اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور

همیشه خوب است قبل از سفر به یک کشور خارجی در مورد آن کشور اطلاعاتی داشته باشید و با خصوصیات آنجا آشنا باشید. در مورد کانادا هم این چنین است؛ اگر در حال سپری کردن فرایند اخذ ویزای توریستی کانادا هستید و قرار است به زودی به این کشور سفر کنید، به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا نکات جالب توجهی را در مورد این کشور به شما بگوییم.

اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا یکی از جالب توجه ترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد. در رتبه بندی سال 2017 توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، کانادا رتبه نخست را در رده آموزش بزرگسالان به دست آورد. شربت افرا شاید برای دندان مضر باشد اما قطعا برای بهبود عملکرد مغز بسیار مفید است؛ شاید به خاطر همین شربت است که کانادایی‌ها این قدر در آموزش موفق هستند.

حتما آوازه سرمای کانادا به گوشتان رسیده است. بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا حتی اگر در فصل تابستان به این کشور سفر کنید، شب‌های کانادا به خصوص در مناطق کوهستانی سرد است. ساحل بریتیش کلمبیا (خط ساحلی غربی کانادا) در زمستان ها هوای معتدل‌تری دارد اما در این فصل هر جای دیگر کانادا که باشید، باید انتظار هوایی سرد را داشته باشید.

در تور کانادا خود برای مقابله با سرما می‌توانید کلاه پشمی گرمی که کانادایی‌ها استفاده می کنند را روی سرتان بگذارید، دستکش‌های ضخیم دست تان کنید و دور سرتان روسری بپیچید.

وقتی ویزای توریستی کانادا می گیرید نگران سد زبانی نباشید. بیشتر مردم کانادا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. زبان رسمی دوم کانادا فرانسوی است که زبان مادری 20 درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود. به دلیل چندفرهنگی بودن جامعه کانادا، شما می‌توانید سطوح مختلفی از مهارت زبانی، لهجه‌های بسیار متفاوت و تعداد بی شماری از زبان‌های دیگر را ببینید.

برای تمامی کالاها و خدماتی که در کانادا ارائه می‌شوند، مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد. غیر از آن  بیشتر استان‌های کانادا مالیات مخصوص به خود را دارند. یعنی بسته به این که کجای کانادا هستید صورتحساب شما می تواند شامل بیشتر از 15 درصد مالیات بر ارزش افزوده باشد. بنابراین دقت کنید در تور کانادا هنگامی که از یک فروشگاه چیزی می‌خرید، قیمتی که روی اجناس درج شده، قیمت تمام شده آن‌ها نیست.

انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 285

به "اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ ویزای کانادا و سفر به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید