مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک - مجری سفرهای گردشگری

مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

مراکز خرید در فورت گرین، مرکز شهر بروکلین، فلت بوش و شرق نیویورک

اگرچه بروکلین به خیابانهای اصلی متقاطع و پر از مغازه های منحصر به فرد شهرت دارد، اما در اینجا چند مرکز خرید بزرگ نیز وجود دارد. می توانید یک روز کامل را به خرید در این مراکز خرید کامل بروکلین اختصاص دهید.

از یک مرکز خرید مدرسه قدیمی در خیابان فلتبوش گرفته تا مغازه های پر زرق و برق مرکز خرید City Point که در سال 2016 افتتاح شد، این منطقه باعث خوشحالی یک مشتری است. به آنچه بروکلین برای شما در نظر گرفته نگاهی بیندازید.

مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک

سیتی پوینت در مرکز شهر بروکلین

در پاییز سال 2016، City Point شروع به باز کردن مغازه های بسیاری کرد. City Point در مرکز شهر بروکلین واقع شده و در آن Century 21، Alamo Draft house، Target، Trader Joe و بسیاری دیگر از خرده فروشان جای گرفته است. Trader Joe's در سال 2017 افتتاح شد. همچنین، تعداد قابل توجهی از فروشندگان مواد غذایی را در سالن بازار DeKalb واقع در زیرزمین جایگزینی می کند.

مرکز خرید آتلانتیک در فورت گرین

در فورت گرین دو مرکز تجاری وجود دارد، مراکز خرید آتلانتیک ترمینال و مرکز آتلانتیک که یک راهرو روباز به آنها متصل می شود. هر دو در ایستگاه مترو Atlantic Avenue و ایستگاه LIRR واقع شده اند و از خیابان بسکتبال Barclay Center واقع شده اند. Target، Best Buy و Burlington Coat Factory برخی از فروشگاه های لنگرگاه هستند.

مرکز خرید کینگ پلازا در فلت بوش

این مجموعه بزرگ دوبلکس که احتمالاً بهترین مرکز خرید بروکلین است، صدها فروشگاه، پارکینگ و سالن سینما دارد. از دهه 1970 وجود داشته است. اگر شما عاشق کوکی هستید یا نیاز به سوخت گیری دارید قبل از اینکه روز ماراتن خود را برای خرید آغاز کنید، در کنار کوکی هاوس در طبقه اول که در کنار مدرسه قدیمی است توقف کنید. این مرکز خرید دارای بیشتر فروشگاه های زنجیره ای استاندارد مانند Macy's، H&M بزرگ، JCPenneys و بسیاری دیگر است. برای غذا، Chipotle، McDonald's، Nathans و تعدادی دیگر از رستوران های فست فود را پیدا خواهید کرد.

Fulton Mall در مرکز شهر بروکلین

اطراف Fulton Mall به منطقه عابر پیاده تبدیل شده و بازسازی گسترده ای انجام شده است. فروشگاه لنگرگاه فولتون مال فروشگاه میسی(Massy ) است. هر روز مغازه های جدیدی در خیابان فولتون ظاهر می شوند. از فروشگاه کارخانه موز جمهوری گرفته تا Gap Outlet گرفته تا یک فروشگاه بزرگ، Fulton Mall به سرعت به عنوان مقصد نهایی خرید بروکلین در حال تولد دوباره است.

با اتمام City Point در این نزدیکی، این بخش از بروکلین حتی ایده آل تر شده است. رستوران ها در اطراف بروکلین واقع شده اند که نزدیک به چندین ایستگاه مترو در مرکز شهر بروکلین است. اگر کارتان تمام شده باشد، در اینجا زندگی شبانه جذابی نیز وجود دارد.

Gateway Mall در شرق نیویورک

این بهترین راز محفوظ بروکلین است، یک مرکز خرید به سبک حومه شهر که فضای آرام تری نسبت به برخی از مراکز مستقر در بروکلین دارد. آن در خارج از خروجی 15 در Belt Parkway نزدیک Spring Creek Park است. اگرچه بهترین گزینه برای کسانی است که به اتومبیل دسترسی دارند اما ارزش سفر از طریق اتوبوس را هم دارد. Gateway Mall شامل یک مرکز خرید دوم است که یک فروشگاه Gap، Five Under و بسیاری از مغازه های دیگر را در خود جای داده است. اگر تازه به این محله منتقل شده اید و به محصولات خانگی Bed، Bath & Beyond، Home Depot یا Target نیاز دارید، این مکان عالی است.

ورای بروکلین

اگرچه هرگز دلیلی برای ترک بروکلین وجود ندارد. اگر خود را با دعوت به Hamptons شیک یا North Fork دوست داشتنی لانگ آیلند مواجه دیدید، در راه بازگشت یکی از فروشگاه های بزرگ جعبه یا مراکز خرید در Long Island را ببینید. مرکز خرید گرین اکرس در دره استریم، نیویورک، هشت مایل با مرز بروکلین فاصله دارد. علاوه بر این، اما بسیار بزرگتر، مرکز خرید روزولت فیلد، یکی از بهترین مراکز خرید Long Island در Garden City، نیویورک (حدود 21 مایل دورتر) است. اگر نمی خواهید شهر نیویورک را ترک کنید، می توانید با قطار به مرکز کوئینز سنتر در Elmhurst، کوئینز، حدود 4 مایل با مرز بروکلین بروید.

انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 127

به "مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک" امتیاز دهید

4 کاربر به "مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید برتر در بروکلین، نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید