آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا - مجری سفرهای گردشگری

آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا

آکادمی علوم کالیفرنیا دارای موزه­ های آکواریوم، گیاهشناسی و تاریخ طبیعی است و به علاوه در آن برنامه­ های تحقیقاتی و آموزشی در سطح جهانی برگزار می­شود. این آکادمی یکی از محبوب­ترین جاذبه­ های سان فرانسیسکو است. در همه جای ساختمان این محل زندگی جریان دارد؛ از استخر پنگوئن­ها در تالار افریقا گرفته تا گل­های وحشی که روی سقف روییده اند. اکوسیستم جزیره مرجانی تحسین برانگیز و جنگل بارانی زنده چهار طبقه­ای همه بازدیدکنندگان را با هر سنی به وجد می­آورد. افلاک نمای فوق العاده این آکادمی هم بازدیدکنندگان را به یک سفر ورای زمان و مکان می­برد تا سیاره زمین را از زاویه جدیدی ببینند. برنامه­ های روزانه (از غذا دادن به پنگوئن­ها گرفته تا شنا در جزایر مرجانی) فرصت­های فراوانی به بازدیدکنندگان می­دهند تا بخش­های بیشتری از این آکادمی را بینند. 

آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا

ساختمان مجهز به یک سقف 5/2 اکری زنده است و اولین موزه­ای به شمار می­رود که دوبار جایزه دریافت کرده و توسط ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. کنسول معماری سبز به دلیل طراحی­ها و عملیات بی­ضرر برای اکوسیستم معروف می­باشد. داخل ساختمان امکاناتی برای دیدار با دانشمندان آکادمی فراهم شده که به شما اجازه می­دهد درباره کشفیات آنها بیشتر بدانید و در مسیر سالم­ و پایدارسازی زمین با آنها همراه شوید. آکادمی علاوه بر بلیط­های ورودی، امکانات مختلفی ارائه می­دهد تا بازدیدکنندگان حداکثر بهره را ببرند. از جمله این امکانات می­توان به بازدید روزانه از پشت صحنه، مراسم­های شبانه هفتگی و تورهای VIP شبانه (21+) و خوابگاه­ های پنگوئنی اشاره کرد. در مراسم­های ویژه، موزه تا 3000 نفر بازدیدکننده را هم می­پذیرد. این آکادمی در تمام 365 روز سال دایر است. از شگفتی­ها لذت ببرید!

جذاب­ترین بخش­ها

  • اکواریوم اشتاینهارت یکی از بزرگترین اکواریوم­های تعاملی با تنوع زیستی فوق العاده جهان می­باشد که می­توانید در آن شنا کنید! در این اکواریوم تقریباً 40.000 جانور زنده وجود دارد.
  • در جنگل بارانی چهار طبقه به سمفونی صدای قورباغه­ ها و آواز پرندگان گوش بدهید.
  • در موزه گنبدی افلاک نمای 75 فوتی موریسون می­توانید کهکشان را از نمایی بی­نظیر ببینید. وقتی افلاک نما روشن شود به نظر می­آید که محو شده است. نمای زیبا و واقعی از دوردست­های آسمان را به تماشا بنشینید.
  • در نمایشگاه جاذبه­ های جانوران می­توانید استراتژی­های جفتگیری حیوانات را تماشا کنید و چیزهای جدیدی یاد بگیرید.
  • در نمایشگاه ادیسه انسانی، مجسمه­ های گچی جمجمه انسان­ها و نقشه­ های تعاملی را ببینید تا درباره مراحل تاریخ مسحورکننده گونه انسان نکات بیشتری بدانید.

نکات:

  • پس از ورود، ابتدا به کیوسک ورودی افلاک نما بروید و یک نوبت برای تماشای نمایش رزرو کنید.
  • اپلیکیشن رایگان Academy Insider برای آیفون طراحی شده تا از بازدید خود بیشترین لذت را ببرید.

امکانات:

  • غذاخوری: کافه آکادمی، تراس
  • فروشگاه هدیه: فروشگاه آکادمی، آزمایشگاه جونیور.
  • بهترین زمان بازدید: آکادمی در روزهای چهارشنبه خلوت­تر از آخر هفته­ ها خواهد بود.

California Academy of Sciences

انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 83

به "آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا" امتیاز دهید

4 کاربر به "آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکادمی علوم کالیفرنیا، سان فرانسیسکو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید