بازگشایی قدم به قدم سفر به کانادا

ویروس کرونا تمام دنیا را در نوردید و سفرها را در همه زمینه ها محدود کرد، چه سفرهای تفریحی، چه سفرهای کاری. کانادا یکی از کشورهای پیشرو در زمینه کنترل این ویروس بوده و حالا بعد از گذشت چند ماه آماده است تا قدم به قدم مسیر ورود مسافران به کشور را آسان کند.

بازگشایی قدم به قدم سفر به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در چند ماه گذشته با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا در اکثر استان های کانادا و بازگشایی های اقتصادی، کم کم شاهد رونق مسافرت و جابه جایی ها هستیم. البته سوال این است که در حال حاضر محدودیت های مسافران در کانادا چه هستند؟

در زمینه سفرهای داخلی گفتنی است که مردم کانادا می توانند بدون مشکل به استان های کبک، انتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا و بریتیش کلمبیا سفر کنند، بدون این که نیاز به قرنطینه باشد. البته اگر به استان های یوکون، مانیتوبا و نوا اسکوشا سفر می کنید، با توجه به مبدا سفرتان، ممکن است مجبور شوید خود را قرنطینه کنید.

در زمینه سفر به خارج از کانادا دولت این کشور توصیه می کند که مردم از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا اجتناب کنند. حتی اگر مقصدشان کشوری باشد که مرزهایش را هم بازگشایی کرده باشد. از آنجایی که این محدودیت صرفا یک توصیه است و دستور نیست، امکان مسافرت کانادایی ها به خارج از کشور وجود دارد. توجه کنید که خطر چنین سفرهایی کاملا بر عهده خود مسافر خواهد بود.

گفتنی است این افراد بعد از مسافرتشان و در زمان بازگشت به کانادا باید به مدت 14 روز خود را قرنطینه کنند. مرز زمینی بین کانادا و آمریکا هم تا 21 آگوست بسته است و امکان تمدید دوباره این محدودیت همچنان وجود دارد.

در زمینه مسافرت شهروندان از کشورهای دیگر به کانادا باید گفت که تا اطلاع ثانوی، سفر اکثر شهروندان کشورهای دیگر به کانادا ممنوع است. تنها شهروندان کانادایی و افراد دارای اقامت دائم می توانند به کانادا سفر کنند. دولت این تصمیم را برای محافظت از مردم کانادا در برابر شیوع کرونا اتخاذ کرده است.

شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا به محض ورود به کشور باید خود را 14 روز قرنطینه کنند. با این حال افراد زیر از این محدودیت معاف هستند و می توانند تحت شرایطی به کانادا سفر کنند:

  • بستگان درجه یک شهروندان کانادایی یا کسانی که اقامت دائم دارند
  • کارگران موقت خارجی
  • برخی از دانشجویان بین المللی
  • برخی از افرادی که اقامت دائم آنها تایید شده اما هنوز اقامت دائم ندارند

نکته مهم این که توجه داشته باشید که هنوز زمان مشخصی برای برداشته شدن این محدودیت ها اعلام نشده و تا اطلاع ثانوی پا برجا خواهند بود.

انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 260

به "بازگشایی قدم به قدم سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی قدم به قدم سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید