پارک ملی هزار جزیره کینگستون - مجری سفرهای گردشگری

پارک ملی هزار جزیره کینگستون

یکی از جاذبه های جالب کانادا پارک ملی هزار جزیره کینگستون میباشد که گردشگران با ferry ها از آن دیدن میکنند و در بین جزیره های گشت میزنند.

پارک ملی هزار جزیره کینگستون

با شنیدن نام پارک ملی هزار جزیره کینگستون شاید تصور کنید در حال شنیدن اغراقی در خصوص تعداد جزیره‌های این منطقه هستید اما در حقیقت این منطقه هزار و هفتصد و نود و سه (1793) جزیره کوچک و بزرگ دارد. وسعت بزرگترین جزیره‌ها به صد کیلومتر مربع نیز می‌رسد و کوچکترین جزیره‌ها نیز تا 930 سانتی متر مربع دارند. این تعداد جزیره تنها شامل جزایری میباشد که در تمام طول سال حداقل 930 سانتی متر مربع یا همان یک فوت مربع بیرون باشند و حداقل یک درخت در آنجا رشد پیدا کرده باشد.

برخی از این جزایر تنها دارای یک درخت و چند بوته‌ی کوچک هستند. برخی از این جزایر خالی از سکنه هستند و برخی دارای یک یا چند خانه کوچک و بزرگ. این مجمع الجزایر که در سال 2002 توسط یونسکو به عنوان یکی از زیستگاه‌های جهانی ثبت شد با جمعیت 1400 نفری خود بر روی رودخانه سنت لورنس و حاشیه شمال شرقی دریاچه انتاریو واقع شده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز غواصی آب شیرین و قایقرانی جهان شناخته می‌شود. چندین کشتی غرق شده در پارک ملی هزار جزیره قرار دارد که امروزه به یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های کانادا تبدیل شده و بسیاری از مسافران تور کانادا برای تماشای غروبی به یادماندنی به آنجا سفر می‌کنند. بسیاری از مسافران تور کانادا برای گذران ماه عسل و تعطیلات عاشقانه خود به این منطقه می‌آیند. جزیره وولف دهکده‌ای کوچک در دهانه رودخانه سنت لورنس است که نخستین جزیره از این مجمع الجزایر به شمار می‌آید. در این دهکده چندین کافه و رستوران و شیرینی پزی هست که بوی غذا و نوشیدنی‌شان شما را مست می‌کند. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، آب تنی در دریاچه‌های اطراف، ماهی‌گیری، پرنده نگری و لذت بردن از مناظر زیبا و آب و هوای خنک از کارهای دیگری است که در جزیره Wolfe می‌توانید انجام دهید.  گفته می‌شود اولین آثار به دست آمده از انسان‌ها در پارک ملی هزار جزیره کینگستون مربوط به هفت هزار سال پیش است. 

انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 26

به "پارک ملی هزار جزیره کینگستون" امتیاز دهید

4 کاربر به "پارک ملی هزار جزیره کینگستون" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی هزار جزیره کینگستون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید