تور کشتی کروز مدیترانه بهار و تابستان 1403

بزرگترین مزیت سفر با کشتی کروز، برنامه ریزی دقیق آن و نیز خلاصی از حمل باروبنه سفر میباشد، شما شب در هتل شناورتان استراحت میکنید و صبح را در بندری جدید بیدار میشوید.

این سفر به مدت 13 شب و 12 روز به اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و مالتا برنامه ریزی شده است.

 
تور کشتی کروز مدیترانه نوروز 1401

  • کشورها: اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و مالتا
  • بنادر: بارسلون، مارسی، جنوا، چیویتاوکیا، پالرمو، مالتا
  • کشتی: MSC Splendida
  • بندر آغاز و پایان سفر: بارسلون اسپانیا
  • دوره سفر در کشتی: 8 روز و 7 شب

برنامه سفر قبل از سوار شدن به کشتی

روز اول: 22 مارس: ورود به رم

صبح به رم می­رسید و به هتل خود می­روید. پس از ورود به هتل، با راهنما و مترجم مسلط به فارسی تور ملاقات خواهید کرد.

روز دوم: 23 مارس: رم

صبحانه در هتل صرف خواهد شد.

تور یک روزه رم و شهر واتیکان (حدود 7 ساعت)

طی تور یک روزه، می­توانید به کمک راهنمای حرفه­ای خود از زیبایی­ها و عجایب رم و شهر واتیکان دیدن کنید. بقایای روم باستان شامل آمفی­تئاتر افسانه­ای، معبد پانتون و سالن بزرگ رومی را ببینید، داستان­ گلادیاتورها و امپراطورها را بشنوید و در پیاتزا ناوونا از هنر عجیب ایتالیایی لذت ببرید. طی بعد از ظهر می­توانید جاذبه ­های مقدس شهر واتیکان، از جمله موزه ­های فوق العاده زیبا، کلیسای سیستین و میدان سنت پیتر را ببینید.

روز سوم: 24 مارس: رم به بارسلونا و ورود به کشتی

صبحانه در هتل صرف خواهد شد.

سپس به فرودگاه بروید و عازم بارسلونا شوید. باید از فرودگاه به سمت بندر کشتی­های تفریحی بروید.

 

برنامه سفر با کشتی کروز

روز

تاریخ

بندر

رسیدن

حرکت

3

Mar 24

بارسلون، اسپانیا

-

6:00 PM

4

Mar 25

مارسی، فرانسه

8:00 AM

5:00 PM

5

Mar 26

جنوا، ایتالیا

8:00 AM

6:00 PM

6

Mar 27

چیویتاوکیا، ایتالیا

8:00 AM

7:00 PM

7

Mar 28

پالرمو، ایتالیا

10:00 AM

5:00 PM

8

Mar 29

مالتا

10:00 AM

6:00 PM

9

Mar 30

روی دریا

-

-

10

Mar 31

بارسلون، اسپاینا

9:00 AM

-

 

برنامه سفر بعد از پیاده شدن از کشتی

روز دهم: ورود به بارسلونا و خروج از کشتی

در ساعت 2 بعد از ظهر به بارسلونا می­رسید و به هتل می­روید.

روز یازدهم: بارسلونا

صبحانه در هتل صرف خواهد شد.

تور بهترین جاذبه ­های بارسلونا شامل ساگرادا فامیلیا (7 ساعته)

طی یک تور مفصل در مرکز کاتالونیا، از زیبایی­های معماری و تاریخ غنی بارسلونا بازدید خواهید کرد. همراه راهنمای حرفه­ای برخی از معروف­ترین مناظر شهر را ببینید و از راه میان­بر به سمت شاهکار مدرنیست Gaudi، یعنی La Sagrada Familia  بازدید کنید. به سمت تپه Montjuïc بروید و از چشم اندازهای شهری فوق العاده وسیع بارسلونا لذت ببرید، در خیابان­های محله گوتیک قدم بزنید و از معبد 2000 ساله رومی دیدن کنید.

روز دوازدهم: بارسلونا

صبحانه در هتل صرف خواهد شد. از یک روز اقامت رایگان در بارسلونا لذت ببرید.

اختیاری فلامنکو نایت در تابلو کوردوبز

روز سیزدهم: بارسلونا ، پرواز به سمت خانه

صبحانه در هتل صرف خواهد شد. سپس به فرودگاه می­روید و به خانه برمی­گردید.


 

نرخ تور و کشتی کروز

Balcony Stateroom

1st and 2nd person in the cabin

$ 3620

3rd/4th Adult (17 years and older):

$ 2650

3rd/4th Child (12-17 years)

$ 2470

3rd/4th Child (11 & under)

$ 2060

Aurea Suite Stateroom

1st and 2nd person in the cabin

$ 4600

3rd/4th Adult (17 years and older):

$ 3020

3rd/4th Child (12-17 years)

$ 2470

3rd/4th Child (11 & under)

$ 2060

هزینه تور به این شرح است:

  • هشت روز و 7 شب گردش در مدیترانه داخل اتاق­ برگزیده؛
  • سرو تمام وعده ­های غذایی در کشتی (در سالن­های غذاخوری اصلی و کافه)؛
  • ارائه انواع امکانات تفریحی توسط کارکنان کشتی؛
  • هزینه بندر و مالیات دولتی؛
  • تمام نقل و انتقالات بین فرودگاه و بندر؛
  • تور رم همراه با راهنما؛
  • در بارسلونا همراه با راهنما؛
  • 2 شب اقامت در رم در هتل چهارستاره؛
  • 3 شب اقامت در بارسلونا در هتل چهارستاره؛
  • 5 وعده صبحانه در هتل؛
  • پرواز از رم به مقصد بارسلونا؛
  • همراهی راهنمای تور مسلط به فارسی در کل سفر؛
  • گردش در ساحل جنوا.
  • گردش در ساحل سیویتاوچیا

هزینه ­های تور عبارتند از:

  • پروازهای بین المللی: تهران به رم و بارسلونا به تهران؛
  • تمام هزینه ­های ورودی؛
  • وعده ­های غذایی در کنار ساحل؛
  • وعده ­های غذایی خارج از کافه ­ها و سالن غذاخوری اصلی؛
  • خشکشویی، انواع نوشیدنی، سودا، آب معدنی، هزینه ­های درمانی، استخر، سالن زیبایی، بازی، خرید داخل کشتی و هزینه امکانات دیگر با مقاصد شخصی.
  • انعام کارکنان: بزرگسالان (18 سال به بالا): 7 دلار برای هر شب؛ کودکان (زیر 14 سال): هزینه تعلق نمی­گیرد.

نکته مهم:

  • همه هزینه ­ها باید با دلار آمریکا پرداخت شوند؛
  • تعداد اتاق­های ظرفیت سه و چهارنفره این کشتی بسیار محدود هستند، بنابراین فقط رزروهای 2 نفره در یک کابین تضمین خواهند شد. احتمال پذیرفته شدن کابین­های ظرفیت سه یا چهارنفر بسیار کمتر خواهد بود.
  • کاهش هزینه برای سومین یا چهارمین فرد بزرگسال یا کودک در کابین، به میزان دسترسی به اتاق­های سه و چهار ظرفیتی بستگی دارد و ظرفیت کلی تحت کنترل می­باشد.
  • همه مهمانان زیر 21 سال بایستی همراه یک والد یا فرد بزرگسال بالای 21 سال که مسئولیت مراقبت را بر عهده بگیرد، باشند. بنابراین اتاق افراد زیر 21 سال با همراه مشترک خواهد بود.

نکات پرداخت:

  • هنگام رزرو اتاق، بایستی به ازای هر فرد سپرده غیرقابل استرداد 500 دلار امریکا ایجاد نمایید تا از قطعی شدن رزرو اطمینان حاصل کنید.
  • 45 روز پیش از حرکت بایستی هزینه ­ها را بپردازید.
  • وظیفه نگهداری از مدارک و ویزای مهمانان به عهده خود آنهاست.

 

انواع اتاق های کشتی کروز

اتاق بالکن

تمام تخت­ها طبق درخواست به صورت تکی یا دوتایی آماده می­شوند. امکانات اتاق شامل کمد بزرگ، سرویس بهداشتی همراه دوش یا وان، سشوار، حوله، شامپو و ژل حمام، تلویزیون هوشمند، تلفن، اینترنت برای تبلت یا لپ­تاپ (بسته به هزینه مصرف)، مینی بار و گاوصندوق، و دستگاه تهویه می­باشد. مساحت اتاق حدود 183 در 454 فوت مربع است. میزان دید اتاق­های ویژه بلا اکسپرینس محدود است.

اتاق سوییت درجه یک

در کشتی­های کلاس فانتازیا انواع سوییت مختلف ارائه می­شوند. برخی از سوییت­ها دارای تخت دوتایی هستند که بنابه درخواست قابلیت جدا شدن به دو تخت تکی را دارند. امکانات شامل دستگاه تهویه، کمد بزرگ، سرویس بهداشتی با وان حمام، تلویزیون هوشمند، تلفن، اینترنت (کابلی، طبق هزینه مصرف) مینی بار و گاوصندوق می­باشد. مساحت اتاق حدود 226 در 505 فوت مر­بع است. (برخی اتاق­ها دارای بالکن بوده و برخی پنجره ­های پانورامیک دارند).


 

تورهای انتخابی کشتی کروز در سواحل

گردش ساحلی

مارسیل، فرانسه - شنبه، 25 مارس

اکسون پروونس

پس از خروج از بندر مارسیل و طی مسیر 40 دقیقه­ای، به شهر زیبای اکسون پروونس خواهید رسید. در ابتدای سفر، از کلیسای قرن دوازدهمی سنت سویور و باغ­های آن بازدید خواهید کرد. این کلیسا در محل یک معبد رومی ساخته شده و قدمت آن به دوره ­های بین قرون یازده و دوازده می­رسد. در مقابل کلیسا، دروازه کوتیک بسیار آراسته­ همراه با درهای حکاکی شده وجود دارد. کلیسا متمایل به شمال بوده و یک برج ناتمام نیز در جهت شمالی آن قرار گرفته است. می­توانید در مرکز شهر تاریخی پیاده روی کنید (مسیر حدود 5/1 ساعته است) و سپس به محله معروف مازارینو، همان محل مسکونی که در نیمه دوم قرن هفدهم توسط برادر کاردینال مازارین برای مردم محترم اکسون پروونس ساخته شده است، برسید. دقت داشته باشید که در این تور، بایستی مسیرهای طولانی طی شود که همه آنها کاملاً هموار نیستند، بنابراین ممکن است تور برای افرادی که مشکل پیاده روی دارند مناسب نباشد. توصیه می­کنیم برای بازدید از اماکنی که اهمیت مذهبی دارند، پوشش مناسب داشته باشید.

هزینه به ازای هر نفر:

بزرگسالان: 69 دلار

کودکان: 52 دلار

 

تور شهر مارسیل

حتماً از این شهر ساحلی مهم دیدن کنید. تور از سالن کلیسای Notre Dame de la Garde شروع می­شود که به طرزی شگفت انگیز بر فراز تپه واقع شده است. کلیسای عظیم در محل یک معبد باستانی و از دو بخش کوچکتر بالا و پایینی تشکیل شده است. در جاده کورنیش (جاده ساحلی) به مسیر ادامه بدهید تا به قلعه بورلی و باغ آن برسید (امکان بازدید از داخل وجود ندارد). در این سفر می­توانید از مرکز مرسیل و تصاویر کاخ لانگچمپز دیدن کنید و سپس در بندر قدیمی (Vieux Port) وقت بگذرانید. دقت داشته باشید که این تور برای افرادی که در راه رفتن مشکل دارند یا از ویلچر استفاده می­کنند مناسب نیست چون مسیر دارای پله ­های متعدد بوده و اطراف باسیلیکا نیز ناهموار می­باشد. توصیه می­کنیم برای بازدید از اماکنی که اهمیت مذهبی دارند، پوشش مناسب داشته باشید.

هزینه به ازای هر نفر:

بزرگسالان: 69 دلار

کودکان: 52 دلار

 

جنوا، ایتالیا - یکشنبه، 26 مارس

مرکز تاریخی

بعد از طی مسیر با قایق، به میدان  Caricamentoمی­رسید. در این محل می­توانید از مرکز شهر تاریخی جنوا دیدن کنید. در خیابان­های زیبایی که به نام کاروگی معروف هستند، قدم بزنید تا به میدان فراری، قلب تجاری جنوا برسید و از کاخ دوکال بازدید کنید (بازدید از داخل ممنوع است). سپس به Cisterne del Ducale می­رسید که در آن قفسه ­هایی پر از نان­های بروشتا و فوکاچیای محلی جنوا انتظار شما را می­کشند. در ادامه تور، مناظر خارجی کلیسای سن لورنزو را خواهید دید. قبل از بازگشت به بندر می­توانید مدتی آزادانه گردش کنید. دقت داشته باشید این تور فقط برای مسافران کشتی بندر جنوا می­باشد و برای افرادی که از ویلچر استفاده می­کنند نیز مناسب نیست. در این تور باید مسیر زیادی را پیاده بروید (حدود 5/2 ساعت) و قایق نیز مجهز به بالابر یا سراشیبی نمی­باشد.

هزینه به ازای هر نفر:

داخل پکیج تور قید شده است

 

سیویتاوچیا، ایتالیا - دوشنبه، 27 مارس

فروشگاه کسل رومانو

پس از خروج از سیویتاوچیا و طی مسیری 1 ساعته، به خروجی فروشگاه کسل رومانو می­رسید.

تفاوت را تجربه کنید

در فروشگاه کسل رومانو می­توانید محصولات برندهای معروف موردعلاقه خود را با 30 تا 70 درصد تخفیف خریداری نمایید. فروشگاه در تمام طی سال دایر است. این فروشگاه مجهز به نماهای زیبا، کافه و رستوران، زمین بازی کودکان، پارکینگ و بیش از 150 بوتیک بوده و برای همه جذاب خواهد بود. فروشگاه ­های مختلفی از برندهای مد مانند والنتینو، روبرتو کاوالی و مایکل کورس گرفته تا برندهای ورزشی مانند نایک و آدیداس در این محل وجود دارند و حتی برندهای محصولات روزمره مانند گس و دیزل هم پیدا می­شوند.

مدت تور: 7 ساعت

هزینه به ازای هر نفر:

داخل پکیج تور قید شده است

 

پالرمو، ایتالیا - سه شنبه، 28 مارس

پالرمو و کلیسای پالاتین

در این تور می­توانید داخل خیابان­ها و میدان این شهر سیسیلی فوق العاده و شلوغ گردش کنید. از بنای یادبود اصلی پالرمو یعنی کلیسای پالاتین بازدید کنید. این کلیسا در سال 1132 توسط راجر دوم سیسیلی ساخته شد و تکمیل ساخت آن هشت سال طول کشید. در بدو ورود به این محل، شیفته زیبایی و ظرافت موزاییک­های بسیار زیبای سقف و گنبد خواهید شد. جاذبه ­های معماری ارزشمند دیگری نیز در پالرمو هستند که از جمله آنها می­توان به کاخ نورمن (فقط بازدید از بیرون) و کلیسا (فقط بازدید از بیرون) اشاره کرد. حتماً از فرصت استفاده کنید و به بازار کاپو، بزرگترین بازار تولید و فروش ماهی در پالرمو سر بزنید. در انتهای تور، از تئاتر ماسیمو (فقط بازدید از بیرون) دیدن خواهید کرد و بعد به فرودگاه بازمی­گردید. دقت داشته باشید که این تور برای افرادی که در راه رفتن مشکل دارند یا از ویلچر استفاده می­کنند مناسب نیست.

 

هزینه به ازای هر نفر:

بزرگسالان: 99 دلار

کودکان: 72 دلار

 

والتا، جزیره مالت - چهارشنبه، 29 مارس

رابات، ماستا و مدینا

در این تور باید نصف روز را خارج از کشتی بگذرانید و سه جاذبه اصلی جزایر مالت را ببینید. در ابتدای تور همراه راهنما از اولین مقصد یعنی شهر دیوارکشی شده قرون وسطایی مدینا بازدید خواهید کرد. این شهر در نیمه دوم قرن 16 توسط شوالیه ­های مالت ساخته شده و زمانی مرکز مالت به شمار می­رفت. از این شهر به نام شهر ساکت نیز یاد می­شود چون استفاده از وسایل نقلیه موتوردار در محدوده دیوارها به شدت ممنوع است. باید در کل مدینا پیاده گردش کنید. می­توانید در شهر قدیمی و زیبا قدم بزنید و ساختمان­ها و استحکامات قدیمی آن را ببینید. مقصد بعدی، شهر رابات است که در آن می­توانید پیاده روی کوتاهی داشته باشید و برای خرید سوغاتی بروید. آخرین مقصد تور، شهر ماستا می­باشد که فاصله کمی از رابات دارد. در ماستا می­توانید کلیسای مشهور صعود مریم را ببینید که در سال 1871 وقف شد و گنبد عظیم آن از جمله بزرگترین گنبدهای آزاد جهان به شمار می­رود. در انتهای تور، همراه راهنما به سمت بندر بازمی­گردید تا سوار کشتی شوید. دقت داشته باشید در شهر مدینا فقط باید پیاده بروید و زمان پیاده روی نیز طولانی خواهد بود؛ بنابراین این تور برای افرادی که در راه رفتن مشکل دارند یا از ویلچر استفاده می­کنند مناسب نیست. در تمام بخش­ها امکان ورود ویلچر وجود دارد، اما زمین مدینا تا حد زیادی سنگفرش می­باشد و ممکن است برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می­کنند راحت نباشند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می­کنند باید یک همراه داشته باشند تا هنگام ورود و خروج از واگن دچار مشکل نشوند. به علاوه ویلچر باید قابلیت تا یا جمع شدن داشته باشد چون واگن به بالابر یا شیب مجهز نیست. مهمانانی که از ویلچر استفاده می­کنند بایستی پس از ورود به کشتی با مسئولان گردش ساحلی تماس بگیرند تا اقدامات لازم انجام شود. در روزهای تعطیل شنبه بازدید از کلیسای ماستا فقط از بیرون امکان پذیر است. توصیه می­کنیم برای بازدید از اماکنی که اهمیت مذهبی دارند، پوشش مناسب داشته باشید.

هزینه به ازای هر فرد:

بزرگسال: 62 دلار

کودک: 49 دلار


 

آشنایی با کشتی: MSC SPLENDIDA

ظرفیت: 3274 مهمان؛ دوبرابر ظرفیت / ظرفیت کلی 3959 مهمان

وزن: 133500 تن؛ طول: 1093 فوت؛ پهنا: 124 فوت

13 عرشه برای مهمانان؛ 13 بالابر؛ تعداد کارکنان: 1325 نفر

کشتی MSC Splendida جدیدترین کشتی ما می­باشد و دومین کشتی سری تفریحی فانتازیا در MSC به شمار می­آید. این کشتی در 12 جولای سال 2009 به آب انداخته شد. مسافران می­توانند از امکانات استخر MSC و خدمات کارکنان حرفه­ای بهره مند شوند. امکاناتی مانند سولاریوم، حمام ترکی، اتاق ریلکسیشن، تالاسوتراپی، اتاق ماساژ و استخر گردابی فراهم شده است و مهمانان می­توانند در فضایی آرامش­بخش از آنها استفاده نمایند. برای کودکان نیز محیط بازی زیبا همراه با فعالیت­های گروهی و پارک آبی تدارک دیده ایم. برای افرادی که به فعالیت­های ورزشی علاقه دارند، یک اتاق ورزش آفتاب­گیر در بالای آب ارائه شده است. بخش تفریحی کشتی MSC Splendida دارای 4 استخر شنا، یک زمین اسکواش، شبیه­­ساز هیجان­انگیز فرمول 1 و امکانات دیگر می­باشد.

غذاخوری

La Raggia (اتاق غذاخوری با دو درجه)

Villa Verde (اتاق غذاخوری اصلی با نمای وسیع)

Santa Fe (رستوران تکس مکس)

L'Olivo (رستوران فرانسوی La Carte)

Bora Bora (غذاخوری معمولی)

بار و سالن Paga Pago (غذاخوری معمولی)

Splendida بار

L'Aperitivo

سالنCigar

سالن Aft

L'Enoteca

L'Espresso

Blu Note

بار ورزشی

La Prua

بار موویدا

بار Del Riccio

بار Tartaruga

سالن درجه یک

کلوب 33

Le Club

بار درجه یک

استراحتگاه

پارک آبی

Il Tropici

Lido Catalano

استخر درجه یک

دیوار LED

استخر Aurea

سولاریوم

شبیه­ساز فرمول 1

مرکز ورزشی Lo Stadio

مینی گلف

مراکز تفریحی و فروشگاه

تئاتر Strand

سینما 4 بعدی

Royal Palm

کتابخانه الکترونیکی

اتاق کارت بازی

Galleria d'Arte

گالری و فروشگاه تصاویر

فروشگاه استخر

گالری فروشگاه

La Caramella

کودکان و نوجوانان

مرکز تجاری

اتاق گرافیتی

دنیای مجازی

Il Polo Nord

Toboga

 

امکانات

رستوران La Reggia

رستوران La Reggia به دکوراسیون داخلی آراسته و زیبایش که از چینی­های ظریف گرفته تا ظروف بلوری و نقره­ای در آن به کار رفته اند، مشهور است. هر روز صبح در La Reggia به افتخار یکی از مناطق ایتالیا منوی متفاوتی ارائه می­گردد که غذاها و مشهورترین نوشیدنیهای محلی را نیز شامل می­شود.

 

رستوران Ville Verde

رستوران Ville Verde کشتی، دید وسیعی به مناظر زیبای اطراف دارد و نورپردازی طرح رستوران با توجه به آن انجام شده است. این رستوران دارای منوی مدیترانه­ای بوده و شامل غذاهای سبکی می­شود که همیشه در دسترس هستند. به این ترتیب افرادی که هرروز می­دانند می­خواهند چه سفارش بدهند نیز راضی خواهند شد.

 

رستوران L’Olivo

در L’Olivo خوراک­های لذیذ 14 کشور مدیترانه­ای مختلف (الجزیره، کرواسی، قبرس، مصر، فرانسه، یونان، اسرائیل، ایتالیا، لیبی، مراکش، پرتغال، اسپانیا، تونس و ترکیه) ارائه می­شود.

 

رستوران Tex Mex Santa Fe

رستوران Tex Mex Santa Fe برای عاشقان غذا بهترین انتخاب است. می­توانید انواع غذاهای مکزیکی را تست کنید؛ از استیک­های تگزاسی تا انچیلادا، فاجیتا و بوریتو و انواع تاکو، گواکامول و تورتیا همراه نوشیدنی مکزیکی، تکیلا یا مارگاریتا در این رستوران سرو می­شود. آشپزخانه دید کاملی دارد و فضای سنتی این رستوران را کامل می­کند.

 

بار Purple Jazz

لیست نوشیدنی­های بار Purple Jazz از موسیقی جاز الهام گرفته شده است. در این بار ویسکی­های ناب، کونیاک، گراپای قدیمی، بهترین برندهای جین و ودکا و تکیلای عمل آمده ارائه می­شود.

 

La Piazzetta

حتما به La Piazzetta سر بزنید. این کافه با اتاق بستنی مخصوص، کلوچه و شکلات و یادبود جهانی کارخانه شکلات ویلی ونکا در انتظار مهمانان است. منوی کافه شامل باواریوز خامه با بادام و انواع توت، سمیفردوی شکلاتی، ماکارون وانیلی و گلاب، کانولی، بابا و انواع شیرینی مرینج می­شود.

 

L’Espresso

طراحی داخلی کافه بار L’Espresso از رایحه شکلات الهام گرفته شده و دیوارهای آن نیز به شکل شکلات ساخته شده­اند.

 

امکانات تفریحی

 

امکانات و برنامه ­های تفریحی ارائه شده در کشتی MSC Splendida به خوبی نشان می­دهند که خدمات تفریحی MSC تا چه حد به رفاه مهمانان خود اهمیت می­دهد. امکاناتی از جمله تئاتر 1600 ظرفیتی فوق مدرن، دیسکوی فوق العاده کلوب 33 و کازینوی Royal Palm با مساحت بیش از 1000 متر مربع و بازی­های کازینویی و دنیای مجازی همراه با اتاق بازی ویدیویی برای مهمانان فراهم شده اند.

 

بخش کودکان و نوجوانان

اتاق بازی کلوب MSC

اتاق بازی کلوب MSC خدمات رایگان مخصوص کودکان سنین 3 تا 17 سال می­باشد. چهار برنامه جداگانه در کلوب کودکان فراهم می­باشد که هریک مخصوص گروه سنی ویژه­ای هستند.

مینی کلوب: 3 تا 6 سال

جونیور کلوب: 7 تا 11 سال

تیم Y: 12 تا 14 سال

کلوب نسل نوجوان MSC: 15 تا 17 سال

 

ساعات کاری

کلوب­های مینی و جونیور هم داخل دریا و هم در بندر دایر هستند. هرروز والدین می­توانند از ساعت 9 صبح تا 11 شب فرزندان خود را با اطمینان خاطر به کارکنان مینی کلوب بسپارند و خود به گردش ساحلی بروند یا در بندر از اوقات فراغت خود لذت ببرند.

والدینی که مایلند فرزندان خود را به کلوب کودکان بسپارند و در گردش ساحلی MSC شرکت کنند، بایستی حداقل یک روز زودتر به کارکنان کلوب کودکان اطلاع بدهند.

به "تور کشتی کروز مدیترانه بهار و تابستان 1403" امتیاز دهید

33 کاربر به "تور کشتی کروز مدیترانه بهار و تابستان 1403" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز مدیترانه بهار و تابستان 1403"

6 دیدگاه

امید 21 شهریور 1401

لطفا کل هزینه رفت و برگشت رو بگید.

پاسخ به امید

علیرضا خدابخشی 16 مرداد 1401

من قصد رفتن یک سفر کروز و سورپرایز کردن خانواده ام را دارم. اما قبلش نیاز دارم یک بر آورد دقیقی از هزینه های سفر از مبدا تهران داشته باشم. من و همسرم به همراه دو دخترم که یکی 14 و یکی ده ساله هست در این سفر خواهیم بود. لطفا تماس بگیرید و راهنمایی بفرمایید

پاسخ به علیرضا خدابخشی

Ehsan 31 تیر 1401

هزینه کل سفر از اقامت هتل ها، اقامت کشتی، غذا، پرواز رفت و برگشت به ایران چقدر می شود؟
ممنون

پاسخ به Ehsan

سعید 13 تیر 1401

درود
گرفتن ویزا به چه صورت هست؟

پاسخ به سعید

مجید 11 شهریور 1401

سلام
منم سوال مشابهی داشتم هزینه کامل سفر چقدر میشه من و همسرم و پسرم که ایشون هم 35 سالش هست اگر جواب کامل بدین متشکر میشم ضمنا پاسخ دوستان را هم تو سایت بزارین در ضمن اولین تور در چه تاریخی برگزار میشه
ممنون

پاسخ به مجید

اکرم قائم مقامی 13 دی 1400

سلام ، خواستم بدونم این مبلغ مثلا 3620 دلار یا 2650 دلار که زدین برای هر نفر، شامل حرکت از تهران تا برگشت به تهران میشه، یا هزینه تورهایی رو که جدانوشتین هم بهشون اضافه میشه ؟
ضمنا در سه 4 روزی که در رم و بارسلونا ست ناهار و شام داده نمیشه و فقط صبحانه است ؟
وتا کی فرصت برای ثبت نام هست ؟
راستی فرموده بودین 500 دلار غیرقابل استرداد برای رزرو ، خب اکر کلا نتونستین رزرو کنین برامون چی ؟ 500 دلار از دستمون رفته ؟

پاسخ به اکرم قائم مقامی
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)