اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا - مجری سفرهای گردشگری

اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا

تماشای خرس‌های گریزلی: بر طبق یک افسانه‌ سرخپوستی گرگی بی‌قرار که به دنبال سزرمین و قلمرویی جدید برای خود می‌گردد، جسمی شبیه به جعبه برداشته و راهی سفر می‌شود. از شیب دره‌های عمیق پایین رفته و از آب‌های خروشان گذر می‌کند تا به مکانی می‌رسد که جریان آب رودخانه آرام شده و کوه‌ها گسترده‌تر می‌شوند. او که نیاز به استراحت دارد جعبه را زمین گذاشته و جعبه به خانه‌ای و سپس به یک روستای Stooick (به معنای محلی دلپذیر برای استراحت) تبدیل می‌شود.

اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا

اولین لوژ اقامتی در این مکان در سال 1931 توسط تامی واکر، مهاجری انگلیسی که قصد تجربه زندگی جدیدی در دل طبیعت بکر را داشت، ساخته شد (بروشور اطلاعات هتل از دهه 1930 در وبسایت هتل موجود است). در سال 2008 مالک فعلی، این اقامتگاه را خریداری کرده و چندین بازسازی و به روز رسانی با هدف راحت‌تر کردن اقامت، در ملک انجام داد.

بنابراین تمامی امکانات مانند یک سرسرای اصلی برای صحبت و معاشرت با دیگران کنار شومینه، اتاق بازی، بار و رستوران با غذاهای تازه دریایی و شراب‌های عالی در این اقامتگاه گنجانده شد. علاوه بر این کلبخ‌هایی با تخت‌های راحت، اسپا، محوطه مخصوص یوگا و حمام‌های آب داغ در محیط سر باز از جمله امکاناتی هستند که در این اقامتگاه وجود دارد. ظرفیت این اقامتگاه 12 نفر است.

البته اقامت در این هتل یکی از بهترین موقعیت‌ها برای دستیابی به طبیعت بکر کانادا به حساب می‌آید. بهترین تورهای گردشی تماشای خرس‌ها، دوچرخه‌سواری در کوهستان، اسب سواری، قایق سواری در رودخانه، طبیعت‌گردی، ماهیگیری، هلی-اسکی و گشت و گذار با هلیکوپتر در این هتل قابل دسترسی هستند. بنابراین اگر به دنبال گشت و گذار در منطقه بریتیش کلمبیا هستید، اقامت در این هتل یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

  • امکانات درون هتل: رستوران
  • امکانات خارجی: پیاده‌روی، کانو سواری، ماهیگیری

اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا

انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 47

به "اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه پارک توییدزمیر بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید