خود را ارائه می‌دهد. این هتل بسیار بزرگ 768 اتاق و سوئیت دارد؛ امکانات عالی و بی‌نقص هتل و خدمات شخصی‌سازی‌شده و با توجه خدمه هتل، باعث شده تجربه اقامت در این هتل در تور کانادا به یکی از جذاب‌ترین خاطرات مسافران تبدیل شود. در هتل فیرمونت بنف اسپرینگز شما انتخاب‌های فراوانی دارید، از اتاق‌های دنج در گوشه‌ای آرام از قلعه تا سوئیت‌های بسیار بزرگ با منظره مسحورکننده کوهستان‌های آلبرتا در پیش رویتان. بعد از یک روز پر هیجان گشت و گذار در میان جاذبه‌های شگفت‌انگیز پارک ملی بنف، سر زدن به اسپای هتل را فراموش نکنید؛ جایی که می‌توانید به بدن خسته خود با حمام‌های آب معدنی زندگی نو بدهید.

هتل فور سیزنز ریزورت ویستلر کانادا (بریتیش کلمبیا)

Four Seasons Resort Whistler

هتل فور سیزنز ریزورت ویستلر کانادا (Four Seasons Resort Whistler) در قلب یکی از بزرگترین پیست‌های اسکی تمام امریکای شمالی قرار گرفته است. دهکده بدون ماشین ویستلر خودش به تنهایی جوایز متعددی را در زمینه طراحی برده است و در سال 2010 محل برگزاری مسابقات المپیک زمستانی بوده است. فرای مسیرهای مشهور اسکی، در این شهر تعداد زیادی زمین گلف، صدها فروشگاه مختلف، موزه و گالری و رویدادهای بی‌پایان در تمام سال وجود دارند. 273 اتاق هتل فور سیزنز ریزورت ویستلر همگی با مبلمان چوبی شیک تزئین شده‌اند و هر کدامشان شومینه گازی دارند. بعد از یک روز کامل اسکی، گلف یا خرید می‌توانید خستگی خود را با گزینه‌های متعدد این هتل بر طرف کنید: از استشمام هوای تازه کوهستانی لذت ببرید، در حالی که ماساژ گِل می‌گیرید یا محو تماشای قله‌های برف گرفته روبه‌رویتان شوید، در حالی در جکوزی‌های هتل استراحت می‌کنید.

لانگ بیچ لاج ریزورت کانادا (جزیره ونکوور)

Long Beach Lodge Resort

با وجود موج‌های خروشان اقیانوس آرام در روبه‌رو و جنگل‌های بارانی سرسبز در پشت سر، شما با اقامت در هتل لانگ بیچ لاج ریزورت (Long Beach Lodge Resort) در تور کانادا می‌توانید طبیعت بکر و دست‌نخورده ساحل غربی این کشور را تجربه کنید. این هتل لوکس و 5 ستاره 41 اتاق و 20 اقامتگاه کوچک مستقل دارد و در 7 کیلومتری جنوب شهر کوچک توفینو در قلب پارک ملی اقیانوس آرام قرار گرفته است. یک تجربه فراموش‌نشدنی و مسحورکننده برایتان خواهد بود، زمانی که یک آتش در شومینه اتاق‌تان روشن کنید و در آرامش از نمایشی که اقیانوس برایتان تدارک دیده لذت ببرید: نغمه پرنده‌های دریایی و نوای موج‌هایی که آرام به ساحل می‌رسند. غذاهای خاص و منحصربه‌فرد سرآشپز، با شخصیت خاص هتل سازگار هستند. شما می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه همراه با منظره شگفت‌انگیز غروب خورشید در پیش رویتان لذت ببرید.

فاکس هاربز ریزورت کانادا (نوا اسکوشیا)

fox harbr resort

هتل فاکس هاربز (Fox Harb'r Resort) در مکانی شگفت‌انگیز قرار گرفته است، جایی که اقیانوس اطلس با سواحل سخت و صخره‌ای نوا اسکوشا ملاقات کرده است. رنگ‌های خیره‌کننده دریا، آسمان و ساحل همراه با رایحه اقیانوس و صدای گوش‌نواز امواج که بر صخره‌های ساحلی می‌کوبند، اقامت در هر یکی از 106 اتاق این هتل را به تجربه‌ای به‌یادماندنی تبدیل می‌کنند. برخی از فعالیت‌های تفریحی در دسترس در این هتل شامل گلف، قایق‌سواری، کوهنوردی، تنیس و البته گشت و گذار در طبیعت بی‌نظیر این منطقه هستند. غذا خوردن در رستوران Great Room همیشه یک تجربه اعجاب‌انگیز برایتان خواهد بود. رستوران Willard Room هم حال و هوایی خودمانی‌تر و البته غذاهای خوشمزه دارد.

هتل رزوود جرجیا کانادا (ونکوور)

Rosewood Hotel Georgia

بعد از بازگشاییش در دهه 20 میلادی، هتل رزوود جرجیا (Rosewood Hotel Georgia) به عنوان یکی از هتل‌های افسانه‌ای ونکوور مشهور شد؛ هتلی که در آن دوره زرق و برق دیده‌نشده‌ای را به این شهر جوان در ساحل غربی کانادا آورده بود. بعد از انجام یک بازسازی کامل و همه جانبه و بازگشایی در سال 2011، هتل رزوود جرجیا به جلال و شکوه گذشته‌اش برگشت؛ به علاوه امکانات گسترده و مجلل و خدمات بی‌نظیر. با وجود 156 اتاق و سوئیت که با سبکی شیک تزئین شده‌اند، مسافران تور کانادا می‌توانند خستگی یک روز بیرون‌گردی در این شهر دوست‌داشتنی را حسابی از تنشان بیرون کنند.

هتل نیمو بی ریزورت کانادا (بریتیش کلمبیا)

Nimmo Bay Resort

جنگل‌های بارانی که در امتداد ساحل کشیده شده‌اند، قله‌های برف گرفته که به دور آنها حلقه زده‌اند و یک خلیج آرام و بزرگ؛ این‌ها اولین منظره‌هایی هستند که وقتی با هلیکوپتر به هتل نیمو بی (Nimmo Bay Resort) می‌رسید می‌بینید. بخش اصلی این هتل در واقع روی آب‌های خلیج شناور است. نیمو بی به مسافران تور کانادا تفریحات فراوانی را ارائه می‌دهد، از جمله تماشای خرس‌های گریزلی در یک دره آرام، قایق‌سواری در رودخانه خروشان، تماشای نهنگ‌ها و گشت و گذار با هلیکوپتر بر فراز کوهستان‌ها. در هتل نیمو بی غذا هم بخش بزرگی از ماجراجویی اقامت‌تان خواهد بود، جایی که غذاهای دریایی فوق‌العاده تازه توسط برخی از با استعدادترین سرآشپزهای دنیا به شما ارائه می‌شوند.

هتل سونورا کانادا (بریتیش کلمبیا)

Sonora Resort

این هتل لوکس یک جواهر واقعی در میان یکی از بکرترین و شگفت‌انگیزترین محیط‌های طبیعی کانادا است. دریاراه دسولیشن در استان بریتیش کلمبیا، منزلگاه حیات وحشی جالب توجه و مکانی عالی برای ماهیگیری است. سونورا ریزورت (Sonora Resort) در واقع ماجراجویی بی‌واسطه در طبیعت را با یک اقامت لوکس، خدماتی بی‌نقص و امکانات یک هتل 5 ستاره ترکیب کرده و نتیجه‌ی آن یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های کانادا شده است. در این هتل و در تورهای مختلفش شما می‌توانید بیشتر به طبیعت نزدیک شده و از دیدن خرس‌های گریزلی، شیرهای دریایی و دلفین‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید در مسیرهای افسون‌کننده جنگل‌های بارانی اطراف هتل طبیعت‌گردی کنید یا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سواری هلیکوپتر بر فراز یخچال‌های قطبی داشته باشید.

هتل فیرمونت پسیفیک ریم کانادا (ونکوور)

Hotel Fairmont Pacific Rim

هتل فیرمونت پسیفیک ریم (Hotel Fairmont Pacific Rim) در مرکز شهر ونکوور قرار گرفته و به تازگی پرچم‌دار هتل‌های زنجیره‌ای فیرمونت شده است. این هتل بهترین‌ها در هر زمینه‌ای، از طراحی و دکور تا امکانات و غذای عالی را به مسافران تور کانادا ارائه می‌دهد. 377 اتاق این هتل با استانداردها و امکانات هتل‌های 5 ستاره ساخته شده و هر کدامشان فضایی بزرگ و امکانات شیک و مجلل با تکنولوژی به‌روز دنیا را دارند. در طبقات بالایی مهمانان می‌توانند از منظره عالی پانورامیک اسکله پارک استنلی و کوهستان‌های ساحل شمالی لذت ببرند. استخر روی سقف و روباز هتل، با کابین‌های چوبی خصوصیش حال و هوای سواحل جنوب را به قلب شهر ونکوور آورده است.

کلیوکوت وایلدرنس ریزورت کانادا (بریتیش کلمبیا)

Clayoquot Wilderness Resort

کلیوکوت وایلدرنس ریزورت (Clayoquot Wilderness Resort) هر سال تنها از ماه می تا سپتامبر باز است. این هتل ترکیبی خاص و متناقض از امکانات لوکس و اقامت در محیطی فوق‌العاده دور افتاده در حیات وحش است. این هتل منحصربه‌فرد خیمه‌های سفید رنگ لوکس و خیمه‌های مخصوص برای غذا خوردن و حتی اسپا دارد. اقامت در این هتل این شانس خارق‌العاده را به مسافران تور کانادا می‌دهد تا تابستان خود را به سبک زندگی 100 سال سپری کنند. 20 سوئیت خیمه مانند این ریزورت در داخل‌شان، مبلمان لوکس، فرش‌های پر نقش و نگار، اجاق‌های گازی و امکانات لوکس دارند.

منبع: theluxurytravelexpert.com
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 347

به "بهترین هتل های لوکس در کانادا" امتیاز دهید

8 کاربر به "بهترین هتل های لوکس در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های لوکس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید