باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا - مجری سفرهای گردشگری

باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو که در منطقه سانست فرانسیسکو واقع در اقیانوس آرام بسیار واقع شده است ، اینجا شهری است که بیش از 1000 حیوان نادر ، در معرض خطر و نجات یافته را در خود جای داده است. باغ وحش با پوشش 100 هکتار زمین این فرصت را به بازدیدکنندگان می دهد تا از نزدیک با زیباترین و جذاب ترین موجودات کره زمین آشنا شوند. در اینجا فقط 9 مورد از فعالیت ها و نمایشگاه هایی را که حتما باید ببینید لیست شده اند.

باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا

با خرس گریزلی صبحانه بخورید

نگهبانها هر روز ساعت 10:30 صبح، صبحانه را برای دو خرس گریزلی باغ وحش ، کاچینا و کیونا سرو می کنند. این حیوانات خواهرانی هستند که در طبیعت یتیم شده و در باغ وحش سانفرانسیسکو شانس دوباره ای برای زندگی به دست آوردند. درباره خرس های گریزلی ، جایگاه ویژه آنها در اکوسیستم کالیفرنیا (و تاریخچه آن) اطلاعاتی کسب کنید و ببینید چقدر میتوانند بخورند.

از خانه زرافه ها دیدن کنید

هر روز ساعت3:45 بعد از ظهر بازدید کنندگان از این باغ وحش می توانند به داخل لژ زرافه بروند و از نزدیک به برخی از بزرگترین حیوانات روی زمین نگاه کنند. نگهبانان حیوانات وحشی دانش خود را در مورد این غول های آرام با شما به اشتراک می گذارند در حالی که به زرافه ها میان وعده های سالم میدهند (موز و کاهو از جمله خوراکی های مورد علاقه آنها هستند). بازدیدکننده ها حتی ممکن است فرصتی برای غذا دادن به زرافه ها پیدا کنند.

گرگهای خاکستری و نادر مکزیکی را ببینید

این گرگ های کوچک تقریباً در طبیعت منقرض شده اند و همین امر باعث اهمیت مضاعف خانه جدید آنها در باغ وحش سانفرانسیسکو می شود. این سه پسر کوچک هر کدام به نام یک موسیقیدان مشهور نامگذاری شده اند: پرنس ، دیوید بووی و جری گارسیا. با وارد شدن به قسمت خاصی از نمایشگاه می توانید چشم انداز 270 درجه ای از زیستگاه آنها را ببینید.

در یک مرغداری قدم بزنید

Step Into A Boundary-Free Aviary

بخش جنگل های بارانی و پرندگان گرمسیری آمریکای جنوبی دارای موانعی بین شما و حیوانات دارد. این بدان معناست که اگر توکان یا ماکائو را دیدید که ناگهان بالای سر شما ظاهر شدند ، تعجب کنید! پرندگان زیبا و همچنین آناکوندا را ببینید. نگران نباشید آناکوندا کاری به شما ندارد.

به منطقه وحشی وارد شوید

باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو انواع تجارب کنترل شده را برای شما رقم میزند وبه بازدیدکنندگان بازدید از نمایشگاه هایی که همیشه پذیرش ندارند ، امکان دسترسی می دهند. طول مدت بازدید آنها از 60 تا 90 دقیقه است و می تواند متناسب با علاقه شما تنظیم شود.

متخصصان این حوزه را در ARC ببینید

مرکز منابع حیوانی Koret Animal Resource Center (ARC) باغ وحش یک مرکز فعال است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از نزدیک ببینند چطور نگهبانان حیوانات وحشی و داوطلبان آموزش دیده از حیوانات مراقبت می کنند. هر یک از آنها داستانی برای گفتن دارند. همچنین به بازدید کنندگان این فرصت را می دهد تا در مورد فعالیت های مختلف مربوط به حفاظت از باغ وحش شرکت کنند.

در جزیره پنگوئن ها قدم بزنید

Waddle to Penguin Island

جزیره پنگوئن با داشتن 205 بچه پنگوئن از دهه 1980 تاکنون یکی از موفق ترین کلنی های تولید مثل در جهان است. ببینید این پنگوئن های Magellanic با سرعت حداکثر 15 مایل در ساعت در میان آب ها حرکت می کنند! همچنین می توانید یاد بگیرید که چرا پنگوئن های Magellanic در آب و هوای معتدل سانفرانسیسکو دوام میآورند.

در مزرعه خانوادگی حیوانات را لمس کنید

باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو مکانی عالی برای گشت و گذار خانواده ها است. در بخش Fisher Family ، Family Farm قرار دارد که در آن بچه های کوچک می توانند بز ، گوسفند و سایر حیوانات را نوازش کنند.

از نزدیک گوریل ها را ببینید

Jones Family Gorilla Preserve یکی از بزرگترین زیستگاه های گوریل های جلگه ای غرب کشور است. این محوطه حفاظت شده تقریباً یک هکتار زمین را شامل شده است و به بازدیدکنندگان فرصتی می دهد تا این غول های لطیف را ببینند و از آنها یاد بگیرند.

در میان Lemur ها قدم بزنید

این بزرگترین زیستگاه lemur در فضای باز در ایالات متحده و یکی از حفاظتگاههایی است که اجازه می دهد تا لمورها از درختان بزرگ ، بالا بروند. آنها در اصل از ماداگاسکار ریشه میگیرند ، و از درخت به درختی دیگر می پرند. اگر بلافاصله آنها را نمی بینید ، به بالای درختان نگاه کنید!

از نمایشگاه های ویژه فصلی لذت ببرید

Nature Trail در تمام طول سال باز است ، اما در ماه های تابستان به یک تجربه آموزشی تعاملی تبدیل می شود. این تنها جاذبه موجود در این باغ وحش نیست. در طول تعطیلات ، رویداد Zoo Lights باعث میشود ساختمانهای زیادی در محوطه باغ وحش می چراغانی و تزیین شوند و بازدیدکنندگان می توانند در شب از دیدن آنها لذت ببرند.

سوار قطار Little Puffer شوید

این موتور بخار به اندازه یک پینت و در واقع بیش از 100 سال قدمت دارد. نسل های زیادی از بازدیدکنندگان را در اطراف باغ وحش حمل کرده و امروز نیز این حمل و نقل ادامه دارد. سوار این قطار شوید و از قسمت های آمریکای جنوبی عبور کنید. اگرمیخواهید حتما سوار Little Puffer شوید ، حتماً زودتر با باغ وحش تماس بگیرید ، چرا که این قطار گاهی برای تعمیر و نگهداری یا به دلیل آب و هوای نامطلوب بسته است.

چطور به باغ وحش سانفرانسیسکو آمریکا برویم؟

باغ وحش سانفرانسیسکو در تقاطع بلوار Sloat و بزرگراه Great واقع شده است که از امتداد ساحل عبور می کند. از جاذبه های نزدیک این پارک می توان به پارک Golden Gate ، ساحل Ocean و Cliff House اشاره کرد.

اطلاعات حمل و نقل عمومی ، از جمله سرویس Muni ، در سایت www.511.org در دسترس است. از مرکز شهربهتر است L-Taraval را انتخاب کنید. مسیرهای اتوبوسرانی که به باغ وحش سرویس می دهند شامل خطوط 18 و 23 است. اگر از Muni استفاده می کنید ، حتماً رسید پرداخت خود را ارائه دهید در این حالت 1 دلار تخفیف دریافت خواهید کرد.

پارکینگ در تعطیلات آخر هفته و سایر تعطیلات با قیمت 12 دلار و روزهای هفته با قیمت 10 دلار در باغ وحش در دسترس شما است. پارکینگ برای مهمانان معلول که پلاک معلولیت را ارائه می دهند رایگان است. در نزدیکی محله مجاور نیز پارکینگ رایگان برای پارک کوتاه مدت وجود دارد.

پذیرش و ساعتها

ورود برای بزرگسالان (64-15 سال) 22 دلار ، برای سالمندان (65 سال به بالا) 18 دلار ، برای کودکان (4-14) 16 دلار و برای کودکان 3 سال و کمتر، رایگان است. ساکنان سانفرانسیسکو تخفیف هم وجود دارد.

روزانه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر باز است.

منبع: sftravel.com
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 91

به "باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحش و باغ سانفرانسیسکو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید