بازدید از شهرهای کوچک در کانادا

کانادا کشور بسیار وسیعی است و بخش بزرگی از آن خالی از سکنه است. به جز چند شهر بزرگ باقی جمعیت کشور در شهرهای کوچک و روستاهایی پخش شده اند که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند. در نتیجه هر جا که در تور کانادا فرصت کردید از یکی از آنها دیدن کنید.

بازدید از شهرهای کوچک در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: جاذبه های تماشایی در گوشه گوشه این سرزمین پهناور پخش شده اند. برخی از مهمترین این جاذبه ها شهرهای کوچک و روستاها هستند که هر کدام جذابیت ها و افسون های خاص خودشان را دارند. در ادامه برخی دیگر از این شهرهای دوست داشتنی را به شما معرفی می کنیم.

آلما

یکی از شهرهای کوچک این کشور که در تور کانادا باید در برنامه سفر خود قرار دهید آلما است. این شهر در خلیج فاندی قرار دارد و مکانی عالی برای گشت و گذار در پارک ملی فاندی است. جالب توجه است بدانید خلیج فاندی بزرگترین جزر و مد در جهان را دارد. تفاوت بین جزر و مد می تواند به بیش از 15 متر برسد. تماشای این جزر و مد یکی از تجربه هایی است که سخت می توان از خیر آن گذشت.

پارک ملی فاندی مکانی مناسب برای پیاده روی و گشت و گذار در میان نهرهای جنگلی، آبشارها و دریاچه ها است. اگر در تور کانادا خوش شانس باشید حتی ممکن است یک سگ آبی یا گوزن هم ببینید. آلما شاید کوچک باشد، اما یک بندر ماهیگیری شلوغ دارد. رستوران های زیادی در این شهر وجود دارند که خرچنگ تازه را با قیمت های بسیار ارزان ارائه می دهند. بهترین زمان برای بازدید از آلما تابستان است  زمانی که میانگین دمای هوا در حدود 20 درجه سلسیوس است و روزهای بارانی کم هستند.

بادیک

یکی دیگر از شهرهای کوچک این کشور که جذابیت زیادی برای بازدید در تور کانادا دارد بادیک است. این شهر نزدیک دریاچه براس دور قرار دارد. در اینجا می توانید به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ حیوانات غیر اهلی را در آن مشاهده کنید. یکی از دلایل دیدنی بودن این منطقه تجربه فرهنگ جزیره کیپ برتون است.

داوسون

شهر داوسون، یکی از جالب ترین شهرهای کوچک کانادا است. هنگامی که طلا در سال 1896 در یک نهر نزدیک این شهر پیدا شد، این شهر کوچک و دور افتاده به شهری پر رونق مبدل شد. هیجان روزهای اول کشف طلا هنوز هم در این شهر حس می شود چرا که ظاهر شهر تفاوت چندانی نکرده است. ساختمان های قدیمی و خیابان های خاکی هنوز به چشم می خورند و حال و هوای آن روزها را زنده نگه داشته اند. در تور کانادا در این شهر می توانید از یک سایت ملی تاریخی بازدید کنید و به شنا در رودخانه یوکان بپردازید.

دراملر 

تفاوت هایی که بین شهرهای کوچک در کانادا وجود دارد، واقعا جالب توجه است. بیشتر افراد برای دیدن موزه رویال تیرل و مشاهده فسیل دایناسورها به شهر دراملر می آیند. در این موزه شما اطلاعات بسیار زیادی در مورد دایناسورها و رفتار آنها به دست خواهید آورد. تالاب ها، سنگ های بزرگ و دره ها از دیگر دیدنی های این شهر هستند. مسیرهای پیاده روی ساخته شده اند تا به شما کمک کنند بتوانید در همه فصل ها به بازدید از تالاب ها بپردازید. دراملر در شمال کلگری قرار دارد و اگر در تور کانادا بین دو شهر کلگری و ادمونتون در حال سفر بودید بهتر است حتما سری به آن بزنید.

فرنی

از زیبایی خیره کننده شهر فرنی که بگذریم این شهر جایی مناسب برای ماجراجویی در تور کانادا است. علاوه بر این که یک تپه اسکی در کلاس جهانی در این شهر وجود دارد شما می توانید با برف نورد به مناطق دور دست تر بروید تا به مناطق دست نخورده و بکر برسید و یک اسکی متفاوت را هم تجربه کنید. دوچرخه سواری در کوه هم از دیگر فعالیت های جذاب در این شهر است. برای دوچرخه سواری مسیرهایی برای افراد مبتدی و حرفه ای در دسترس هستند. همچنین می توانید قایقرانی و ماهیگیری را هم در این منطقه انجام دهید.

واترتون

واترتون یکی از آن روستاهای کوهستانی کانادا است که در میان پارک ملی واترتون جا خوش کرده است. هتل تاریخی شاهزاده ولز به تنهایی یکی از جذابیت های این روستا برای مسافران تور کانادا است. طبیعت گردی و بازدید از یخچال های طبیعی در کنار گردش در پارک ملی واترتون را نباید از دست داد. همچنین رستوران ها و فروشگاه های مختلف این روستا را به یک مکان توریستی کامل تبدیل کرده اند.

انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 177

به "بازدید از شهرهای کوچک در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از شهرهای کوچک در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از شهرهای کوچک در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید