گالری هنر انتاریو (کانادا) - مجری سفرهای گردشگری

گالری هنر انتاریو (کانادا)

گالری هنر اونتاریو (Art Gallery of Ontario) در سال 1900 و توسط انجمن هنرمندان انتاریو بنا نهاده شد. این مجموعه در ابتدا موزه هنر تورنتو نام داشت؛ اولین نمایشگاه رسمی موزه در سال 1913 به روی عموم باز شد. البته ساخت و سازها برای گسترش فضای موزه تا سال 1916 ادامه داشت. امروزه گالری هنر انتاریو بیشتر از 90 هزار اثر هنری را در خود جای داده است؛ شامل آثاری که قدمتشان به قرن اول بر می‌گردد.

 
گالری هنر انتاریو (کانادا)

گالری هنر انتاریو مجموعه‌ای بسیار بزرگ از آثار هنری هنرمندان کانادایی و همچنین آثاری از دوره‌های باروک و رنسانس را در خود جای داده است. این گالری 45 هزار متر مربع فضای عمومی دارد و یکی از بزرگترین گالری‌های هنری در امریکای شمالی است. در طول دوران فعالیتش، این گالری میزبان و سازمان‌دهنده برخی از مشهورترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های هنری در جهان بوده است و یکی از محبوب‌ترین مکان های دیدنی تورنتو در بین تمامی مسافران تور کانادا به حساب می‌آید.

مسافران تور کانادا می‌توانند روزهای زیادی را به دیدن آثار هنری داخل گالری اختصاص دهند. علاقه‌مندان به هنر و تاریخ به هیچ عنوان نباید فرصت بازدید از این گالری بی‌نظیر را در سفرشان از دست بدهند. در میان برخی از بهترین آثار برای دیدن و بهترین کارها برای انجام دادن در گالری هنر انتاریو، می توان به این‌ها اشاره کرد:

  • حتما از مجموعه شگفت‌آور هنر کانادایی در گالری هنر انتاریو دیدن کنید.
  • شکوه و زیبایی آثار دوره‌های باروک و رنسانس را تجربه کنید.
  • با بازدید از مجموعه‌های هنر آفریقایی و اقیانوسیه‌ای، گشتی در نقاط مختلف دنیا داشته باشید (یکی از بزرگترین و شگفت‌انگیزترین مجموعه‌ها از این نوع در تمام کانادا).
  • از مجموعه عکاسی گالری هنر انتاریو دیدن کنید؛ مجموعه‌ای که بیشتر از 4 هزار اثر هنری به اضافه مجموعه‌ای بزرگ از نقاشی‌ها و آثار چاپی را در خود جای داده است.
  • از مرکز مجسمه‌های هِنری مور و مرکز اکتشاف هِنری مور دیدن کنید؛ بخش‌هایی که بزرگترین مجموعه‌ی عمومی از آثار این هنرمند مشهور را در خود جای داده‌اند.
  • از اتاق آیینه‌ای بی‌نهایت (اثر یایویی کوساما) دیدن کنید.
  • به مجموعه هنر معاصر گالری هنر انتاریو سر بزنید و به خیال‌پردازی خود یک تمرین حسابی دهید.
  • از مجموعه تامسون دیدن کنید و آثار بی‌نظیر هنری از دوران رنسانس ایتالیایی را ببینید.
  • در مجموعه تامسون از مدل‌های کوچک کشتی‌ها که قدمت بعضی از آنها به 350 سال قبل بر می‌گردد دیدن کنید.
  • در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید که در تمام طول سال و برای تمام سنین برقرار هستند.
  • اگر همراه با بچه‌های کوچک به تور کانادا رفته‌اید، حتما از گالری کودکان دیدن کنید؛ جایی که تفریحات فراوانی برای بچه‌ها در دسترس هستند.
  • از معماری ساختمان گالری هنر انتاریو لذت ببرید؛ از پلکان مارپیچ (طراحی شده توسط فرانک گری) گرفته تا گالریا ایتالیا (نمای چوبی و شیشه‌ای ساختمان در خیابان دونداس).
  • در آخر در رستوران فرانک از یک وعده غذای لذیذ لذت ببرید.

گالری هنر انتاریو (کانادا)

بازدید از گالری هنر انتاریو در تور کانادا

گالری هنر انتاریو هر روز هفته به جز دوشنبه‌ها باز است. ساعت کاری مجموعه از ساعت 10.30 صبح شروع شده و تا 5 بعدازظهر ادامه دارد. البته روزهای چهارشنبه تا جمعه گالری تا ساعت 9 شب باز می‌ماند. به مسافران تور کانادا پیشنهاد می‌کنیم حداقل 2 ساعت را برای بازدید از این مجموعه اختصاص دهند. قیمت بلیت ورودی گالری 25 دلار کانادا است؛ البته بازدید برای افراد زیر 25 سال رایگان است. بلیت خود را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم در ورودی گالری تهیه کنید. گالری در مرکز شهر تورنتو قرار دارد و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس است.

منبع: todocanada.ca
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 36

به "گالری هنر انتاریو (کانادا)" امتیاز دهید

6 کاربر به "گالری هنر انتاریو (کانادا)" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری هنر انتاریو (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید