پارک مونت رویال مونترال (کانادا) - مجری سفرهای گردشگری

پارک مونت رویال مونترال (کانادا)

فردریک لا اولمستد، معمار فضاهای بیرونی که سنترال پارک نیویورک را طراحی کرده بود، شناخته‌شده‌ترین فضای سبز شهری مونترال یعنی پارک مونت رویال (Mount Royal Park) را هم طراحی کرد. هر سال بیشتر از 5 میلیون بازدیدکننده شامل مسافران تور کانادا از نقاط مختلف جهان از این پارک دیدن می‌کنند و این پارک را به پر بازدیدترین پارک شهر تبدیل کرده‌اند. در واقع نام شهر مونترال به خاطر آتشفشان کوچک و خاموشی که در این پارک قرار دارد، به این نام نام‌گذاری شده است. نام قله آتشفشانی مونت رویال در گذشته به صورت Monte Real نوشته می‌شد.

پارک مونت رویال مونترال (کانادا)

در فضای حدودا 2 کیلومتر مربعی پارک و از بالای یکی از 3 قله آن، مسافران تور کانادا می‌توانند مناظری تماشایی از شهر فرانسوی و انگلیسی زبان مونترال را ببینند. بلندترین این قله‌ها در ارتفاع 232 متری بالاتر از سطح دریا قرار دارد. این پارک یکی از بایدهای بازدیدها برای هر کسی است که به تور مونترال می‌رود. مونت رویال همچنین یک گنجینه محبوب در میان مردم محلی است، جایی که با فرصت‌های رایگان و یا ارزان قیمت ورزشی و فعالیت‌های تفریحی برای همه سنین به خصوص در ماه‌های زمستانی پر شده است.

پارک مونت رویال مونترال چندین مکان دیدنی تاریخی، فضاهایی برای پیک‌نیک و مناظری تماشایی و زیبا دارد، به خصوص در اطراف دریاچه بیور. دو عمارت کلاه‌فرنگی در پارک وجود دارند که رو به مرکز شهر مونترال قرار گرفته‌اند. عمارت معروف‌تر و محبوب‌تر کوندیارونک، کلبه مونت رویال را در خود جای داده است، جایی که میزبان مهمانی‌های بزرگ است. از بالاترین نقطه این عمارت شما می‌توانید رودخانه سینت لارنس را ببینید. عمارت کلاه‌فرنگی کمیلین هود یک منظره شگفت‌انگیز از شرق مونترال را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. محوطه تماشای منظره در کلیسای کوچک سینت جوزف، مکان دیگری است که مسافران تور کانادا می‌توانند از آنجا منظره‌ای نفس‌گیر از شهر را ببینند.

پارک مونت رویال مونترال (کانادا)

دریاچه بیور یک دریاچه کوچک مصنوعی است که زمستان‌ها به طور کامل یخ می‌زند و به یک پیست اسکیت روی یخ تبدیل می‌شود. پارک مونت رویال همچنین مکانی عالی برای دیگر فعالیت‌های زمستانی مانند تیوپ‌سواری، سورتمه‌سواری، اسکی پویشی و کفش‌اسکی است. جنگل متراکم این پارک در سال 1998 و به خاطر یک توفان یخ آسیب شدیدی دید، اما از زمان تاکنون بخش بزرگی از آن احیا شده است. این جنگل برای منظره‌های بسیار زیبای پاییزیش مشهور است. مسافران تور کانادا همچنین می‌توانند در مسیرهای جنگلی یک گشت زمستانی همراه با راهنما یا به تنهایی داشته باشند.

دریاچه بیور مکانی عالی برای کرایه قایق پارویی یا پدالی و گشت و گذار در هوای گرم و مطبوع تابستانی است. در فصل‌های گرم سال شما همچنین می‌توانید از پیک‌نیک، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری در مسیرهای مخصوص و تماشای پرنده‌ها لذت ببرید. مسافران تور کانادا برای رفتن به پارک مونت رویال گزینه‌های متعددی پیش رو دارند، از جمله با پای پیاده، با دوچرخه، اتوبوس، اتومبیل شخصی یا کرایه‌ای. در مورد انتخاب هر کدام از این روش‌ها توان جسمانی و زمانی که دوست دارید برای دیدن این جاذبه مشهور شهر مونترال اختصاص دهید را در نظر بگیرید. برای رفتن به قله پارک مونت رویال با پای پیاده حدود 45 دقیقه زمان لازم است. شما همچنین می‌توانید اتوبوس شماره 11 را از محل ایستگاه مترو مونت رویال سوار شده و به قله برسید.

منبع: tripsavvy.com
انتشار: 29 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 35

به "پارک مونت رویال مونترال (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک مونت رویال مونترال (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید