برترین مکان های دیدنی ونکوور

ونکوور جایی است که طبیعت بی‌نظیر کانادا و محیط‌های سرگرم‌کننده شهری در هم آمیخته‌اند و ترکیبی از جاذبه‌ها را درست کرده‌اند که تضمین می‌کنند شما در تور کانادا و در این شهر، به هیچ عنوان و در هیچ زمانی حوصله‌تان سر نخواهد رفت.

برترین مکان های دیدنی ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این شما و این برترین جاذبه های ونکوور.

پارک استنلی

Stanley Park

پارک استنلی گل سرسبد فضاهای طبیعی و پارک‌های ونکوور است. این پارک 400 هکتاری، گریزگاهی سبز و طبیعی را در میان فضای بتونی و آجری شهر ونکوور پدید آورده است. پارکی که در آن مسافران تور کانادا می‌توانند در تمام طول سال انواع و اقسام فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده را انجام دهند: در امتداد مسیر معروف دیوار دریایی پیاده‌روی کنید و از منظره بی‌نظیر خلیج کوچک بورارد لذت ببرید. به داخل پارک بروید و از دیدن درخت‌های غول‌پیکر باستانی پارک شگفت‌زده شوید. صبح‌ها در سواحل شنی پارک دراز بکشید و از آفتاب لذت ببرید. بعدازظهر که شد، می‌توانید در یکی از زمین‌های سرسبز پارک یک دست گلف بازی کنید.

در کنار ستون‌های آیینی مردمان بومی بایستید و از جزئیات باورنکردنی و جذاب آنها دیدن کنید. در اینجا است که فرصت می‌کنید در مورد مردمانی که زمانی دور در این بخش از دنیا زندگی می‌کردند، اطلاعاتی جالب توجه به دست آورید. وقت ناهار که شد به سراغ یکی از رستوران‌های پارک رفته و از یک وعده غذای لذیذ لذت ببرید. می‌توانید در آکواریوم معروف پارک استنلی یک روز کامل را سپری کنید و از جانداران مختلف دریایی دیدن کنید. پارک استنلی برای بیشتر از 125 سال ستاره مکان های دیدنی و جاذبه های ونکوور بوده است و مطمئنا این عنوان را حالا حالاها نگه خواهد داشت.

جزیره گرنویل

Granville Island

خیر، تنها ترول‌ها در زیر پل‌ها زندگی نمی‌کنند، چرا که در زیر یکی از پل‌های اصلی ونکوور نزدیک به مرکز شهر، شما یکی از جالب‌توجه‌ترین بخش‌های شهر، پر از گزینه‌های غذا خوردن، خرید و سرگرمی را پیدا خواهید کرد. جزیره گرنویل یک اجتماع سرزنده و پویا است؛ تشکیل شده از هنرمندان سازنده هدایا و سوغاتی‌های منحصربه‌فرد، عاشقان خوراکی که میوه‌های دست رنج خودشان را ارائه می‌دهند و موسیقی‌دان‌های الهام‌بخشی که در هر گوشه و کنار مشغول نواختن سازهای گوش‌نواز هستند.

برای مسافران تور کانادا در هر وقتی از سال در جزیره گرنویل، فرصتی برای گذراندن اوقاتی خوش و دلپذیر وجود دارد. شما می‌توانید برای نوشیدن یک نوشیدنی به این بازار بروید یا کل روز را به گشت و گذار در میان فروشگاه‌ها و خرید اختصاص دهید. هر کاری می‌کنید، فقط بازدید از این بخش از شهر در تور ونکوور را به هیچ عنوان از دست ندهید.

پارک پل معلق کاپیلانو

Capilano Suspension Bridge Park

دوست دارید با ترس‌تان از ارتفاع مقابله کنید؟ این کار را در تور ونکوور و در محیطی شیک و با چشم‌اندازی رویایی انجام دهید، با کمک پل معلق کاپیلانو. پلی با طول 140 متر که در ارتفاع حدودا 70 متری بالاتر از رودخانه خروشان کاپیلانو قرار گرفته است. بعد از این که از پل عبور کردید، یک جاذبه دیگر این پارک در انتظارتان خواهد بود. پیاده‌روی بر روی صخره (Cliffwalk) مجموعه‌ای از پیاده‌روهای معلق و مهار شده به لبه بیرونی صخره‌های یک دره است. در این بخش در زیر پایتان جنگل بارانی قرار گرفته است.

بعد از این دو تجربه هیجان‌انگیز، نوبت به ماجراجویی در بالای درختان می‌رسد. بخش Treetops Adventure شامل 7 پل معلق است که در بخش بالایی جنگل و در میان درختان 250 ساله داگلاس نصب شده‌اند. با ارتفاع 34 متری بالاتر از سطح جنگل و با داشتن دو تجربه قبلی، عبور از این مسیر احتمالا برایتان مثل آب خوردن خواهد بود. پارک پل معلق کاپیلانو پر است از جاذبه‌های هیجان‌آور که می‌توانند یک بعدازظهر به یادماندنی و لذت‌بخش را برای شما و اعضای خانواده‌تان در تور کانادا در یک محیط طبیعی و اعجاب‌انگیز فراهم کنند.

آکواریوم ونکوور

Vancouver Aquarium

آکواریوم ونکوور منزلگاه بیشتر از 50 هزار موجود دریایی از گونه‌های مختلف است. برای عاشقان حیات وحش و دریا، این آکواریوم یکی از بایدهای تور کانادا به حساب می‌آید. از سمورهای دریایی بانمک تا عروس‌های دریایی درخشان، شما در اینجا می‌توانید از جانداران دریایی از گوشه و کنار دنیا دیدن کنید. بلیت یکی از رویدادهای بعد از ساعات کاری را بخرید و در فضایی آرام‌تر از گشت و گذار در آکواریوم لذت ببرید. در ضمن فراموش نکنید و ببینید آیا می‌توانید نمو را پیدا کنید یا نه.

دیوار دریایی ونکوور

Seawall in Vancouver

دیوار دریایی (Seawall) یک مسیر مختص عابر پیاده 22 کیلومتری و بخشی از بلندترین مسیر کنار آب متوالی در کل جهان است. دیوار دریایی مقصد فوق‌العاده محبوبی در بین مسافران تور کانادا و مردم محلی برای پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری است. راحت می‌توان دلیل این محبوبیت فراوان را دید؛ در امتداد این مسیر شما می‌توانید مناظری تماشایی از خلیج انگلیسی و رشته‌کوه‌هایی که آن سوی ونکوور قرار گرفته‌اند را ببینید. در این مسیر شما عملا لبه بیرونی پارک استنلی را طی خواهید کرد. در مسیرتان احتمالا به سمورهای دریایی بازیگوش و مرغ‌های دریایی بر خواهید خورد، در نتیجه آماده عکس گرفتن باشید.

جایی در مسیر، صخره Siwash Rock قرار گرفته که با شکل خاصش یک منظره تماشایی در دریا خلق کرده است. در طول مسیر سواحل فراوانی وجود دارند که می‌توانید در آنها شنا کنید یا یک پیک‌نیک داشته باشید. در مسیر دیوار دریایی رستوران‌های متعددی وجود دارند که علاوه بر غذاهای خوشمزه یک منظره زیبا از دریا را هم به مهمانان خود ارائه می‌دهند. اگر در تور ونکوور تان، هوا آفتابی بود و خواستید از یک فضای طبیعی لذت ببرید، نمی‌توانیم گزینه بهتری غیر از دیوار دریایی پارک استنلی را به شما پیشنهاد کنیم.

کوهستان گروس

Grouse Mountain

به جای لذت بردن از مناظر زیبای کوهستانی از داخل شهر، شما می‌توانید یک سواری کوتاه داشته باشید یا سوار اتوبوس شده و به کوهستان بروید و لذت تماشای یک منظره زیبا از طبیعت را از نزدیک لمس کنید. کوهستان گروس تنها 15 دقیقه از مرکز شهر ونکوور فاصله دارد، اما تمام آن چه که از یک مقصد کوهستانی انتظار دارید را به شما ارائه می‌دهد. زمستان‌ها می‌توانید به سراغ پیست اسکی این کوهستان بروید و از اسکی کردن لذت ببرید. تابستان‌ها می‌توانید کوهنوردی کنید، سوار تله‌کابین شوید، نمایش چوب‌برها را ببینید و به گریندر و کولا سر بزنید؛ دو خرس یتیم نجات‌داده‌شده که در یک محیط طبیعی و حصارکشی‌شده زندگی می‌کنند.

موزه مردم‌شناسی ونکوور

The Museum of Anthropology

موزه مردم‌شناسی ونکوور یکی از بهترین و زیباترین نمایشگاه‌های هنرهای مردمان اولیه را در خود جای داده است. مجموعه ارزشمند این موزه در چیدمانی جذاب و نفس‌گیر رو به آب‌ها و کوهستان‌های بریتیش کلمبیا به نمایش گذاشته شده است. این موزه سعی بر این دارد تا فرهنگ و سنت‌های خارق‌العاده مردمان اولیه را به نمایش بگذارد. از درهای ورودی موزه که وارد می‌شوید کارهای هنری اولین چیزهایی هستند که می‌بینید.

وقتی وارد سالن بزرگ می‌شوید، از عظمت و زیبایی ستون‌های آیینی متعجب خواهید شد. بیشتر از 10 هزار اثر ارزشمند از نظر فرهنگی، از گوشه و کنار دنیا در گالری‌های این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. وجود نمایشگاه‌های موقت در کنار مجموعه‌های دائمی موزه هم کمک می‌کنند همیشه حال و هوایی خاص و سرزنده در اینجا وجود داشته باشد. اگر دوست دارید در تور کانادا خود از ریشه‌های ساحل غربی این کشور بیشتر بدانید، فرصت بازدید از این موزه را از دست ندهید.

پرواز بر فراز کانادا

FlyOver Canada

آیا می‌دانستید که در تور کانادا خود می‌توانید کل این کشور را وقتی در ونکوور هستید ببینید؟ نه، صحبت از رفتن به بالای کوه نیست؛ در این تجربه منحصربه‌فرد شما روی صندلی خود می‌نشینید و از تمام کانادا دیدن می‌کنید. پرواز بر فراز کانادا (FlyOver Canada) یک شبیه‌ساز پرواز است که شما را به دیدن نقاط مختلف این کشور پهناور می‌برد، آن هم تنها در مدت 10 دقیقه. شما باد را در موهایتان حس می‌کنید، رطوبت را روی صورت‌تان و می‌توانید رایحه هوای بیرون را استشمام کنید، درست مانند پرواز یک پرنده در آسمان.

سواری هواپیمای آب‌نشین در ونکوور

See Vancouver by Floatplane

اگر دوست دارید در تور کانادا خود تمام ونکوور را ببینید (و منظورمان واقعا تمام ونکوور است)، بهترین گزینه برای شما شرکت در تورهای پروازی با هواپیمای آب‌نشین است. هاربر ایر بخشی از بزرگترین خط هوایی مختص هواپیماهای آب‌نشین است و گزینه‌های متفاوتی برای دیدن جاذبه‌های ونکوور به شما ارائه می‌دهد. در یکی از تورهای ونکوور همه‌جانبه شرکت کنید و در یک پرواز کوتاه بر فراز شهر و کوهستان‌های اطراف تجربه‌ای نو و بی‌مانند از دیدن جاذبه‌ها داشته باشید. دوربین خود را آماده کنید، چرا که کلی فرصت برای گرفتن عکس و فیلم در آن بالا در اختیار خواهید داشت.

اگر دوست دارید یک تجربه خاص از بیرون‌گردی در شهر داشته باشید، در تور پرواز و غذا شرکت کنید که شامل یک پرواز سریع به مقصد خلیج نعل‌اسبی، یک وعده غذای سه بخشی و یک سواری لیموزین برای برگشت به مرکز شهر است. ماجراجویی بیشتری را دوست دارید؟ در تور یخچال‌ها و دریاچه‌های کوهستانی شرکت کنید، شامل یک پرواز باورنکردنی بر فراز قله مام‌کوام و یک دریاچه کوهستانی دورافتاده.

باغ گیاه‌شناسی ون‌دوسن

VanDusen Botanical Garden

باغ گیاه‌شناسی ون‌دوسن یک باغ 22 هکتاری است که به عنوان یکی از 10 باغ عمومی برتر امریکای شمالی شناخته می‌شود. این مکان بیشتر از این که یک باغ باشد، یک اثر هنری است؛ جایی که 255 هزار گیاه گوناگون از سراسر این کره خاکی در یک چیدمان تماشایی در کنار هم جمع شده‌اند. آب و هوای منحصربه‌فرد ونکوور اجازه داده تا گیاهانی از مناطق مختلف جهان، از تندراهای قطبی تا مناطق کوهستانی هیمالیا و مناطق استوایی آمریکای جنوبی در اینجا رشد کنند و در زمان‌های مخلتف سال گل دهند.

با وجود گیاهان، جانداران فراوانی هم جذب این پارک شده‌اند. حیوانات گوناگون از دوزیستان‌ها گرفته تا 65 گونه مختلف پرنده این پارک را منزلگاه خود کرده‌اند. مسافران تور کانادا می‌توانند از دیدن یک هزارتوی سبک دوران الیزابت، کتابخانه گیاه‌شناسی و باغبانی چندین ستون آیینی و مجسمه‌هایی که در گوشه و کنار پارک پخش شده‌اند هم لذت ببرند.

منبع: caen-keepexploring.canada.travel
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 304

به "برترین مکان های دیدنی ونکوور" امتیاز دهید

3 کاربر به "برترین مکان های دیدنی ونکوور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های دیدنی ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید