بهترین پارک های شهر نیویورک - مجری سفرهای گردشگری

بهترین پارک های شهر نیویورک

اهالی نیویورک پارک های این شهر را به عنوان گنجینه های نادری در بین جنگل ها میدانند. با وجود 1700 پارک در 5 ناحیه میتوان گفت این گفته صحیح است. البته که هر فضای سبزی آرامش بخش است اما پارک هایی که در این مقاله لیست شده است از بهترین مکان ها برای گردش هستند.

بهترین پارک های شهر نیویورک

ما این لیست را از مناطق مورد علاقمان که چشم انداز زیبایی از نیویورک دارند و برای پیک نیک مناسب هستند، تهیه کرده ایم. همچنین این جاذبه های نیویورک برنامه های فصلی و رایگان هم دارند و بعضی از آنها دارای امکانات برگزاری کنسرت، پخش فیلم و جشنواره های غذا نیز هستند.

پارک Prospect

دو طراح به نام های Frederick Law Olmsted  و Calvert Vaux که سنترال پارک را طراحی کرده اند، مهر و نشان خود را بر پارک Prospect هم گذاشته اند. فضاهایی مانند Long Meadow و  Nethermead این امکان را میدهد که روی چمن ها دراز بکشید. همچنین جنگل وسیع Ravine از جنگل های مرتفع Brooklyn است. Robert Moses برنامه ریز بحث برانگیز شهر پشت خیلی از پارک های دلخواه کودکان است مانند باغ وحش و Wollman Rink که در تمام طول تابستان در آن پارتی های اسکیت برگزار میشود

پارک Prospect

سنترال پارک

برای اینکه واقعا حس کنید خارج از شهر هستید، به منطقه صحرایی 38 هکتاری در ضلع غربی پارک Ramble بروید. این منطقه یک داستان تاریخی دارد(در قرن اخیر یک مکان تفریحی برای همجنسگرایان هم بوده است) در اواسط دهه پنجاه هم به عنوان یک مکان تفریحی شناخته میشد. خوشبختانه مسیرهای پیچ در پیچ ، سنگ ها و جویبارها هنوز باقی مانده و منتظرند که کشفشان کنید.اگر میخواهید با نور خورشید بیشتر در تماس باشید و روابط اجتماعی  بیشتری داشته باشید کافی است که زیر اندازتان را در Sheep's Meadow بیاندازید، اینجا جایی ست که  افراد دور هم جمع میشوند، گیتار مینوازند و بازی میکنند.

سنترال پارک

پارک Brooklyn Bridge

برخی از پارک های شهر به منظور تکثیر مزارع روستایی و حفاظت از زمین های جنگلی ساخته شده اند اما پارک Brooklyn Bridg جز این پارک ها نیست به همین دلیل بسیار محبوب و پرطرفدار است. این پروژه یک تکه از ساحل و اسکله بروکلین را  به زمین تبدیل کرده است و شامل جاذبه هایی مانند  چرخ فلک Jane که در دهه 1920 بازسازی شده است و چشم انداز زیبایی از شهر منهتن دارد. اسکله 5 با زمین های ورزشی و بازی تکمیل شده است و نزدیک اسکله 2 زمین بسکتبال است و پیست اسکیت دارد.وقتی تابستان رو به اتمام است در این مکان نشست های کتاب خوانی در فضای باز و پخش فیلم درزمان غروب همراه با یکی از بهترین چشم اندازهای شهر برگزار میشود .

پارک Bryant

درست در پشت کتابخانه عمومی نیویورک پارک Bryant واقع شده است، یک اقامتگاه خوب که دارای  برنامه های سرگرم کننده رایگان در طول تابستان است، برنامه هایی شامل پخش فیلم در فضای باز. در فصل زمستان میتوانید در دهکده زمستانی بانک آمریکا به دنبال یک پیست اسکیت روی یخ و فروشگاه های پاپ آپ باشید. از امکانات دیگر این پارک داشتن اینترنت وایرلس رایگان است که این امکان محوطه را به یک فضای عالی برای شما تبدیل میکند که کار کنید و در آفتاب دلپذیر غرق شوید.

پارک Flushing Meadows-Corona

پارک Flushing Meadows-Corona

یک روز کامل را در دومین پارک شهر بگذرانید تا با یک دنیا مواجه شوید. ماندگارترین نماد آن Unisphere ، یک ماموت فولادین است که برای نمایشگاه جهانی در سال 1964 ساخته شد.همچنین استادیوم Arthur Ashe و Citi Field در New York Hall of Science رتبه یک فرهنگ و ورزش را دارا هستند. زمین های سبز هموار شامل یک باغ وحش ، یک دریاچه قایق سواری ، یک پارک مخصوص اسکیت ، یک فضای مناسب باربیکیو ، زمین بازی و یک مرکز آبزیان و هاکی 66 میلیون دلاری است.

در سال 2011 ، گیاهان تالابی مانند آزالیای باتلاقی و جلبک باتلاقی به منظور کنترل بهتر آب جاری ، بهبود ماهیگیری و رهاسازی ماهی ها در دریاچه Meadow  اضافه شدند.

پارک Hills در جزیره Governors

از سال 2016، Hills در Governors Island بود اما صدای موزیک از آن شنیده نمیشود. به جای آن، صدای پارکبان ها را میتوانید بشنوید و صدای دوچرخه هایشان که تا دو مایلی این تفرجگاه، تنها وسیله نقلیه آنهاست، و همین طور صدای فریادهای خوشحالی مردم در حالی که از یکی از عظیم ترین سرسره ها سر میخورند و بازدیدکنندگانی که بهترین چشم انداز نیویورک و منهتن را تماشا میکنند. در حالی که بسیاری از فضای سبز آن دست خوش تغییرات شده است، اما ویژگی های اصلی آن مانند Hammock Grove و Picnic Point همچنان به قوت خود باقی هستند. همچنین این پارک دارای یک منطقه به نام Adventures است که افراد میتوانند تفریحاتی مانند زیپ لاین، صخره نوردی و فضای تو در تویی مانند maze را تجربه کنند.

پارک Washington Square

این پارک نسبت به سایر پارکهای این لیست سر سبزی کمتری دارد اما یکی از اصلی ترینهاست.افراد معروف به هیپی که به تازگی معروف شده اند این پارک پاتوقشان است و بیشترشان هم در بین دانشجویان و دانش آموزان نیویورک هستند.در ماه های گرم سال، این پارک یکی از بهترین نقاط برای تماشای شهر، همراهی با موزیسین ها-از پیانیست ها گرفته تا ساکسیفونیستها- و هنرمندان خیابانی است. سر و صدای اسکیت بازها در نزدیکی نماد Washington Arch و بچه های شلوغ و پرتحرک در روزهای گرم تابستان کاملا به گوش میرسد.

پارک High Line

پارک High Line در سال 2009 ساخته شد، زمانی که یک تکه قدیمی از مسیر ریلی در غرب منهتن به یک باغ سر سبز تبدیل شد.. حالا تا فاصله دو مایلی گل ها و گیاهان در مسیر پیاده رو کاشته شده اند.میتوانید زمانتان را صرف قدم زدن در این مسیر و دیدن مجسمه ها، استخرهای کم عمق(که در روزهای گرم وسوسه میشوید در آن ها بپرید)، فود کورت و چشم اندازی از Hudson کنید.

پارک McCarren

این پارک بروکلین در میان هیپسترها محبوب است و بعدا در بین خانواده ها هم کم کم محبوب شد. در این پارک امکاناتی برای بازی بیس بال، فوتبال،زمین های مخصوص سگ ها، زمین تنیس و بسیاری دیگر وجود دارد. همچنین یک زمین بازی در خیابان Lorimer و Driggs واقع شده است. همچنین در این پارک یه صفحه نمایش برای تماشای فیلم است که در تابستان به فستیوال فیلم alfresco معروف است و فیلم های دهه 90 که خاطره انگیز هستند را پخش میکند.

پارک رودخانه ای Hudson

این پارک کنار دریا از Battery تا خیابان 59  امتداد یافته است و به شما این امکان را میدهد که دوچرخه سواری کنید و اسکیت کنید و به تماشای رودخانه Hudson و New Jersey مشغول شوید. گل ها، نیمکت و اسکله های زیادی در اینجا وجود دارد و همینطور برنامه های مختلفی مانند  ورزش های جوانان و کایاک سواری در آب. در عصر روزهای جمعه در اینجا میتوانید افراد متفاوتی ببینید، از گروه هایی که روی چمن کمپینگ کرده اند تا افراد سالمندی که در کنار پیانوی نزدیک به آب، دسته جمعی آواز میخوانند

پارک Riverside

پارک Riverside

این پارک از کنار آب تا چهار مایل در امتداد رودخانه Hudson  در قسمت بالایی غرب منهتن، از خیابان 72 تا 158 گسترده شده است. این پارک دارای امکاناتی مانند زمین های ورزشی، پارک اسکیت، مسیر دوچرخه سواری در مسیر کنار دریای منهتن و یک تفرجگاه ساحلی در خیابان 79 را دارا است.طرفداران فیلم You’ve Got Mail در خیابان 91 برایشان تجدید خاطره میشود چرا که اینجا همان جایی است که تام هنکس و مگ رایان بالاخره همدیگر را دیدند و شناختند.

منبع: timeout.com
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 59

به "بهترین پارک های شهر نیویورک" امتیاز دهید

9 کاربر به "بهترین پارک های شهر نیویورک" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید