باغ های بوچارت در ونکوور کانادا - مجری سفرهای گردشگری

باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

با میزبانی از حدود یک میلیون بازدیدکننده در هر سال، باغ های بوچارت شهر ونکوور (The Butchart Gardens) یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین مکان های دیدنی این بخش کانادا به حساب می‌آیند. باغ های گل بوچارت در عمل یک جاذبه تاریخی ملی و یک نمایشگاه هنری با به کارگیری میلیون‌ها گل و گیاه رنگارنگ و بسیار زیبا هستند. مسافران تور کانادا در این باغ 22 هکتاری و در تمام طول سال می‌توانند از دیدن زیبایی های طبیعت بی‌نظیر این سرزمین لذت ببرند.

 
باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

قدمت باغ های بوچارت به حدود سال 1904 میلادی بر می‌گردد، زمانی که این مجموعه به یک ملک شخصی تعلق داشت. امروزه 50 باغبان به صورت تمام وقت زمین‌های این باغ زیبا را مراقبت می‌کنند و آن را به یکی از مشهورترین باغ های گل در تمام دنیا تبدیل کرده‌اند. همانطور که گفته شد، باغ در تمام طول سال باز است؛ اما به شما توصیه می‌کنیم در تور کانادا خود بهار را برای بازدید از این مجموعه انتخاب کنید، زمانی که هزاران گل شکوفه کرده و کل باغ را به یک تابلوی هنری بی‌مانند تبدیل می‌کنند. البته پاییز و رنگ‌های قرمز و طلایی درختان و گیاهان هم یک زمان عالی دیگر برای بازدید از این باغ به وجود آورده‌اند. برخی از مشهورترین و محبوب‌ترین بخش‌ها و رویدادهای باغ بوچارت ونکوور شامل باغ ژاپنی، باغ ایتالیایی، چرخ و فلک رز و آتش‌بازی غروب‌های شنبه‌ها هستند.

بلیت ورودی باغ های بوچارت ونکوور بسته به فصل، بین 17 تا 30 دلار قیمت دارد. برای بچه‌ها، نوجوان‌ها و گروه‌های بازدیدکننده قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. هر فصل در باغ بوچارت زیبایی و افسون خاص خودش را دارد؛ در نظر داشته باشید که شلوغ‌ترین دوره برای این پارک دوره بین جولای و آگوست است، زمانی که مسیرهای پیاده‌روی در باغ بین ساعات 11 صبح تا 3 بعدازظهر با انبوهی از جمعیت حسابی شلوغ هستند. اگر در این وقت از سال به تور کانادا رفتید، توصیه می‌کنیم صبح‌های زود یا اواخر بعدازظهر را برای بازدید از باغ بوچارت انتخاب کنید.

باغ های بوچارت در ونکوور کانادا

مسافران تور کانادا چندین گزینه برای غذا خوردن در این باغ زیبا دارند. رستوران Dining Room یک منوی کامل از غذاهای عالی به اضافه منظره خارق‌العاده و چشم‌نواز باغ خصوصی و باغ ایتالیایی دارد. برای ورود به این رستوران باید از قبل میز خود را رزرو کرده باشید. در رستوران Blue Poppy شما می‌توانید غذاهای ساده‌تر و فست‌فودی را پیدا کنید. این رستوران منوی مخصوص بچه‌ها هم دارد. سوپ، ساندویچ و دیگر غذاهای ساده بیرون‌بر را می‌توانید در کافی‌شاپ مستقر در میدان چرخ آبی پیدا کنید. گفتنی است رستوران Dining Room برای چای‌های بعدازظهریش بسیار معروف است. در ماه‌های سردتر سال، این منوی بعدازظهری کمی تغییر می‌کند و گزینه‌های گرم‌تر بیشتری را شامل می‌شود.

باغ های بوچارت با یک سواری از میان یک مسیر خوش‌منظره و از مبدا ویکتوریا به راحتی در دسترس هستند. اگر در تور کانادا خود در ونکوور مستقر شدید، می‌توانید قایق‌های مسافربری را از ترمینال Tsawwassen سوار شده و تا خلیج سوارتز بیایید. از آنجا تابلوها را دنبال کنید تا به باغ بوچارت ونکوور برسید. حتی اگر در فصل‌های سرد سال در نزدیکی باغ بودید، فرصت بازدید از آن را از دست ندهید، چرا که حتی در فصل سرد سال و بدون وجود رنگارنگی گل‌ها، باغ جذابیت خاص خودش را دارد.

منبع: canadianbucketlist.com
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 27

به "باغ های بوچارت در ونکوور کانادا" امتیاز دهید

5 کاربر به "باغ های بوچارت در ونکوور کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ های بوچارت در ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید