جزیره گرنویل ونکوور (کانادا) - مجری سفرهای گردشگری

جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)

جزیره گرنویل (Granville Island) یکی از برترین مکان های دیدنی ونکوور بوده و میزبان بزرگترین جشن روز کانادا (اول جولای) در کل شهر است. این جزیره همچنین منزلگاه بازار بسیار معروف گرنویل است. شاید در نگاه اول این جزیره حس و حالی توریستی داشته باشد اما در واقعیت جذابیت‌های آن خیلی فراتر از جاذبه‌هایی هستند که برای جذب توریست‌ها ایجاد شده‌اند. مردم محلی خودشان عاشق این بخش شهر هستند و برای غذا خوردن، خرید و تفریحات مختلف مانند رفتن به سینما به اینجا می‌آیند؛ به همین خاطر گرنویل آیلند نقشی مهم در زندگی روزمره ونکووری‌ها بازی می‌کند.

جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)

جزیره گرنویل در فالس کریک و درست در جنوب مرکز شهر ونکوور قرار گرفته است. مسافران تور کانادا می‌توانند به وسیله اتوبوس، اتوبوس دریایی، با پای پیاده، با دوچرخه و همچنین به وسیله اتومبیل شخصی به این جزیره بروند. اگر ماشین شخصی دارید می‌توانید از ورودی جزیره در تقاطع خیابان اندرسون و جاده لامیز میل استفاده کنید. در داخل جزیره، هم پارکینگ رایگان (تا 2 ساعت) و هم پارکینگ پولی در دسترس هستند. یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید برای بچه‌ها در تور ونکوور، بازار بچه‌ها در جزیره گرنویل است که نزدیک به خیابان ورودی جزیره قرار گرفته است. این بازار چند طبقه منزلگاه گستره متنوعی از فروشگاه‌ها است که تمام تمرکزشان بر کودکان است و انواع و اقسام وسایل از جمله اسباب‌بازی و پوشاک را می‌فروشند. این بازار علاوه بر داشتن تعداد زیادی فروشگاه، یک محوطه بازی سرپوشیده با نام منطقه ماجراجویی هم دارد.

از میان تمام فعالیت‌های محبوب برای انجام دادن در جزیره گرنویل، جایگاه اول به گشت و گذار در بازار عمومی جزیره تعلق می‌گیرد. با وجود بیشتر از 100 غرفه، بازار عمومی جزیره گرنویل با انواع خوراکی‌های تازه محلی، انواع غذاهای دریایی، گوشت، گستره متنوعی از غذاهای آماده (برای خریدن و رفتن به پیک نیک در بیرون یا نوش جان کردن در داخل فودکورت بازار) و گزینه‌های متنوعی از صنایع دستی و کارهای هنری پر شده است. برای هر کسی که در تور کانادا خود به ونکوور سر می‌زند، بازدید از این بازار از بایدهای سفرش است.

جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)

البته که غذاهای آماده بازار عمومی، تنها گزینه‌های غذا خوردن در این جزیره نیستند. مسافران تور کانادا می‌توانند در یکی از ده‌ها رستوران عالی جزیره گرنویل غذا بخورند. ادیبل کانادا یکی از بهترین رستوران‌های ونکوور است که در آن مواد اولیه مستقیم از مزرعه‌ها به رستوران آورده می‌شوند. سر زدن به رستوران غذای دریایی سندبار را هم از قلم نیاندازید. بزرگترین پارک آبی رایگان در امریکای شمالی در جزیره گرنویل قرار دارد. این پارک تنها در تابستان (از نیمه‌های می تا اوایل سپتامبر) باز است و یکی از بهترین پارک‌های آبی ونکوور به حساب می‌آید. این پارک مقصدی عالی برای تفریح بچه‌های زیر 10 سال است. این پارک آبی همچنین یک سرسره آبی بزرگ، چندین دالان آبی و یک زمین بتنی آبفشان دارد.

منبع: tripsavvy.com
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 31

به "جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره گرنویل ونکوور (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید