موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک - مجری سفرهای گردشگری

موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک

نقاشی های دیواری عظیم هنرمندان مشهور مکزیکی در طبقات آخر این کاخ سنگ مرمر سفید با شکوه، سالن کنسرت و مرکز هنری به سفارش رئیس جمهور پورفوریو دیاز، وجود دارند. ساخت و ساز بر روی این ساختمان نمادین در سال 1905 تحت نظر آدامو بواری، معمار ایتالیایی، که به سبک های نئوکلاسیک و هنر نو علاقه داشت، آغاز شد.

موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک

با فرو رفتن نمای سنگین مرمری در خاک­های اسفنجی زیرین، مشکلاتی به وجود آورد و پس از آن انقلاب مکزیک نیز بر مشکل افزود. سرانجام در دهه 1930 معمار فدریکو ماریسکال با استفاده از سبک مدرن تر هنر تزیینات، فضای داخلی را به پایان رساند.

در طبقه دوم، دو اثر مربوط به اوایل دهه 1950 از روفینو تامایو، نقاش میراث Zapotec وجود دارد: : México de hoy (مکزیک امروز) و Nacimiento de la nacionalidad (تولد ملیت)، نمادی از خلق هویت دورگه (اجداد چند نژادی).

در انتهای غربی طبقه 3 El hombre en el cruce de caminos مشهور(مردی در چهارراه) Diego Rivera قرار دارد که در ابتدا برای مرکز راکفلر نیویورک سفارش داده شده بود. راکفلرها به دلیل مضامین ضد سرمایه داری نمونه اصلی آن را نابود کردند، اما ریورا آن را در سال 1934 دوباره ساخت.

در ضلع شمالی David Alfaro Siqueiros سه بخشی La nueva democracia (دموکراسی نوین) و Carnaval de la vida mexicana چهار بخشی Rivera (کارناوال زندگی مکزیکی) وجود دارد. در ضلع شرقی، is José Clemente Orozco’s La katharsis (Catharsis ) قرار دارد که درگیری بین جنبه های اجتماعی و طبیعی بشریت را به تصویر می­کشد.

در طبقه4 خصوصیات Museo Nacional de Arquitectura نحوه نمایش معماری معاصر را تغییر می­دهد. علاوه بر این، کاخ نمایشگاه های موقت هنری برجسته ای را برگزار می­کند.

تئاتر بازسازی شده هنر­های Bella با پرده شیشه ای رنگی که Valle de México را به تصویر می­کشد، یک شاهکار است (اگرچه فقط در هنگام اجرا قابل مشاهده است). بر اساس طرحی از جراردو موریلو، نقاش مکزیکی (معروف به دکتر Atl)، توسط تیفانی و شرکت جواهرفروش نیویورکی تقریباً با یک میلیون قطعه شیشه رنگی مونتاژ شده است. این تئاتر صحنه نمایش اپرای فصلی و اجراهای سمفونیک و Ballet Folklórico de México است.

انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 114

به "موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنری Palacio de Bellas مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید